eMAG intra pe o piata de 4 miliarde de euro

Miercuri, 07 Ianuarie 2015, ora 17:06
2537 citiri
eMAG intra pe o piata de 4 miliarde de euro
Foto: Sorin Ionescu, Vicepresedinte si Director de Dezvoltare Internationala eMAG

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a inceput demersurile de extindere pe piata din Polonia, potrivit unei informari de presa a gigantului.

In decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale.

"Aceasta extindere face parte din strategia noastra asumata pe termen mediu si lung de a ne consolida pozitia in regiune. In prezent, accesam, datorita celor trei piete in care ne desfasuram activitatea deja - Romania, Bulgaria si Ungaria - o baza de peste 36 de milioane de clienti. Acum intram intr-o tara mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piata de ecommerce estimata la 4 miliarde de euro si cu un potential mare de crestere", spune Sorin Ionescu, Vicepresedinte si Director de Dezvoltare Internationala eMAG.

Compania Agito, infiintata in anul 2002 ca magazin online de electronice si electrocasnice a devenit, prin extinderea categoriilor de produse si prin dezvoltarea echipei, unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata de comert online din Polonia. In 2008, a ocupat locul secund in topul "Deloitte Technology Fast 50", in 2009 a primit distinctia Dot.com, iar raportul "E-Commerce 2009" realizat de Internet Standard confirma pozitia de lider a Agito pe piata din Polonia.

In 2013, Agito.pl a fost prima optiune a consumatorilor din Polonia si a primit premiul "Consumer's Golden Laurel 2013", intr-un clasament al celor mai populare produse si branduri poloneze.

"Transferul de actiuni va reprezenta o noua provocare pentru noi, vom aduce langa echipa eMAG o echipa performanta, cu o foarte buna cunoastere a pietei locale. Cele doua echipe vor opera pe o platforma IT comuna, iar acest fapt se va traduce, cu siguranta, in servicii si categorii noi, in beneficiul clientilor finali", spune Sorin Ionescu.

Transferul de actiuni intre cele doua companii se va concretiza odata cu primirea aprobarii din partea institutiei poloneze.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune si unul dintre creatorii piettei de comertt online din Romania. In ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat in pozittia de lider constant al piettei, ca urmare a orientarii sale permanente către client, manifestata prin servicii care au creat noi standarde in piata, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garantia Plus si Deschiderea coletului la livrare.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferentiate pe categorii de angajati, precum si cea mai mare Academie din mediul privat. Totodata, eMAG ofera singurul MBA specializat pe ecommerce din Romania cu profesori experimentati in business-ul international. Echipa eMAG este formata din aproximativ 1.000 de angajati.

Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
#eMAG piete, #extindere eMAG, #eMAG Polonia , #Stiri eMAG