Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Coca Cola si-a creat propriul Second Life

Coca Cola si-a creat propriul Second Life
Cea mai cunoscuta marca de bauturi racoritoare si-a construit pe site-ul there.com o lume virtuala de tipul Second Life, o insula in forma sticlei de Coca Cola si pe care utilizatorii pot sa cunoasta lume noua si sa petreaca ore placute pe Internet.

Coca Cla Metro a fost botezat proiectul, iar utilizatorii isi pot crea personaje, avatare, care pot fi personalizate in functie de dorinta fiecaruia. Pe site se pot cumpara diverse produse Coca Cola, mai ales tricouri, sepci si altele asemenea, de asemenea virtuale, care vor fi utilizate de personajele din universul online.

Pe insula Coca Cola Metro se organizeaza in mod regulat petreceri pentru utilizatori, iar avatarele stiu sa danseze si sa comunice intre ele. Se pot vizita cinematografe virtuale unde se pot urmari filme, deocamdata clipuri scurte.

Site-ul there.com este operat de Makena Technologies. Compania spune ca a construit acest univers virtual cu protectii avansate importriva spam-ului care invadeaza toate site-urile mari. Specialistii spun ca exista filtre speciale care vor elimina mesajele promotionale, dar si limbajul indecent sau alte asemenea probleme. Oficialii Makena sustin ca asceste tehnologii fac insula virtuala mult mai atractiva, iar mediul civilizat va trezi cu siguranta interesul celor din industria de publicitate online.

Coca Cola Metro, in zona de magazin virtual, se concentreaza in special pe haine si accesorii pentru

personajele lor digitale. Pentru a plati acestea se vor folosi puncte acumulate prin achizitia de sticle de Cola, punctele fiind ascunse sub capac. Astfel, personajele de pe insula pot fi imbracate dupa ultima moda.

"Incercam sa aducem lumea reala si cea virtuala impreuna", a explicat Carol Kruse, vicepresedinte Coca Cola care se ocupa de marketing interactiv.

There.com nu este inca la fel de cunoscut ca Second Life, care in luna octombrie 2007 a avut peste jumatate de milion de vizitatori. In Second Life, unul din cele mai cunoscute universuri online din lume, mai multe companii care folosesc marketingul interactiv, precum Adidas, Dell, Microsoft, au rulat campanii de promovare.

Coca Cola a adoptat rapid noile tehnologii si a construit spatii de intalnire online inca din 2002. Pina acum insa nu a avut un succes major, doar un succes relativ dat de campaniile de promovare.

De exemplu, pe mycoke.com intra lunar peste 110.000 de oameni.

Coca Cola estea doar unul dintre marile branduri care se axeaza pe lansarea de lumi virtuale. Makena a construit un univers virtual si pentru MTV.

Succesul unui astfel de site este dat de capacitatea de a insera reclama inteligent, a declarat un specialist in promovare online. "Nici un utilizator nu vrea sa vada universul virtual ca pe un mare clip de reclama", a spus el.

In acest moment lumile virtuale nu atrag foarte multa reclama pentru ca traficul este mult mai mic fata de site-urile de social networking. MySpace si Facebook sunt tinta companiilor care se promoveaza concret pe Internet.

Bloombiz

Bloombiz.ro Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul infoBloombiz ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1162 ori