Dacia a lansat pe piata romaneasca noul Logan MCV, un break care va fi vandut la preturi cuprinse intre 7.790 euro si 12.300 euro in versiunea cea mai echipata.
Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au crescut cu numai 0,4% in mai, la 6.832 unitati, o incetinire puternica fata de ritmul din lunile precedente, insa pentru primele cinci luni
Pentru Jerome Olive, seful Renault Romania, fiecare concretizare a unui proiect de vehicul sau de piesa mecanica este o sursa de emotie si de satisfactie. Perioada petrecuta in Romania si mandatul pe
Dacia a inregistrat in primul trimestru cel mai puternic avans al inmatricularilor de autoturisme noi pe piata franceza, cea mai mare pentru marca romaneasca, de 24,5% fata de aceeasi perioada a
BMW a fost singura marca auto din Top10 ale carei vanzari au crescut in 2012 pe piata romaneasca, in contextul unei scaderi generale a pietei de autoturisme de 23,7% comparativ cu anul 2011, potrivit
A treia generatie a berlinei de clasa compacta Skoda Octavia va fi lansata pe piata romaneasca la inceputul lunii martie, iar preturile vor fi comunicate in luna februarie.
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
Automobile Dacia, parte a grupului Renault, pregateste inca trei noi modele, printre care un break si o camioneta, dupa ce marti a lansat la Bucuresti noile versiuni Logan, Sandero si Sandero Stepway.
Inmatricularile Dacia in Elvetia au ajuns la 6.205 unitati anul trecut, iar in primle noua luni ale acestui an au depasit 4.000. In prezent, marca controlata de grupul francez Renault are o cota de
Carlos Tavares, directorul de operatiuni al producatorului auto francez Renault, sustine ca noua generatie a modelului Logan ar putea fi produsa si in Maroc, ceea ce ar pune presiune pe uzina de la
Producatorul auto Dacia lanseaza, marti, patru modele noi: a doua generatie de Sandero, un nou model de Logan, Dokker si Dokker Van. Preturile variaza intre 8.700 si 13.600 euro, cu TVA inclus, in
Inmatricularile de autoturisme Dacia in Franta au crescut in luna august cu 21%, la 5.975 unitati, fata de perioada similara din 2011, intr-o piata in declin cu peste 11,4%, si au reusit sa-si
Un razboi al preturilor a inceput duminica pe piata auto din Irlanda, dupa ce grupul francez Renault a anuntat preturile pentru brandul Dacia, mai scazute cu pana la 35%, sau aproape 8.000 de euro,
Traian Basescu este din nou primul posesor al unei masini produse in Romania. Dupa ce a achizitionat primul Duster produs la uzina de la Mioveni, a venit randul Fordului B-MAX produs la Craiova.
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Vanzarile de vehicule au scazut in primele patru luni cu 12% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 27.254 unitati, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de
Vanzarile de vehicule au scazut in primele patru luni cu 12% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 27.254 unitati, potrivit APIA, care a anuntat, totodata, ca a revizuit in scadere
Compania Automobile Dacia, controlata de grupul francez Renault, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri record de 3,1 miliarde de euro (13,17 mld. lei), in crestere cu 15% fata de anul
Inmatricularile de autoturisme Dacia in Franta au scazut cu 31,5% in primul trimestru, de la 26.509 masini in urma cu un an la 18.157 de unitati, intr-o piata in declin cu 21,7%, potrivit datelor
Dacia Duster se afla pe ultimul loc in topul realizat de Euro NCAP, un program european pentru evaluarea sigurantei autoturismelor, dupa ce a obtinut doar trei stele in urma testelor realizate.
Vanzarile de autoturisme Dacia in Franta au scazut cu 10,5% in ianuarie, de la 7.748 unitati in prima luna a anului trecut la 6.938 masini, pe o piata cu un declin de doua ori mai accelerat, de 20,7%.
Renault a deschis o fabrica uriasa pentru productia de masini "low cost" in Maroc, care va ajunge la 400.000 de unitati pe an in 2013, si va avea in prima faza ca principala piata de export Europa,