Amazon este o platforma populara atat pentru vanzatori, cat si pentru cumparatori
Ghidul Incepatorului: Cum sa vinzi pe Amazon?
Amazon este o platforma populara atat pentru vanzatori, cat si pentru cumparatori. Pentru a face fata cerintelor in crestere ale vanzatorilor, Amazon a lansat serviciul FBA. Acest serviciu permite vanzatorilor sa valorifice puternica retea de distributie a platformei si baza de clienti pentru a-si realiza visul de afaceri. Pentru comerciantii cu amanuntul, Amazon este cea mai populara platforma.
Ce inseamna FBA?
FBA inseamna "Fulfillment by Amazon", ceea ce inseamna ca Amazon va stoca produsele tale in inventarul Amazon, va indeplini comenzile si va oferi servicii pentru clienti. Daca doresti sa utilizezi serviciul Amazon FBA, trebuie sa creezi un cont de vanzator Amazon si sa adaugi FBA la contul tau. Este important sa configurezi afacerea in conformitate cu cerintele Amazon.
Poti sa creezi listele de produse si inventarul sau sa integrezi datele de inventar in platforma Amazon. Pregatesti produsele care urmeaza sa fie livrate si trimiti produsele in depozitul Amazon. Cand clientul plaseaza comenzi, Amazon FBA va indeplini comenzile si va trimite clientilor toate informatiile de expediere si urmarire necesare. Serviciul clienti 24/7 este disponibil atat pentru vanzatori, cat si pentru clienti.
Alte beneficii
In calitate de vanzator, te vei elibera de procesele comenzilor: de inventar, ambalare si expediere. Acest sistem inseamna ca... mai mult
Luni, 21 Decembrie 2020, ora 14:03
Grupul informatic american Apple va concura in curand cu Disney, Netflix si Amazon pe piata de streaming video prin lansarea, in luna noiembrie a acestui an, a serviciului denumit Apple TV+, parte a strategiei sale de a genera 50 de miliarde de dolari din servicii in anul 2020, au declarat pentru Bloomberg surse din apropierea acestui dosar.
Potrivit surselor, in prima faza, Apple TV+ va oferi o selectie limitata de programe care va fi extinsa progresiv in urmatoarele luni. Producatorul telefoanelor iPhone nu a anuntat inca un pret pentru Apple TV+, dar se gandeste la un pret de 9,99 dolari pe luna, similar cu cel pentru Apple Music si Apple News+. Rivalii Netflix si Amazon Prime percep un pret de 8,99 dolari pe luna in timp ce Disney+ intentioneaza sa ceara 6,99 dolari pe luna cand propriul sau serviciu de streaming video va fi lansat, tot in noiembrie.
Prin lansarea serviciului sau de streaming video, Apple intra pe o piata care este din ce in ce mai aglomerata. Alaturi de pionierii Netflix si Amazon, in urmatoarele luni gigantii Walt Disney, AT&T si NBCUniversal vor lansa si ei servicii de streaming video dedicate unui numar crescut de persoane care renunta la abonamentele de cablu pentru a urmari continut video pe dispozitivele mobile.
Sursele citate de Bloomberg sustin ca Apple are in vedere diferite strategii pentru difuzarea serialelor originale pe care intentioneaza sa le ofere. Una din aceste strategii ar consta in lansarea simultana a primelor trei... mai mult
Marti, 20 August 2019, ora 12:11
Apple si Amazon.com au pierdut impreuna in ultimele patru zile peste 100 de de miliarde de dolari din capitalizarea lor bursiera, pe fondul evolutiei negative a titlurilor companiilor din sectorul tehnologiei.
Actiunile Apple au scazut luni cu 1,5%, extinzand declinul la patru sedinte de tranzactionare consecutive, de la un nivel record de 228,36 dolari pe unitate, atins pe 4 septembrie, transmite MarketWatch.
Declinul de 4,6%, respectiv de 10,42 de dolari, consemnat in decurs de patru zile, este echivalent cu o scadere de 50,33 de miliarde de dolari, de cand compania a atins un maxim de 1.100 miliarde de dolari, pe fondul evolutiei negative a titlurilor din sectorul tehnologiei si inainte de lansarea unor noi modele de iPhone.
Scaderea actiunilor Apple in cele patru zile a avut un impact de 71 de puncte asupra indicelui Dow Jones Industrial Average, care a coborat cu 69 de puncte in perioada respectiva.
Actiunile Amazon.com, a doua cea mai valoroasa companie, au scazut luni cu 0,8%, extinzand la randul lor declinul la patru zile. In acest interval, capitalizarea Amazon a coborat cu 50,53 de miliarde de dolari.
Citeste si:
Apple devine prima companie privata din lume care a depasit 1.000 de miliarde de dolari pe bursaDupa Apple, si Amazon a ajuns la o capitalizare de 1.000 de miliarde de dolari ...citeste mai departe despre "Apple si Amazon au pierdut peste 100 miliarde de dolari in doar 4 zile" pe Ziare.com mai mult
Marti, 11 Septembrie 2018, ora 09:42
Amazon.com a ajuns marti o capitalizare de 1.000 de miliarde de dolari, devenind a doua companie care a atins acest prag, dupa Apple, dupa ce pretul actiunilor sale s-a dublat in ultimele 15 luni.
Daca ritmul de crestere a actiunilor Amazon se va mentine, va fi doar o chestiune de timp pana cand gigantul comertului online va eclipsa Apple, care a atins pragul de 1.000 de miliarde de dolari pe 2 august.
Apple a avut nevoie de 38 de ani pentru a atinge o capitalizare de 1.000 de miliarde de dolari, in timp ce Amazon a reusit acest lucru in 21 de ani, potrivit Reuters.
In timp ce iPhone si alte dispozitive ale Apple raman populare, iar veniturile companiei sunt in crestere, compania nu tine pasul cu avansul rapid al vanzarilor Amazon.
Amazon a impresionat investitorii prin diversificarea cu succes a afacerilor sale in toate sectoarele de retail, modificand modul in care oamenii cumpara produse si exercitand presiuni majore asupra multor magazine traditionale.
In plus, Amazon ofera servicii de streaming video si a cumparat reteaua de supermarketuri Whole Foods, in timp ce serviciile sale cloud pentru companii au devenit o sursa majora de profit si venituri.
Apple este prezenta la bursa din decembrie 1980, dar actiunile companiei au inceput sa creasca puternic dupa 25 de ani, odata cu lansarea iPhone.
Amazon, fondata in garajul lui Jeff Bezos in 1994 ca retailer online de carti, este tranzactionata la bursa din 15 mai 1997, la pretul de 1,5 dolari pe... mai mult
Marti, 04 Septembrie 2018, ora 20:27
Amazon organizeaza un eveniment peste cateva saptamani in Seattle, unde toti sunt invitati. Chiar toti. Practic, oricine din lume poate sa participe, desi compania a precizat ca spatiul este limitat.
Organizarea la acest nivel a unui eveniment de lansare este mai putin intalnita si poate sugera ca Amazon pregateste o mare surpriza. Indiferent ce va prezenta Amazon, cu siguranta se adreseaza unui public foarte larg, iar cele mai credibile informatii din piata arata ca este vorba de un smartphone, sustine Mashable.
Sursa foto: Amazon
Zvonurile despre un smartphone Amazon au inceput sa circule de cand compania a prezentat primele tablete Kindle Fire, in 2011. Pentru multi producatori de hardware, este logic ca Amazon sa ofere atat o tableta, cat si un telefon.
Pana la urma, tehnologiile acestor terminale sunt identice, asa ca de ce sa faci doar unul, cand ai la indemana ambele segmente de piata?
De ce a intrat Amazon pe piata tabletelor
Insa Amazon nu este un producator de hardware tipic. Compania nu are tableta Kindle Fire deoarece exceleaza in productia de astfel de terminale, ci numai pentru a stimula clientii sa utilizeze propriile servciile digitale, cum ar fi Amazon Instant Video si "libraria" Kindle.
"Cu tableta, [Amazon] a subminat concurenta si a facut-o bine", a spus Tuong Nguyen, analist la Gartner. "Dar nu stiu ce-mi pot oferi... ceea ce este suficient de convingator sa ma faca sa vreau un telefon Amazon".
Pentru o compania care se... mai mult
Duminica, 08 Iunie 2014, ora 11:38
Mai multe zvonuri aparute in luna decembrie sustineau ca Amazon a plasat catre Foxconn o comanda pentru cinci milioane de smartphone-uri. Potrivit surselor, Foxconn urma sa colaboreze, pentru ecran, cu producatorul Japan Display si Young Fast Optoelectronics pentru anumite componente.
Lansarea smartphone-ului Amazon era astfel programata pentru mijlocul anului 2013, la un pret intre 100 si 200 de dolari, scrie Tom's Hardware.
In februarie, analistul Peter Misek, din cadrul Jefferies, a spus ca dispozitivul va fi intarziat, bazandu-se pe informatii disponibile in piata. DigiTimes citeaza surse din cadrul industriei, potrivit carora productia a fost ingreunata, iar termenul pentru lansarea smartphone-ului va fi prelungit.
Amazon intentiona sa lanseze telefonul Kindle in cel de-al doilea trimestru din 2013, dar se afla inca in perioada de teste, din cauza problemelor generate de platforma mobila Kindle OS, afirma mentionate.
S-a vorbit astfel despre faptul ca Amazon va folosi o versiune modificata a sistemului de operare Android, asa cum a facut-o si pentru tabletele Kindle.
Sursele DigiTimes am mentionat si faptul ca dezvoltarea smartphone-ului Amazon este gestionata de catre Ensky Tech, o subsidiara a Foxconn, aceeasi responsabila pentru e-reader-ele Kindle, dar si pentru tabletele Kindle.
Sursele spun ca Ensky va reusi sa-si duca la inceplinirea planul de productie de-abia in luna iunie.
Zvonurile privind lansarea unui smartphone de catre Amazon nu... mai mult
Luni, 18 Martie 2013, ora 07:33
Se stie deja ca Amazon va lansa un nou model Kindle Fire si noul reader Kindle "Paperwhite". The Verge a obtinut confirmarea ca Amazon va lansa un smartphone.
Surse multiple au confirmat pentru The Verge ca Amazon are in lucru un smartphone, care functioneaza cu o varianta personalizata a sistemului de operare Google Android, intr-un mod similar in care functioneaza Android si pe tableta Kindle Fire.
Smartphone-ul Amazon va fi anuntat joi, in cadrul unei coferinte de presa.
Potrivit surselor citate, telefonul nu este inca finalizat. Daca Amazon va anunta noul model, probabil ca nu va oferi prea multe detalii despre dispozitiv.
Totusi, este de asteptat ca smartphone-ul Amazon sa functioneze cu Android 4.0, sa aiba inclus serviciul Nokia Maps.
Dupa toate probabilitatile, luand in considerare strategia de business pe care a aplicat-o pana acum Amazon, noul smartphone va avea un pret low cost. Amazon a lansat pana acum doar gadget-uri mobile in categoriile inferioare de pret, care au ajutat compania sa-si extinda serviciile de distributie digitala de carti, muzica si filme.
Amazon s-a strecurat printre cotele de piata ale unor producatori mai vechi in industrie, precum Samsung, Apple, Asus sau Motorola, lansat tabletele Kindle Fire, la un pret de aproximativ 200 de dolari, reusind sa obtina vanzari de peste un milion de unitati.
Compania Amazon a inregistrat venituri de 12,83 miliarde de dolari in cel de-al doilea trimestru din 2012, in crestere cu 29%... mai mult
Joi, 06 Septembrie 2012, ora 11:20
Amazon va lansa doua tablete Kindle Fire de 7 inch, una dintre acestea detinand spatiu publicitar, adoptand astfel o strategie care a functionat in cazul e-readerelor si adaptand-o la propriile computere.
Amazon va lansa o tableta mai mica decat cea a competitorilor, care va afisa o serie de reclame selectate atunci cand utilizatorul o deblocheaza, potrivit The Wall Street Journal citat de The Next Web.
Un raport al Cnet anunta ca Amazon nu va incerca sa concureze cu tableta Apple de zece inci, ci pregateste lansarea unor noi modele de sapte inci, care vor avea foarte multe elemente comune cu modelul Kindle Fire existent, alaturi de imbunatatiri la nivelul sistemului hardware.
Interfata noilor tablete va fi schimbata si este foarte probabil ca pretul acestor dispozitive sa fie mai scazut, anunta Cnet. Noua tableta Kindle Fire de sapte inci va avea un procesor mai rapid, o camera si un port HDMI. In plus, capacitatea de stocare va fi mai mare.
Oficialii Amazon nu au oferit informatii in legatura cu pretul noii tablete.
Comerciantii de tablete sunt de parere ca noul dispozitiv lansat de Amazon nu poate concura cu iPad-ul produs de Apple, care domina aceasta piata.
Google a lansat tableta Nexus 7 la sfarsitul lunii iunie, avand un ecran de sapte inci si ruland sistemul de operare Jelly Bean. Nexus 7 este mai usoara decat Kindle Fire si pare si mai subtire, datorita unor detalii din design.
Google a prezentat Nexus 7, prima tableta dezvoltata de companie... mai mult
Sambata, 01 Septembrie 2012, ora 13:29
Amazon a inceput sa trimita invitatii de presa pentru un eveniment care va avea loc miercuri. Chiar daca nu au fost lansate mai multe detalii, publicatiile de specialitate au pus deja mana pe dispozitiv si acum vin cu o confirmare ca produsul lansat va fi chiar noua tableta Kindle, numita Fire.Publicatia Tech Crunch are confirmarea ca tableta Kindle Fire va fi lansata miercuri, in cadrul evenimentului, de catre CEO-ul Amazon, Jeff Bezos. Dispozitivul va dispune de un ecran de 7 inci, construit exact cel al BlackBerry PlayBook, si va avea procesor TI dual-core OMAP.Tableta va functiona pe baza sistemului de operare Android 2.1 customizat pentrul Amazon si va include App store-ul Amazon.In pus, Amazon pare sa fi creat aplicatii media in colaborare cu FOX pentru noua tableta, care va oferi servicii de streaming pentru filme.Amazon mai are si alte magazine de aplicatii, precum Kindle store si Amazon MP3 store.In ceea ce priveste pretul, dispozitivul ar putea fi vandut cu 250 de dolari bucata, chiar daca exista voci care sustin ca pretul va fi de 300 de dolari si va include si o legitimatie de membru Amazon Prime.Tableta Kindle Fire va incepe sa fie livrata abia in a doua saptamana din noiembrie, potrivit surselor Tech Crunch. mai mult
Marti, 27 Septembrie 2011, ora 12:01