Multa lume asociaza canabisul exclusiv cu consumul de droguri, insa realitatea este mai complexa. Proprietatile extraordinare ale diferitilor compusi ai acestei plante beneficiaza de o recunoastere tot mai ampla in domeniul medical. In consecinta, beneficiile pe care le aduc organismului au dus la aparitia a numeroase produse cosmetice si de uz medical. Majoritatea contin asa-numitul ulei CBD.
Canabidiol - beneficii maxime pentru corp, respectand legea!
Uleiul CBD este creat din canabis de calitate superioara, cu o concentratie mare de canabidiol. Produsele care au la baza acest ingredient difera semnificativ fata de marijuana medicinala, aceasta din urma fiind obtinuta din soiuri de canabis cu concentratii mai mari de tetrahidrocannabinol (THC).
Diferenta consta in faptul ca aceasta componenta nu este psihoactiva, deoarece plantele din care se obtine contin doar urme slabe de THC, mult sub limita maxima admisa de lege. Beneficiile aduse pentru organism sunt insa multiple si confirmate de oameni de stiinta din intreaga lume.
Astfel, produsele pe baza de ulei CBD regleaza diverse functii metabolice ale organismului, fara a conferi starea de "high" specifica plantelor cu continut ridicat de THC. Ele combat stresul si anxietatea, elimina insomnia si ajuta in procesul de relaxare.
Compusii activi accelereaza vindecarea psoriazisului si a cancerului de piele. Produsele stimuleaza procesele antioxidante din corp, care combat excesul de colesterol si asigura o... mai mult
Miercuri, 24 Martie 2021, ora 18:27
Sa descoperim impreuna care sunt cele mai valoroase componente cosmetice
Odata cu dezvoltarea noilor tehnologii si a mecanismelor moderne de creare a produselor inovatoare pentru mentinerea tineretii, domeniul cosmetologic a cunoscut o evolutie impresionanta. Sa descoperim impreuna care sunt cele mai valoroase componente cosmetice:
Trufe
Trufele sunt adaugate in mod activ in compozitia cremelor, scrub-urilor si mastilor de fata. Ciupercile rare contin un complex de vitamine B si antioxidanti puternici, care mentin nivelul optim de umiditate in celule. Cosmetologii italieni au fost primii care au descoperit ca cateva picaturi de ser de ciuperci reduc semnificativ ridurile si confera tesuturile elasticitate. In plus, cercetatorii au observat ca aceasta componenta este benefica epidermei si provoaca rareori alergii.
Perle
Proprietatile magice ale perlelor au fost renumite inca din vremea Cleopatrei. Regina a pregatit din ele o potiune, pe care ulterior a consumat-o. Curtenii au spus ca in timpul noptii femeia a devenit mai tanara cu cativa ani. Pe timpurile noastre, primii care au adaugat pulbere de perle in compozitia cremelor au fost chinezii. Acest ingredient valoros contine conchiolina proteica, extrem de benefica in procesul de ingrijire a epidermei. Restabileste vitalitatea epidermei si lasa un efect intensiv anti-imbatranire. Perlele sunt hipoalergenice. Nanotehnologia este implicata in productia de produse cosmetice perlate de inalta calitate pe care le... mai mult
Joi, 25 Februarie 2021, ora 15:01
Multi subestimeaza natura si puterea vindecatoare ce vine din esenta ei. Atunci cand exista si pozitivism, natura ofera remedii pentru aproape orice afectiune.
Extracte vegetale, organice, naturale - toate au o bogatie de nutrienti, de substante menite sa sustina viata, constribuind la bunastarea intregului organism, dar si a psihicului totodata.
Manicos este producatorul autohton de produse naturiste si cosmetice naturale pe baza de ingrediente atent alese care vine sa faca demonstratia afirmatiilor de mai sus.
Este un brand cu istorie, recunoscut pentru echilibrul pe care il ofera prin produsele sale.
Acesta se distinge prin variantele pe care le propune publicului la o varietate de produse care se disting prin parfumuri si consistente diverse, insa imbogatite de diverse substante chimice.
Pentru ca produsele naturiste sunt o optiune la care se recurge din ce in cel mai des, se cade ca si diversii conservanti si substante de pastrare a acestora sa fie selectate responsabil.
A fost si unul dintre obiectivele expertilor Manicos, care ofera astazi publicului interesat variante cat mai fidele a plantelor, cuprinse in recipiente speciale.
In locul parabenilor, a parfumurilor sintetice cu continut de alergeni, a colorantilor de sinteza, dar si a altor ingrediente sintetice pe care le intalnim in general in cazul cosmeticelor din comert, extractele vegetale sunt alegerea care face diferenta in cazul celor de la Manicos.
Manicos, din respect pentru natura... mai mult
Luni, 27 Aprilie 2020, ora 12:18
In ultimul deceniu, Clean Beauty a devenit un concept la moda cu ajutorul termenilor "fara parabeni", "fara sulfati", "organic" si altor termeni asemanatori. Nestiind CE si DE CE cumparam aceste produse, multe etichete au aparut fara sa aiba un mesaj clar in spate. Cat este marketing si ce este real?
Despre sulfati, parabeni, arome si coloranti sintetici, dar si despre diferenta dintre bio, organic si natural, am stat de vorba cu Haircare.ro, magazin de produse de ingrijire pentru par si piele.
Impreuna am analizat cele mai in voga logouri si ingrediente Clean Beauty si ce substante se ascund pe etichetele unor produse din trusele noastre de ingrijire!
CLEAN BEAUTY: Ce etichete sunt doar marketing si care sunt cele importante de urmarit?
Clean inseamna atunci cand un produs cosmetic sau de igiena este compus din ingrediente non-toxice, bazate pe plante, pentru a produce rezultatele dorite.
Definitiile conceptului Clean Beauty sunt subiective si adesea se schimba de la companie la companie. Prin ambalajul folosit sau modul in care listeaza ingredientele folosite, gasim o serie de logouri si simboluri care doresc incadrarea produselor in acest categorie.
Putem avea incredere in toate etichetele aparute? Pe scurt, nu. Pentru a ne familiariza cu acestea, trecem in revista cele mai des intalnite etichete din categoria Clean Beauty si selectam care sunt cele care au logouri certificate:
B I O ✔
Certificarea BIO atesta faptul ca produsele sau... mai mult
Joi, 13 Februarie 2020, ora 11:21
Parfumuri scumpe, produse cosmetice dar si bauturi alcoolice fine. Sunt cumparaturile facute de Sucursala de Transport a Regiei Autonome Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat si descoperite de Corpul de Control al Premierului. Si nu au fost singurele nereguli.
Astfel, au fost cumparate parfumuri ca Chanel Allure homme sport, Jasmine noire, Nina Ricci, Jimmy Choo, Gucci pour homme sport, Miss Dior, La nuit de l'homme Yves Saint Laurent, Carolina Herrera, Prada Candy, Bvlgari Omnia Crystalinne si multe altele, majoritatea cu preturi de peste 200 de lei.
Cel mai scump ...citeste mai departe despre "Corpul de control al premierului a descoperit nereguli la Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat: Cheltuieli uriase pe cosmetice de lux si bauturi fine" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 25 Noiembrie 2016, ora 23:28
Mihaela Ela Udrea, director din Ministerul Sanatatii, a fost arestata preventiv de Tribunalul Bucuresti, in dosarul in care este acuzata ca a primit mita bani si produse cosmetice de la mai multe persoane, chiar in biroul sau din minister, pentru a aviza puncte de lucru farmaceutice.
Magistratii Tribunalului Bucuresti au admis, vineri seara, propunerea facuta de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) si au dispus arestarea preventiva a Mihaelei Ela Udrea pentru 30 de zile.
Decizia instantei nu este definitiva, ci poate fi contestata de directorul Directiei Politica Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din Ministerul Sanatatii
Potrivit unui comunicat al Directiei Nationale Anticoruptie, vineri dimineata procurorii au retinut-o pentru 24 de ore ...citeste mai departe despre "Mita la Ministerul Sanatatii: Directorul acuzat de luare de mita bani si produse cosmetice, arestat pentru 30 de zile" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 28 August 2015, ora 20:07
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, vizeaza in acest an intensificarea exporturilor si anunta extinderea pe piata din Ungaria.
"Unul dintre cele mai importante obiective ale companiei noastre, pentru anul 2014, este cresterea exporturilor. Astfel, una dintre deciziile strategice in acest sens a fost extinderea pe piata din Ungaria", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit afirmatiilor sale, alegerea pietei din Ungaria pentru intensificarea exporturilor a fost determinata cu precadere de pozitionarea georgrafica, fiind cea mai apropiata zona de unitatea de productie de la Cluj-Napoca.
"Ungaria se alatura, in acest fel, celorlalte opt piete pe care deja exportam produsele noastre: Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijansi Austria", a mai spus reprezentanta companiei.
17 dintre cele 92 de produse, pe rafturile magazinelor din Ungaria
Startul vanzarilor pe piata din Ungaria a fost dat de 17 dintre cele 92 de produse fabricate de Cosmetic Plant. Acestea fac parte atat din game cu traditie, precum cea de Galbenele si Catina, dar si din game noi, precum Bioliv sau Argan.
"Dincolo de adaptarea ambalajelor pentru aceasta piata, textele fiind scrise si in limba maghiara, am lansat deja si un site de prezentare special pentru aceasta zona. In plus, vom avea si o ampla campanie de promovare a produselor la raft pentru a ne face cunocuti cat mai... mai mult
Marti, 12 August 2014, ora 11:45
Produsele cosmetice din magazine, indiferent daca sunt fabricate in UE sau importate din tari terte, trebuie sa respecte in intregime Regulamentul privind produsele cosmetice, care asigura standarde de siguranta mai stricte si o informare mai buna a consumatorilor.
Cu peste 4 000 de producatori de cosmetice, dintre care multi aflati printre liderii mondiali in acest sector, industria cosmeticelor este un atu major al UE in contextul globalizarii economiei.
Acest sector creeaza, direct si indirect, peste 1,5 milioane de locuri de munca.
Modificari introduse de Regulamentul privind produsele cosmetice
Consolidarea cerintelor de siguranta pentru produsele cosmetice, in sensul ca producatorii trebuie sa respecte anumite cerinte la pregatirea unui raport privind siguranta unui produs inainte de introducerea lui pe piata, si introducerea notiunii de "persoana responsabila", astfel ca pe piata pot fi introduse doar produsele cosmetice pentru care o persoana juridica sau fizica este desemnata in UE drept "persoana responsabila", sunt printre cele mai importante modificari introduse de Regulamentul privind produsele cosmetice adoptat de Consiliu si de Parlament in 2009.
Noul regulament privind produsele cosmetice permite identificarea cu exactitate a persoanei responsabile si precizeaza clar obligatiile acesteia. In caz de inspectie a autoritatilor nationale de supraveghere a pietei, persoana responsabila trebuie sa aiba dosarul cu informatii despre produs... mai mult
Vineri, 12 Iulie 2013, ora 13:42
Cantareata americana Katy Perry este implicata intr-un proces de 2 milioane de dolari cu brandul "ghd", specializat in produse pentru ingrijirea parului.
Potrivit site-ului TMZ.com, Jemella Group, compania din spatele brandului ghd, a solicitat instantei americane sa blocheze initiativa avocatilor cantaretei Katy Perry care doresc sa initieze un proces, intrucat artista americana sustine ca i se datoreaza suma de 2 milioane de dolari.
Katy Perry a obtinut 4,5 milioane de dolari in calitate de ambasadoare a brandului, insa Jemella Group doreste sa intrerupa aceasta colaborare cu cantareata, informeaza dailymail.co.uk.
Avocatii cantaretei sustin ca, in acest context, artista ar trebui sa primeasca o suma suplimentara de 2 milioane de dolari, pe baza unui acord verbal.
In procesul, care este inevitabil, Jamella Group va nega ca a incheiat vreodata o intelegere verbala cu Katy Perry si vor sa renunte la colaborarea cu artista americana, intrucat aceasta nu mai este la fel de populara in Europa ca in urma cu cativa ani.
Katy Perry a fost desemnata imaginea oficiala a brandului de produse cosmetice ghd in anul 2011.
Katy Perry a vandut 48 de milioane de discuri doar in Statele Unite. Printre hiturile ei se numara piese precum "Firework", "California Gurls", "E.T." si "Hot N Cold", extrase de pe albumul ei de debut "One Of The Boys" din 2008 si de pe albumul "Teenage Dream" din 2010.
Artista americana a devenit in ultimii ani un veritabil brand, iar actrita... mai mult
Marti, 16 Aprilie 2013, ora 13:29