Porsche 911 GT3 Cup: De ce sa astepti varianta civila? Ia-ti un bolid de curse!

Sambata, 29 Decembrie 2012, ora 00:00
3466 citiri
Porsche 911 GT3 Cup: De ce sa astepti varianta civila? Ia-ti un bolid de curse!

Noul Porsche 911 GT3 Cup, varianta de curse a mult asteptatului 911 GT3, a fost lansat oficial in luna decembrie si poate fi deja comandat. Desi este o masina de curse, GT3 Cup este disponibil si pentru clientii individuali.

Totusi, avertizeza specialistii, diferenta fata de un Carrera, de exemplu, ca performanta si pret, este destul de mare.

Daca vrei sa astepti varianta "civila" a noului GT3 Cup, prefa-te ca nu vezi spoilerul imens din spate, ignora interiorul spartan, si vei avea o imagine destul de buna despre cum va arata versiunea comerciala a acestui bolid.

Noul Porsche 911 GT3 Cup are un motor de 3,8 litri, in sase cilindri, care genereaza 460 de CP, cu 10 mai mult decat modelul anterior, spun reprezentantii constructorului german, intr-un comunicat remis Business24.

Cutia de viteze cu sase trepte, dezvoltata de Porsche Motorsport, este operata cu ajutorul clapetelor montate pe volan si transmite toata puterea motorului in puntea din spate, pentru prima data la o masina Porsche de curse.

Tot in premiera au fost prezentate si rotile create special pentru acest bolid. Latimea cauciucurilor Michelin de curse a fost marita cu 2 centimetri, pana la 27 de centimetri, in fata, si cu 10 milimetri in spate, pana la 31 de centimetri.

Noul model 911 GT3 Cup a fost proiectat cu gandul la siguranta soferului, astfel ca, pe langa sistemul de franare, a fost fost reproiectata si cusca de siguranta, dar si scaunul pilotului, care protejeaza foarte bine capul si umerii.

Mai mult, masina a fost prevazuta cu o trapa de evacuare in plafon, pentru a permite accesul echipelor de prim ajutor si salvarea soferului, in caz de accident.

"Noul 911 GT3 Cup este mult mai usor de condus pana la limita", spune Timo Bernhard, pilot de teste al celor de la Porsche, care s-a implicat mult in construirea masinii.

"Masina este excelent echilibrata. Noua geometrie a osiilor ajuta enorm la manevrabilitate. In afara de asta, noul Cup 911 este foarte distractiv de condus", marturiseste Bernhard.

Porsche 911 GT3 Cup, model aflat acum la cea de-a saptea generatie, este cea mai de succes masina de curse din lume. Din 1998, pana acum, au fost vandute 2.395 de unitati clientilor din lumea intreaga.

La fel ca predecesorul sau, noul Porsche 911 GT3 Cup este produs in Stuttgart-Zuffenhausen, pe aceeasi linie de asamblare ca si masinile de serie, care pot circula pe drumurile publice.

Bonusurile de care are nevoie pentru a concura ii sunt oferite la Centrul Motorsport din Weissach, unde este si testat de un pilot profesionist, inainte de a fi livrat clientului.

Porsche vrea sa testeze astfel performantele viitorului 911 GT3 direct pe circuitul motorport, la Porsche Mobil 1 Supercup 2013, pentru a-si convinge clientii versiunii civile sa cumpere o masina venita direct de pe pista de curse.

Pretul de baza al bolidului, disponibil numai pe alb, este de 181.200 euro, fara taxe.

Pragul de impozitare al microîntreprinderilor ar trebui să scadă masiv pentru a nu pierde bani din PNRR. Ciolacu: „Dacă am fi avut niște miniștri mai implicați, nu eram azi aici”
Premierul Marcel Ciolacu a declarat că va avea o discuție în Coaliția de guvernare privind reducerea pragului pentru impozitarea microîntreprinderilor la mai puțin de o cincime din plafonul...
Țara europeană din care bogații se pregătesc să fugă. De la „președintele bogaților” la „stigma față de cei cu bani”
Țara europeană din care bogații se pregătesc să fugă. De la „președintele bogaților” la „stigma față de cei cu bani”
Noul premier al Franței a anunțat un plan de a crește taxele pentru cei bogați, ceea ce ar putea să îi facă pe unii dintre cei avuți să se mute din țară. În același timp, oamenii cu...
#Porsche 911 GT3 Cup, #Porsche 911 GT3 curse , #stiri Porsche

Curs valutar

1 EUR = 4.9752 RON

-0.0007

1 USD = 4.5471 RON

-0.0050
  1. Încă o investiție importantă pentru frații Pavăl. Creatorii Dedeman ridică un mare ansamblu comercial
  2. Merită efortul să deții o mașină electrică? Concluzia unui șofer care conduce de patru ani un astfel de vehicul
  3. Dacia a dezvăluit SUV-ul Bigster, cel mai mare model din istoria mărcii. Autoturismul va fi produs tot la Pitești FOTO/VIDEO
  4. Șefa Comisiei Juridice din Camera Deputaților a demisionat după implicarea în scandalul Nordis
  5. Creatorul Bitcoin ar fi fost identificat. Ce spune acesta despre asocierea cu pseudonimul Satoshi Nakamoto
  6. Un brand emblematic în "Epoca de Aur" revine în actualitate. Decizia luată de proprietarii americani
  7. Ucraina îl lovește pe Putin unde îl doare cel mai rău. Investițiile Rusiei se prăbușesc
  8. Regulile de conducere pe care prea puțini șoferi le cunosc. Titi Aur: „Am o mare problemă"
  9. Înmatriculările de mașini electrice s-au prăbușit în România. Producătorii și importatorii acuză o „lovitură crâncenă”
  10. Cum producătorii de mașini din China pot fenta taxele vamale din UE. Reacția unui mare gigant auto