Te-ai fi asteptat ca Porsche Design sa isi mentina linia clasica de activitate in industria auto, dar uite ca lucrurile nu stau chiar asa.
Designerii Porsche au creat un cronograf complex care ascunde si alte functii usor de accesat, iar Monobloc Actuator se dovedeste plin de surprize din acest punct de vedere, remarca portalul Extravaganzi.
Cronograful este realizat din titan, un material folosit de mai bine de 50 de ani la constructia masinilor sport, iar cadranul sau este creionat astfel incat sa aminteasca de imaginea ceasurilor de bord dintr-un bolid Porsche.
Functia de cronometru este ai usor de accesat, in locul traditionalului buton start/stop, designerii de la Porsche folosind butonul rotor al cronografului care poate fi rotit pentru a activa sau opri cronometrul.
La fel, o functie inteligenta adaugata ceasului Porsche este cea de mecanism adaptat la doua fusuri orare, fapt care te va scoate in incurcatura in cazul in care calatoresti des.
Cu un design inovativ si functionalitate tipica masinilor de curse, cronograful Porsche Monobloc Actautor pare dedicate unui barbat care sties a traiasca viata din plin, iar pretul de 6.250 euro il face si mai atractiv. mai mult
Sambata, 06 Mai 2017, ora 00:00
Porsche 919 Hybrid promite noi victorii pe circuitele de viteza, asa ca nu este de mirare ca noul ceas Chopard dedicat bolidului german are si el alura unui campion.
Superfast Chrono Porsche 919 Black Edition este un model care duce estetica ceasurilor inspirate de masini pe alte culmi, remarca Extravaganzi.
Dimensiunea carcasei este de-a dreptul impozanta, 45 mm, iar materialul din care aceasta este facuta, titan, se regaseste frecvent in piesele masinilor de curse.
Un tratament special de innegrire a carcasei, realizat dupa tehnologia care imita transformarea carbonului in diamant, da rezistenta materialului, carcasa fiind astfel ferita de zgarieturi si avand o rezistenta subacvatica de pana la 100 de metri.
Designul ceasului este tulburator si, pentru un fan Porsche, elemente vizuale miniaturale care amintesc de diverse componente ale masinii de curse sau de numerele inscriptionate pe acestea vor iesi automat in evidenta.
Superfast Chrono Porsche 919 Black Edition se mandreste si el cu un mecanism interior marca Chopard, de calibrul 03,05 M, creat ca pentru un "bolid" din lumea ceasurilor.
Ceasul are un mecanism self-winding care ii asigura o rezerva de energie de 60 de ore si, fii fara grija, numarul de complicatii aduse accesoriului masculine fac din el un cronograf elvetian autentic.
Miscarile mecanismului pot fi urmarite prin capacul de safir al ceasului, acesta purtand si inscriptia "Official Timing Partner Porsche Motorsport" si logoul... mai mult
Sambata, 02 Iulie 2016, ora 00:00
Bolidul tau Porsche 911 poate imbraca haine noi, gratie unui kit de tuning special pregatit de inginerii germani de la TechArt.
Indiferent daca esti posesorul unui model coupe sau al unei decapotabile din seria 911, masina ta poate beneficia de tratamentul special conceput de compania germana.
Pe scurt, variantele Turbo S si Carrera S din gama Porsche 911 au parte de o schimbare radicala de look, dar si de mai multa forta, kitul de tuning operand atat la nivelul caroseriei, cat si sub aceasta.
Pentru modelul Turbo S, nuanta Miami Blue pare sa vina de minune in acest sezon, iar noile spoilere frontale si din spate, pragurile adaugate, sistemul de evacuare sport, prizele de aer, suspensia modificata si jantele din aliaj special dau o cu totul alta infatisare masinii tale.
Interiorul este si el imbunatatit cu un design nou, iar sub capota vei gasi o adevarata surpriza.
Imbunatatirile aduse motoarelor permit bolidului Carrera S sa ajunga de la 420 CP la 480 CP, in vreme ce la Turbo S inginerii germani au reusit sa duca performanta propulsorului de la 580 CP la 640 CP.
Acest lucru permite unui Porsche 911 Turbo S sa atinga 100 km/h l in doar 2,7 secunde, in vreme ce performanta unui model Carrera se imbunatateste cu 0,4 secunde fata de modelul de serie.
mai mult
Sambata, 25 Iunie 2016, ora 00:00
Daca iubesti masinile sport, dar petreci ore indelungate in spatele biroului, fara a apuca sa gonesti pe autostrazi, exista o solutie salvatoare gandita chiar de catre una din marcile de renume ale industriei auto.
Scanul de birou RS este replica elegantelor scaune din interiorul bolidului Porsche 911, pentru ca tu sa te poti simti la job ca la volanul masinii tale preferate, arata Luxatic.
Ce-i drept, nu vei fi pe 4 roti, ci pe 5 rotite montate sub scaun, dar senzatia data de fotoliul original Porsche 911 este cat se poate de reala.
Aceasta deoarece scaunul tau de birou este realizat chiar de Porsche, iar compania a avut grija sa foloseasca o tehnologie moderna si aceleasi materiale si finisaje pe care le regasesti si la scaunele celebrului sau model de masina sport.
Daca scaunul de birou RS are un sistem clasic de ajustare a inaltimii, de care s-ar putea sa te simti un pic dezamagit, atunci cu siguranta vei fi incantat de comenzile electrice prin care poti regla spatarul scaunului tau exclusivist.
Pe spatar vei gasi si o agatatoare pentru haina, iar cotierele sunt si ele ajustabile in functie de preferintele tale.
Ce-i drept scaunul RS Porsche 911 costa 5.690 de dolari in versiunea de baza si 6.570 pentru cel tapitat cu piele Alcantara, dar senzatia transmisa este aproape indescriptibila. Asta, fara a mai vorbi de invidia colegilor!
mai mult
Sambata, 16 Aprilie 2016, ora 00:00
Nebunia turbo de la Porsche continua si in perioada imediat urmatoare, iar noile modele 911 Turbo si Turbo S au tot ce le trebuie pentru a demonstra ca sunt veritabile "muscle-cars".
Porsche scoate la iveala o noua forta dezlantuita, prin intermediul noilor modele Turbo si Turbo S, celebrul Porsche 911 aratand mai furios ca niciodata, remarca revista Aquire.
Incredibilul motor dublu turbo de 3,8 litri, cu 6 cilindri, se dovedeste capabil sa imprime viteze de invidiat noilor masini sport create de compania germana.
Sentimentul dat de forta celor 540 CP sau 580 CP gasiti sub capotele masinilor Porsche 911 Turbo, respectiv Porsche 911 Turbo S este indescriptibil.
Bolidul decoleaza de la 0 la 100 km/h in doar 2,8 secunde, atingand viteza maxima de 335 km/h in cazul Turbo S si de 318 km/h pentru modelele Turbo.
Designul masinii este imbunatatit prin tuse discrete date formelor caroseriei, spatelui si prizelor frontale de aer.
Interiorul este tipic unei masini sport de lux, adica lipsit de spatii largi, dar acest neajuns este compensat de noul sistem infotainment.
Preturile modelelor 911 Turbo si Turbo S sunt cuprinse intre 152.000 si 200.000 de dolari. mai mult
Sambata, 12 Decembrie 2015, ora 00:00
Marca auto de lux Porsche a luat prin surprindere audienta in cadrul Show-ului Auto de la Frankfurt cu un model revolutionar al masinilor sport.
Conceptul Mission E se anunta un rival de temut pentru masinile Tesla, bolidul electric pastrand aceleasi linii caracteristice masinilor sport Porsche peste care se adauga tehnologia de ultima ora inclusa in masina, informeaza portalul Business Insider UK.
Imaginea unei noi generatii
Pare cam greu sa iti imaginezi o masina Porsche trecuta direct pe alimentare electrica, dar Mission E este aici sa dovedeasca acest lucru.
"Ceea ce vedeti in Mission E este imaginea pe care masinile noastre o vor capata in viitoarele generatii produse de Porsche", a precizat un purtator de cuvant al companiei.
Forta bolidului nu a fost stirbita cu nimic, Mission E avand un sistem de propulsie de 600 CP, cele doua motoare fiind derivate din modelele folosite deja pe Porsche 919 in cadrul circuitului de curse de la Le Mans.
Autonomia vehiculului este 500 de kilometri, iar Mission E promite sa zboare pe sosele, acceleratia 0-100km/h fiind atinsa in doar 3,5 secunde.
Sistemul de alimentare este unul super-performant, portul de 800 de volti asigurand o incarcare la 80% a bateriilor in doar 15 minute.
Inginerii l-au botezat deja "Porsche Turbo Charging", timpul de incarcare fiind redus la jumate fata de cel al rivalilor de la Tesla.
La interior, Mission E este imaginea vie a stilului Porsche. Cabina este conceputa pentru... mai mult
Sambata, 19 Septembrie 2015, ora 00:00
Incepand cu luna august, galeria de masini de colectie apartinand lui Ion Tiriac include un model Porsche 918 Spyder, o masina super-sportiva produsa intr-o serie limitata de numai 918 unitati.
Hibridul de performanta cu tehnologie plug-in poarta numarul 378 si a fost special dezvoltat pentru Ion Tiriac.
Succesoare a altor modele sport ultraexclusiviste din istoria Porsche, precum 904 Carrera GTS, 959, 911 GT1 sau Carrera GT, 918 Spyder se alatura autovehiculelor Porsche deja existente in galeria Tiriac Collection: Porsche Diesel Super S308 Tractor (1958), Porsche 356A (1957), Porsche 356B (1961) si Porsche 911 Carrera 3.2 (1989).
Porsche 918 Spyder este una dintre cele mai rapide masini de strada din lume la ora actuala, echipata cu tehnologie intalnita doar pe circuitele de curse si avand sasiul si caroseria construite in totalitate din fibra de carbon.
Un model dotat cu pachetul Weissach a parcurs Nurburgring Nordschleife - traseu notoriu pentru soferii de curse, unul dintre cele mai solicitante din lume, supranumit "Iadul Verde" -, in doar 6:57 minute, reusind astfel sa doboare recordul de 7 minute anterior stabilit pe acest circuit.
Unitatea este dotata cu trei motoare, un V8 de 4,593 cmc de inalta performanta, care dezvolta 608 CP, alaturi de doua motoare electrice de ultima generatie cu o putere totala aditionala de peste 279 CP, cumuland peste 887 CP.
Datorita motorizarii de tip hibrid, masina este capabila sa se strecoare prin oras fara a... mai mult
Joi, 27 August 2015, ora 14:55
Te-ai fi gandit vreodata ca vei ajunge sa conduci un Cayenne care se incarca la priza? Iata ca noul Cayenne S E-Hybrid, primul model hibrid din gama premium oferita de Porsche, va fi lansat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris.
Modelul de top va urca pe podium alaturi de o alta bijuterie ce ascunde sub capota si un motor electric, Panamera S E-Hybrid, dar si de noul 918 Spyder, potrivit Luxuo.
Noul Cayenne S E-Hybrid se bucura de avantajele tehnologice folosite si de modelul Panamera S E-Hybrid, mai exact de puterea unui motor V6 de 333 CP, combinat cu un motor electric de 95 CP, care ii permite sa parcurga 36 de kilometri fara sa consume niciun pic de carburant.
Producatorii anunta ca noul model va prinde suta in doar 5,9 secunde si va atinge viteza maxima de 243 km/h.
Bateria poate fi incarcata in doar doua ore si jumatate, la o statie dedicata, sau in aproape patru ore, la priza din garaj.
La fel ca toate noile modele ale gamei Cayenne, hibridul are grila din fata mai lata, la fel ca recent lansatul Macan. La interior, Porsche ofera pentru acest model un nou volan sport, asemanator cu acela instalat pe bolidul 918 Spyder.
Imediat dupa lansarea oficiala de la Salonul Auto de la Paris, vor fi disponibile pentru vanzare cinci noi modele ale gamei de top: Cayenne S, Cayenne Turbo, Cayenne Diesel, Cayenne S Diesel si in premiera pentru Porsche, noul Cayenne S E-Hybrid.
Preturile pornesc de la 54.000 de euro pentru Cayenne Diesel,... mai mult
Sambata, 04 Octombrie 2014, ora 00:00
Noul 911 Carrera 4, un bolid Porsche cu tractiune integrala, asteptat cu sufletul la gura la Salonul Auto de la Paris, poate fi comandat deja si in Romania. Grabeste-te si-l poti avea in garaj pana la sfarsitul anului.
Modelul 911 cu tractiune integrala apare pe piata in patru versiuni, adica in variantele Coupe si Cabrio ale noilor Carrera 4 si 911 Carrera 4 S.
Fiecare dintre ele beneficiaza de cea mai noua versiune a sistemului Porrche Traction Management, care le ajuta sa livreze tractiune si performanta dinamica "la puterea a patra", in orice conditii meteo si pe majoritatea tipurilor de drum.
Noile modele au acelasi design al caroseriei, au acelasi motor, aceleasi suspensii si cutii de viteze ca si vechile modele, insa vin in plus cu tractiunea integrala si cu un consum de combustibil mai mic cu pana la 16%. Mai mult, noul Carrera 4 este si cu 65 de kilograme mai usor decat modelul anterior.
Surprizele nu se opresc aici. Noul meniu inteligent te anunta exact cum este distribuita puterea motorului, gratie sistemului Porsche Traction Management, instalat pe ultimul model 911 Carrera 4.
Optional, te poti bucura si de noua tehnologie Adaptive Cruise Control, disponibila pentru intreaga gama, care stie sa aprecieze si sa controleze distanta fata de masinile din trafic, dar si viteza.
In plus, daca-ti comanzi si cutia de viteze PDK, sistemul beneficiaza si de avantajele functiei Porsche Active Safe, care ajuta in prevenirea coliziunilor frontale.... mai mult
Sambata, 01 Septembrie 2012, ora 00:00