In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Aproximativ 5% dintre bulgari cumpara produsele cu preturi reduse prezentate in pliantele promotionale pe care le primesc de la retailerii ce activeaza pe piata, potrivit unui studiu al companiei de
Dupa Colgate-Palmolive si Kraft Foods care si-au anuntat relocarea facilitatilor de productie de la Brasov in Polonia si Bulgaria, urmatorii care isi inchid fabricile din Romania sunt americanii de
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Un pol high-tech, 6.300 de societati straine, 3% somaj, asa se prezinta Timisoara strainilor din punct de vedere economic. Orasul a devenit vitrina economica a Romaniei, spun ziaristii de la
Aparitii noi pe piata televiziunii, a radioului si a presei scrise, bugete mari de publicitate si investitii consistente in instrumente de cercetare. Media romaneasca s-a dezvoltat cu 20% anul trecut
Romania A"controleazaA" 15% din piata est-europeana a produselor alimentare si a bauturilor, fiind pe locul doi dupa Polonia, a carei cota de piata este de 44%, potrivit unui studiu realizat de
Organizatia SUPERBRANDS anunta incheierea primei etape a programului Superbrands Romania. Superbrands a finalizat procesul de evaluare si a validat lista brand-urilor care, prin primirea
Industria bunurilor de larg consum a fost marcata, in 2008, de inchiderea sau relocarea unor fabrici din Romania, unele cu o traditie indelungata pe piata locala, in tari ca Bulgaria sau Polonia.
Cea mai cunoscuta marca de bauturi racoritoare si-a construit pe site-ul there.com o lume virtuala de tipul Second Life, o insula in forma sticlei de Coca Cola si pe care utilizatorii pot sa cunoasta
Companiile de succes reusesc sa il stapaneasca, iar angajatii trebuie sa o faca pentru a putea avansa in cariera. Coca-Cola, Microsoft, Starbucks, Disney sau McDonald's - ce il determina pe client sa
Confruntate cu o prejudecata din partea consumatorilor legata de calitatea indoielnica a produselor, brandurile din China se folosesc de Olimpiada pentru a castiga un procent din piata mondiala.
Potrivit unui studiu Synovate, prezentat in cadrul conferin?ei "Strategic Branding", Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand
Coca-Cola a anuntat ca vrea sa cumpere grupul chinez China Huiyuan Juice pentru 2,4 miliarde dolari, aceasta urmand sa fie cea mai mare achizitie a sa in China, relateaza AFP. Compania americana a
Magazinul online eMAG tinteste vanzari de peste zece milioane euro pentru luna decembrie, investind un buget de 200.000 euro pentru campania de vanzari din aceasta luna, a declarat pentru NewsIn
A"Regulile pietelor globale s-au schimbat. Organizatiile trebuie sa se schimbe odata cu eleA" spune cel mai inovator management guru al momentului in deschiderea conferintei. Conferinta Tom Peters nu
Investitorii ar ramine uimiti daca ar afla ca la Bursa de Valori Bucuresti vor putea tranzactiona actiuni ale companiilor straine mari, de tipul "Coca Cola" sau "Mercedes"."Acest fapt nu este o
Jonathan Scheele e sigur ca ne integram in 2007 * Bilete de tren mai scumpe * Coca Cola lanseaza Green Tea Citrus * Lumea consuma mai putina energie * Arme romanesti, expuse la Paris * Rectificarea
Un tribunal din India a ridicat interdictia regionala impusa bauturilor racoritoare produse de companiile PepsiCo si Coca-Cola dupa protestul unui grup ecologist conform caruia bauturile ar contine
O parte din dispozitivele muzicale iPod comercializate luna trecuta au fost infectate cu virusul RavMonE.exe, ce afecteaza computerele ce folosesc sistemul de operare Windows, al Microsoft,
Compania Pepsi a anuntat ca va lansa, anul viitor, produse noi si mai sanatoase si ca se va concentra pe dezvoltarea pe pietele emergente, continuand, astfel, strategia care a ajutat grupul sa aiba
Pe 1 si 2 iunie 2006 secretele Marketingului Direct va sunt dezvaluite la Crowne Plaza, la conferinta RoDirect 2006.Conferinta se adreseaza celor interesati de marketingul direct, strategii de
Preferinta romanilor pentru fenomenul de cuponing se inscrie in tendinta declansata in urma cu mai bine de 100 ani in magazinele din Statele Unite. Pentru producatori, este vorba de o metoda de
Mediul de afaceri resimte, astazi mai mult ca oricand, nevoia unei ierarhizari obiective a propriilor valori, iar in Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB) acest fapt a fost
In goana lor nebuna dupa clienti, bancile mizeaza pe popularitate, incredere, recunoastere si inovatie pentru a-si vinde produsele si serviciile.Pe langa dobanzi cat mai avantajoase si conditii
Mai multi deputati indieni au cerut interzicerea bauturilor produse de companiile Coca-Cola si Pepsi-Cola in India, dupa publicarea unui studiu local din care reiesea ca aceste bauturi contin mari
"Un produs poate fi copiat de concurenta; un brand este unic. Un produs poate fi depasit cu usurinta; un brand de succes este etern", spunea scriitorul londonez, Stephen King, despre conceptul de
Ministrul rus al dezvoltarii economice si comertului, Guerman Gref, a anuntat, vineri, ca impreuna cu Ministerul rus al Agriculturii a pus la punct un proiect de lege in sectorul vinului, proiect
Consumatorii romani si-au desemnat marcile care au cel mai mare impact asupra lor. A"ReginaA" este marca Ariel. Dintre marcile romanesti reputate, pe podium se afla Dacia si Arctic. Potrivit