In topul modelelor cu valoare mare la revanzare, alaturi de marca nationala, conduc detasat masinile germane, urmate de cele franceze, italiene, coreene si japoneze. Marcile premium sunt printre
Potrivit unui studiu Synovate, prezentat in cadrul conferin?ei "Strategic Branding", Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand
In anul 2007 s-au vandut aproximativ 290.000 de automobile noi si 115.000 de masini la mana a doua. Cresteri fara precedent s-au consemnat in aproape toate domeniile de activitate, in timp ce
Piata auto din Romania se afla in momentul sau de glorie. Vanzarile de automobile noi au depasit orice asteptari. Cresterea nu va mai dura mult, spun analistii pietei. Dupa integrarea in Uniunea
Est-europenii se imprumuta accelerat * Impozitele pe leasing vor fi platite de utilizator * Rata reala a dobanzii este criteriul principal in alegerea unui credit * Capitalurile speculative din
Pachet de credite medicale * Vanzarile de autovehicule in sistem leasing, in scadere * Locuinte cu panorama * Usoara relaxare pe piata petroliera * Petrom si-a triplat profitul pe primul trimestru *
In primele trei luni ale anului, in Romania au intrat un milion de turisti * Prigat a lansat limonada cu pulpa * Patronatul turistic cere anularea concesionarii plajelor de pe litoral * Italia vrea
Romania poate deveni baza Aliantei Renault-Nissan in Europa de Est, dar situatia constructorului european nu este tocmai imbucuratoare. Grupul francez se bazeaza acum mai mult pe subsidiarele Samsung
Logan a fost, de asemenea, masina cu cele mai bune rezultate in cel de-al doilea trimestru al acestui an, devansand modelele Skoda Fabia si Octavia, Renault Megane si Suzuki Ignis.
Vanzarile mari de autoturisme noi din acest an au ridicat Romania pe locul al doilea in Europa Centrala si de Est, dupa Polonia, se arata intr-un studiu Jato Dynamics. Daca s-ar lua in considerare
In iunie a fost stabilit un nou record, la numarul masinilor vandute pe teritoriul Europei, cu aproape 5% peste cifrele inregistrate in luna precedenta. Industria automobilelor genereaza aproximativ
Analiza Business Standard despre evolutiile si tendintele anului 2008 continua astazi cu estimari referitoare la alte cinci domenii de activitate - siderurgie, transport, industria auto, industria
Marcile de autoturisme japoneze cu motor de peste 2.000 cmc, produse in tari din Uniunea Europeana, sunt taxate cu 1% timbru social, desi legislatia se aplica doar marfurilor extracomunitare, au
In Romania, in ianuarie 2008, s-au cumparat aproape 30.000 de autoturisme noi, cifra achizitiiei crescand cu 34,5% fata de anul anterior, desi trendul in UE a fost unul de scadere, informeaza, vineri