Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Iulian Stanciu, eMAG: Investiti in tehnologie, in 2014

Iulian Stanciu, eMAG: Investiti in tehnologie, in 2014


Iulian Stanciu, director general eMAG, cel mai mare retailer online IT&C din Romania, le ureaza oamenilor de afaceri sa investeasca in tehnologie, pentru un an nou mai bun, cu obiective indeplinite.

Anul 2013 a fost un an bun pentru Iulian Stanciu, eMAG devenind retailerul favorit si al bulgarilor si, desi este optimist pentru viitorul companiei sale, omul de afaceri si-ar dori pentru 2014 o relansare a creditarii.

"Mi-as dori o relansare a creditarii, bancile sa fie conduse de comercial, nu de risc", spune Stanciu, intr-un interviu acordat Business24.

Cum a fost anul 2013 pentru afacerile dumneavoastra?

Pot spune ca 2013 a fost "anul international", pentru ca eMAG a devenit retailerul favorit nu doar al romanilor, ci si pentru o alta piata importanta din regiune: in Bulgaria, unde am organizat in premiera Black Friday, evenimentul de shopping al anului si unde am ajuns sa detinem, in noiembrie, aproximativ 75% din piata.

Apoi, tot in acest an, am completat gama de produse pentru copii, am introdus la comercializare parfumuri si cosmetice, pet food si accesorii, iar de Black Friday am vandut online, in premiera pentru piata romaneasca, inclusiv autoturisme.

Anul 2013 a fost si anul investitiilor in oameni. Am investit aproximativ 1 milion de euro numai in dezvoltarea echipei, iar prin proiectul eMAG Academy oferim coaching talentelor din companie, incepand din acest an.

Dar pentru mediul de afaceri, in general?

A fost un an greu, dar companiile care aduc valoare clientilor au crescut. Din pacate se resimte lipsa relansarii creditarii si in consum, si in investitiile companiilor.

Ce va propuneti pentru afacerile dumneavoastra, in noul an?

Daca, in prezent, 36,3 milioane de oameni pot face cumparaturi de la eMAG, prin prezenta in Romania, Bulgaria si Ungaria, in 2014 ne propunem marirea acestei baze de clienti, prin continuarea extinderii regionale. Pana la finalul lui 2014 vom fi prezenti pe noi piete europene.

Fireste, vom continua in 2014 imbogatirea categoriilor de produse cu cel putin trei noi categorii inedite.

Tot in 2014, o directie importanta in strategia noastra de business va fi continuarea proiectului eMAG Academy. Vrem sa acceleram viteza de dezvoltare si investitia in oameni este extrem de importanta in aceasta ecuatie.

Ce schimbari asteptati de la 2014, din punct de vedere al mediului de business?

Mi-as dori o relansare a creditarii, bancile sa fie conduse de comercial, nu de risc.

Exista ceva ce n-ati reusit sa realizati in 2013, dar ramane obligatoriu de indeplinit in 2014?

Mi-as dori o dezvoltare mai rapida a unor categorii foarte frumoase: jucarii, carti si articole sportive.

Ce le urati oamenilor de afaceri care ne citesc, pentru noul an?

Le urez tuturor un an mai bun, sa-si indeplineasca obiectivele si sa investeasca in tehnologie.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2419 ori