Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Noul Audi S8 a venit in Romania. Te tenteaza?

Noul Audi S8 a venit in Romania. Te tenteaza?


Noul Audi S8 este un bolid la granita intre o limuzina eleganta si o sportiva "nervoasa". Pentru ca masina a sosit in Romania pentru prima data la sfarsitul acestei saptamani, am stat de vorba cu reprezentantii Porsche Bucuresti Vest 2 pentru a afla toate detaliile pentru tine.

Cateva dintre cele mai interesante modificari de design sunt grila fata de mari dimensiuni, spoiler-ul frontal, elementele din aluminiu, evacuarea cu patru tevi, dar si vopselele speciale care scot in evidenta liniile si suprafetele caroseriei.

Dincolo de design, ceea ce frapeaza este performanta motorului, ne-au spus acestia.

"Noua generatie Audi S8 beneficiaza de 520 CP si de un cuplu 650 Nm, care ii permit sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 4,2 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h", a precizat Cristian Meculescu, Director Executiv incadrul Porsche Bucuresti Vest 2.

Un alt detaliu remarcabil, in ceea ce priveste motorul, este modul in care este livrata puterea. Gratie sistemului "twin-scroll turbochargers", acceleratia este foarte liniara. Puterea este distribuita integral catre roti, prin intermediul unei cutii de viteze automate cu sapte trepte si dublu ambreiaj.

Modelul beneficiaza de un propulsor in V, cu opt cilindri, care are ca scop reducerea consumului de combustibil, dar si a emisiilor poluante. Generatia anterioara a acestei masini era echipata cu un propulsor V10.

De asemenea, inginerii de la Ingolstadt au integrat sistemul "cylinder on demand", care opreste functionarea a patru cilindri in timpul rularii la viteze mai reduse. Astfel, atunci cand soferul ruleaza cu viteza de croaziera, savurand experienta la volanul unei limuzine confortabile, noul Audi S8 utilizeaza numai 4 din cei 8 cilindri.

Noul S8, intre limuzina si sportiva

Totusi, daca vrei sa testezi puterea motorului si apesi pedala de acceleratie, limuzina se transforma imediat intr-o sportiva ultra-rapida. Utilizand toti cei 8 cilindri, masina dezvolta un cuplu maxim impresionant, de 650 Nm pe o plaja de turatie cuprinsa intre 1700 - 5500 rot/min.

In plus, circuitele de admisie si evacuare au fost reduse si regandite, ceea ce se traduce printr-un consum mai redus. Rezultatul a fost unul pe masura - consumul este mai mic cu 23% fata de generatia precedenta. Consumul mixt este de 10,2 litri/100 km, spun oficialii companiei.

"Sistemele electronice de control al masinii ofera maxim de siguranta. Acestea "tin", efectiv, masina pe drum, mai ales la viteze mari, atunci cand soferul testeaza limitele de viteza", explica oficialul Porsche Bucuresti Vest 2. "Fara acestea, masina ar fi dificil de controlat, avand in vedere greutatea sa de aproximativ 2 tone si faptul ca este pusa in miscare de propulsorul V8 care dezvolta 520 CP", completeaza Cristian Meculescu.

O masina extrem de silentioasa

Cu toate acestea, este unul dintre cele mai silentioase automobile construite vreodata, datorita tehnologiilor de ultima ora de acoperire a zgomotului, susitn oficialii Porsche Bucuresti Vest 2.

Astfel, in habitaclu au fost instalate patru microfoane care au rolul de a analiza zgomotele din masina, iar unitatea centrala cauta si verifca frecventele acestora. Ulterior, sistemul audio al masinii generaza sunete de frecvente inverse, neutralizand zgomotele deranjate din interiorul masinii.

La interior, detaliile au fost concepute pentru a oferi un grad cat mai inalt de confort -scaunele captusite cu piele de cea mai buna calitate, care beneficiaza de nu mai putin de 22 de trepte de ajustare, pot fi dotate optional cu functii de masaj, incalzire si ventilatie.

Usile si consola pot fi produse, la alegere, din fibra de carbon sau din lemn. Pasagerii din spate beneficiza de acelasi nivel de lux: scaune reglabile electric cu trei niveluri de incalzire, controlul individual al temperaturii, jaluzele actionate electric sau tetiere cu sustinere laterala ajustabila.

In cazul in care te tenteaza noul Audi S8, trebuie sa stii ca il poti comanda la orce dealer Porsche Auto Romania si ca bolidul ales de clientul din Romania a costat 154.000 de euro.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 3218 ori