Producatorul indian de autoturisme, Tata Motors, va scoate oficial pe piata autoturismul Nano, cunoscut pentru pretul foarte mic la care se va vinde, in luna octombrie 2008, informeaza Reuters
Cel mai mare producator auto din India, Tata Motors a anuntat luni ca nu va relua constructia uzinei Nano din estul Indiei, unde urma sa fie produsa cea mai ieftina masina din lume - 2500 de dolari,
Vreti o masina foarte ieftina? Nu-i nicio problema, aveti de unde alege. Singura problema este ca pentru unele dintre ele va trebui sa calatoriti pana in in India sau China, ele fiind distribuite
Costa numai 2.500 de dolari si nu are nici aer conditionat, nici stergatoare de parbriz. Cea mai ieftina masina din lume, Nano, produsa de indienii de la Tata Motors, ar putea intra insa in randul
Tata Motors Ltd, principalul producator indian de vehicule, a anuntat luni ca a incheiat achizitia Jaguar si Land Rover, pentru 2,3 miliarde dolari, adaugand marcile de lux unei linii de productie ce
Dupa ce indienii de la Tata au devenit proprietarii de drept ai Jaguar si Land Rover, intreaga lume auto incepe sa isi puna intrebari despre ce se va intampla cu cele doua marci britanice de traditie
Producatorii indieni si chinezi de automobile isi expun modelele la primul mare salon auto al anului, in Elvetia, insa intrarea lor pe pietele europene e inca departe, noteaza Tribune de Geneve.
Dinastia indiana Tata, detinatoarea unuia dintre cele mai mari gupuri industriale din Asia, va pune mana, cel mai probabil saptamana viitoare, pe doua marci auto celebre: Jaguar si Land Rover.
Producatorul indian de automobile Tata Motors - care a lansat la inceputul anului cea mai ieftina masina din lume, de 2.500 de dolari - intentioneaza sa ofere pe piata o versiune propulsata cu aer.
Tata Motors vrea sa introduca pe piata europeana, in urmatorii patru ani, modelul sau de automobil foarte ieftin Nano, a declarat seful departamentului de proiectare de masini compacte al Tata Motors
Producatorul de automobile Opel, filiala a grupului american General Motors, analizeaza posibilitatea construirii unui automobil de cost redus, la putin timp dupa masina de 2.500 dolari a grupului