Continutul video este viitorul, atat pentru companiile care activeaza in online, cat si pentru artisti care fac din talentul lor un business. Si nu oricare, ci unul profitabil.
Pentru ca se apropie Mastering The Music Business (MMB), am stat de vorba cu Andras Bodrogi, Certified YouTube Specialist si New Media Consultant despre continutul video si importanta sa.
Am aflat, astfel, cateva dintre secretele pe care le va dezvalui in cadrul workshop-ului pe care il va sustine la Bucuresti.
"Imi doresc sa deschid noi orizonturi si noi perspective legate de crearea si activarea de continut. De-a lungul timpului am strans mai multe metode si teorii diferite ale marketingului de continut si le-am adaptat la continut legat de muzica", explica acesta.
Seminarul pe care il sustine se numeste "Boost Your Content" si ii invata pe participanti cum se creeaza mai mult continut in diferite formate pentru activitatea pe mai multe platforme; care sunt formatele relevante ale diferitelor platforme ca YouTube, Facebook, Instagram; cum poti economisi bani si timp daca planifici corect productia si cum sa multiplici continut nu doar in formatele video, ca sa ai suficient material pentru activarile de durata.
Cat de importanta este comunicarea online pentru artisti si pentru afacerile din online?
E inevitabila in zilele astea folosirea platformelor si a instrumentelor online ca sa ajungi la fani, la consumatori, sa comunici cu ei, sa creezi si sa distribui continut despre... mai mult
Joi, 27 Februarie 2020, ora 16:25
Echipa Biz organizeaza cea de-a opta editie a celui mai asteptat eveniment regional despre online si strategii de marketing prin social media. Social Media Summit Bucuresti este conferinta care iti prezinta la fiecare inceput de an tendintele si principalii jucatori din social media si va avea loc pe 28 februarie la ARCUB Gabroveni.
Social Media Summit Bucuresti se adreseaza profesionistilor din companii, specialistilor in comunicare & marketing si bloggerilor care vor sa afle care sunt provocarile din social media in 2018.
In exclusivitate, in cadrul evenimentului, Biz va lansa a doua editie a proiectului editorial Digital Report.
Booklet-ul este un instrument indispensabil pentru companiile care vor sa cunoasca peisajul online-ului si care doresc informatii despre cele mai importante agentii de digital din Romania, tendinte si evolutii ale pietei de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera romaneasca, clasificate in functie de domeniile pe care le acopera, top cei mai urmariti vloggeri, top conturi de Instagram, precum si top bloggeri cu care au colaborat agentiile si top agentii cu care au colaborat bloggerii in 2017.
Intre speakerii acestei editii se numara: Robert Katai,Visual Marketer & Content Strategist, Bannersnack; Tudor Galos, Senior Consultant, Tudor Galos Consulting; Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer, Maastricht School of Management Romania; Mugur Patrascu, Founder, Screen native; Alexandru Negrea, Consultant social media, Cristian... mai mult
Vineri, 09 Februarie 2018, ora 16:29
Spada lanseaza SocialMediaSchool.ro, platforma de training-uri intensive, webinarii si workshop-uri dedicate atat celor care vor sa invete sa foloseasca social media pentru business, cat si celor care si-au insusit deja notiunile specifice.
Intrucat social media este un domeniu nou in Romania, un domeniu care se dezvolta rapid si care este in continua schimbare, poate fi dificil pentru companii sa tina pasul si sa obtina rezultatele dorite. De aceea Spada a lansat SocialMediaSchool.ro, o platforma de training-uri de social media pentru companii, pe baza experientei anterioare in campanii pe Facebook, bloguri sau LinkedIn.
In urma acestui program participantii vor invata ce tipuri de obiective pot fi atinse prin intermediul social media, cum sa isi aleaga canalele potrivite pentru obiectivele alese, cum sa gandeasca si cum sa implementeze o strategie si, poate cel mai important, cum sa masoare rezultatele pentru a determina ce actiuni viitoare trebuie facute.
Urmatorul astfel de training va avea loc pe 21, 22, 28 si 29 iunie, in Bucuresti. Programul intensiv este structurat in 4 zile a cate 6 ore, iar traineri sunt Andrei Rosca, general manager Spada si Alexandru Negrea, Head of Facebook Dept. la Spada.
Programul se adreseaza atat companiilor care vor sa isi pregateasca oameni de social media interni, cat si viitorilor profesionisti in social media, oameni care sunt hotarati sa isi construiasca o cariera in acest domeniu. Asigura un start ferm, sigur, si un... mai mult
Miercuri, 05 Iunie 2013, ora 12:32
Managerii romani folosesc social media, cel putin la nivel personal, dar utilizarea acestui mediu in scopuri de business este intalnita mai ales la nivelul companiilor multinationale si mai putin la nivelul firmelor mici, a declarat in cadrul unui interviu pentru Business24 consultantul in comunicare Victor Kapra.
Inedit, Radu Apostolescu, omul numarul doi in cadrul celui mai mare magazin online din Romania, cu afaceri estimate pentru anul trecut de 180 de milioane de euro, a anuntat, in premiera, un nou serviciu al companiei prin intermediul contului sau de Twitter. Presa de specialitate a fost la ore distanta cu anuntarea stirii.
L-am intrebat pe Victor Kapra, consultant in comunicare, cati sunt ca Radu Apostolescu si ce fac managerii din Romania in social media, pe Facebook?
Marea majoritate dintre ei consuma social media in portii mari, zilnic. E si normal: cum presa profesionista se dilueaza accelerat, nevoia de informare trebuie satisfacuta cumva. Si atunci, blogurile si retelele sociale umplu in mod natural golul de informatie, plus ca vin cu o cantitate de cancan care ii atrage pe multi.
Asadar, as spune ca in calitate de consumatori pasivi managerii romani sunt prezenti in social media.
Cum isi promoveaza managerul roman afacerea prin Social Media?
Cand se pune problema sa isi potenteze afacerile prin promovare prin Social Media, managerul roman devine uneori cam nauc. E greu sa ia o decizie daca si cat de mult sa foloseasca acest canal, sa... mai mult
Vineri, 11 Ianuarie 2013, ora 14:09
Cele mai cautate joburi din Romania in domeniul social media sunt pozitiile de social media manager si social media specialist, potrivit studiului State of Social Media Employment 2012, realizat de catre firma de consultanta Career Advisor.
Salariul unui angajat in functia de social media manager, la nivelul anului 2012, se
situeaza intre 500 si 1.000 de euro, in functie de nivelul de experienta, potrivit studiului, prezentat in cadrul Webstock 2012.
Salariile din social media au scazut, in contextul in care economia Romaniei a scazut. Dintre cei care au fost chestionati de catre Career Advisor, 20% aveau un salariu intre 1.000 si 4.000 de euro. Insa, majoritatea celor care lucreaza in social media (32%) au un salariu intre 300 si 500 de euro. Segmentul mediu este reprezentant de catre cei care castiga intre 500 si 1.000 de euro (26%)
Reteaua de socializare profesionala LinkedIn este unul dintre mediile cele mai folosite pentru cautarea pozitiilor din social media.
In Romania, potrivit Madalinei Uceanu, reprezentanta companiei Career Advisor, exista peste 750.000 de conturi valide.
Recrutarea managerilor, pe LinkedIn
Cele mai multe cautari sunt facute prin folosirea cuvantului cheie "online" (10.000 de cautari). O alta cautare frecventa este "online manager" (5.200). Termeni ceva mai aplicati sunt "social media manager" (3.100), "PR consultant" sau "PR specialist' (1.300) sau "social media specialist" (1.100).
Joburi romanesti in social media
Cele... mai mult
Vineri, 28 Septembrie 2012, ora 13:18
Social media marketing manager, blogger social media, online comunity, social media specialist, brand manager social media, social media strategist. Suna cunoscut? Sunt joburi din social media.
Acestea sunt doar cateva din joburile care exista in acest mediu, in Statele Unite, iar salariile variaza de la 22.000 de dolari pe an, la 77.000 de dolari, potrivit unui infografic realizat de catre Onward Search.
"La noi cred ca variaza intre 2.000 si 3.000 de lei pe luna, pragul de sus fiind mai degraba salariul unui social media manager. E posibil insa sa fiu un pic optimist", crede Cristian Manafu, blogger, consultant in social media si organizator de evenimente de profil.
Potrivit graficului, cel mai intalnit job este cel de social media copywriter, care administreaza si furnizeaza continut pentru canalele din social media prin care comunica o companie.
"In acest caz, cred ca salariul la noi este intre 1.400 si 1.700 de lei pe luna", spune Manafu.
In Statele Unite, un social media copywriter castiga intre 14.000 si 60.000 de dolari pe an.
Cristian Manafu a lucrat in pozitia de consultant social media pentru diverse branduri care activeaza pe piata locala. In ultimii trei ani, Manafu a sustinut cursuri in-house pentru companii si agentii si a creat programe personalizate in peste 15 organizatii.
mai mult
Luni, 20 Februarie 2012, ora 07:44
Vezi care sunt cifrele inregistrate de principalele retele sociale din Romania la nivelul lunii noiembrie.
Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, a inregistrat un trafic de 5,6 milioane de utilizatori din Romania, potrivit statisticilor sintetizate de catre Cristian Manafu, consultant, social media trainer si organizator de evenimente.
Manafu realizeaza in fiecare luna un infografic despre utilizatorii romani ai retelelor sociale si despre cum evolueaza numarul acestora.
Facebook a ajuns la un numar de aproximativ 3,84 milioane utilizatori la nivelul lunii noiembrie, potrivit datelor socialbakers.com.
Facebook este lider de necontestat in clasament, atat in ceea ce priveste numarul de vizitatori, cat si in ceea ce priveste numarul de conturi romanesti inscrise in retea.
Hi5.com, retea sociala care a fost multa vreme lider in clasament, a ajuns in prezent la doar 1,7 milioane vizitatori, potrivit statisticilor oferite de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Twitter a inregistrat 510.000 de vizitatori unici in luna noiembrie, potrivit Google Ad Planner, si are 51.122 de conturi din Romania.
LinkedIN, retea sociala dedicata profesionistilor, avea la sfarsitul lunii noiembrie 558.533 de utilizatori din Romania.
Google+, retea sociala concurenta cu Facebook, avea peste 27.000 de utilizatori romani.
Social media infografic
mai mult
Vineri, 09 Decembrie 2011, ora 08:24