Dezvoltarea fara precedent a sectorului marilor magazine de tip hipermarket, cash & carry sau galerii comerciale a determinat cresterea standardelor de practicare a comertului si a sporit exigentele
Cea mai cunoscuta marca de bauturi racoritoare si-a construit pe site-ul there.com o lume virtuala de tipul Second Life, o insula in forma sticlei de Coca Cola si pe care utilizatorii pot sa cunoasta
Producatorul de vin Veritas Panciu estimeaza pentru anul 2012 atingerea unei cifre de afaceri de 20 milioane euro, dublu fata de nivelul din 2007, prin investitii in extinderea suprafetelor viticole,
Dupa zdrobitoarea opulenta a Jocurilor Olimpice de la Beijing si inflamarea crizei financiare occidentale, cei care se tem de ascensiunea Chinei si-au gasit noi motive de spaima. Poate, intr-adevar,
O incursiune fascinanta in lumea companiilor si a banilor, o carte de economie care se citeste cu sufletul la gura, asemenea unui roman politist. De ce exista natiuni bogate si altele sarace, care
Piata chineza (vorbim de indicele SSE Compozit) a pierdut peste 50% din octombrie 2007. Nu este singura victima de proportii de pe continentul asiatic : indicele Sensex al bursei din Bombay este mai
Pentru al treilea an consecutiv, Google este cel mai tare brand din lume inaintea Microsoft, Coca Cola sau McDonnalds, dar si inaintea Nokia sau Apple, conform studiului realizat de firma de analiza
Retailerul american Best Buy care vrea sa concureze mai bine cu iTunes al Apple si Wal Mart in industria muzicii online a anuntat ca va plati 121 de milioane de dolari pentru Napster, fostul site de
AFI Europe nu are niciun motiv de ingrijorare legat de finantarea proiectului AFI Cotroceni Park prin creditul la Hypo Real-Estate Bank, dupa ce pozitia bancii a fost stabilizata, au declarat
Titlurile Royal Bank of Scotland (RBS), a doua banca din Marea Britanie, s-au ieftinit marti cu 39,2% la bursa din Londra, ca urmare a temerilor pentru capitalizarea bancilor britanice, relateaza AFP.
Yahoo este constant criticata de catre analistii din Silicon Valley, unde se confrunta cu imaginea unei firme surclasate de Google in competitia pentru controlul internetului.
Publicitatea va inregistra in 2009, la nivel global, cele mai mici valori ale pietei din ultimii opt ani, iar din 2010 televiziunile vor atrage sume record datorita reconstruirii brandurilor,