BloomBiz si revista Bilant va prezinta o analiza a impactul noii Dacia Logan asupra pietei auto. Scenarii posibile privind uzina de la Craiova.Dacia este marca noastra nationala, desi, la origine,
Dacia scrie istorie participind in premiera la o expozitie de mare anvergura internationalaPrintre zecile de premiere mondiale (citeva dintre acestea, cum ar fi Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Mercedes B
150.000 de marci sint inregistrate in Romania. Titularii "inspirati" reusesc sa obtina profituri de pina la ordinul milioanelor de euro. La fel, si falsificatorii de branduri. Doar despre acestia din
Dacia Logan va fi exportata, pe bucati, practic in toate colturile lumii. Kit-urile ar urma sa fie preluate si asamblate de uzine de specialitate din Rusia, Maroc, Iran si Columbia.Compania Dacia va
Compania marocana Somaca, detinuta de grupul Renault, a lansat, ieri, pe piata locala, modelul Logan, asamblat din componente importate in principal din Romania.Marocul este cea de-a treia tara in
Din cei patru producatori interesati de preluarea Daewoo Craiova, Renault e cea mai bine reprezentata in Europa Centrala si de Est prin uzina Dacia de langa Pitesti, in timp ce GM are o uzina in
Dacia va ajunge in doi- trei ani sa vanda la export peste 60% din masinile produse la Pitesti, dublu fata de anul trecut cand exporturile au ajuns la 30% din productia totala, a spus marti, pentru
Dacia a lansat joi, la Paris, varianta break a modelului Logan, versiune care se va numi MCV si va fi produs in 60.000 de unitati anul viitor, urmand sa fie comercialiazat la preturi cuprinse intre 8
Compania Automobile Dacia, detinuta de grupul francez Renault, a prezentat, joi, la Salonul Auto de la Paris, modelul Logan MCV, cu o caroserie tip break si pana la sapte locuri, proiect in care a
Dacia a vandut peste 25.000 de masini Logan in statele Uniunii Europene in primele opt luni ale anului, de sase ori mai mult decat in perioada similara a lui 2005, conform statisticilor remise vineri
Piata auto din Romania are cateva nume care reprezinta clasamentul de top al marcilor si, implicit, aprecierile consumatorilor de autoturisme.Pe de o parte, cel care domina toate clasamentele
Unul dintre cei mai importanti producatori de componente auto din Europa de vest, Magna International, este pe cale sa produca o maina ieftina. Scopul acestei decizii este acela de a demonstra
Modelul Dacia Renault va aparea in aproape toate versiunile posibileDacia Logan va avea cel putin cinci variante de caroserie pana in 2007. Pe langa berlina in trei volume (L-90) vanduta in prezent,
Salvatorul marcii nipone Nissan este pregatit sa-si puna amprenta si asupra celui de-al doilea producator auto european. Seful grupului francez va prezenta pe 9 februarie viziunea sa despre viitor.
Dacia a vandut aproape 35.000 de masini Logan in statele Uniunii Europene in primele zece luni ale anului, mai mult decat dublu fata de perioada similara a lui 2005, conform statisticilor afisate,
Grupul Renault tinteste sa produca in 2009 pe plan mondial 700.000 de masini Logan in sapte uzine diferite, de aproape trei ori mai mult deca anul trecut, a declarat vineri pentru ziarul francez Les
Dacia este un veritabil atu pentru Renault, al doilea constructor auto francez, drept urmare ne intereseaza sa optimizam si sa maximizam prezenta noastra in Romania, a declarat presedintele grupului,
Constructorul auto francez Renault SA intentioneaza sa utilizeze platforma sa de productie a actualului model ieftin Logan pentru a produce o versiune si mai ieftina a acestui automobil destinat
Dacia expune, intr-un stand de 200 metri patrati, amenajat in cadrul celei de-a 34 -a editii a Salonului International de Autovehicule de la Barcelona, o gama de autoturisme bazata pe modelele pe
Renault ia in calcul lansarea modelului Logan pe piata auto britanica, in anul 2008, a declarat Gerard Detourbet, director in cadrul grupului francez, citat de cotidianul britanic Financial Times.In
Constructorul auto francez Renault studiaza piata britanica pentru posibila lansare a modelului Logan, produs in Romania pentru pietele emergente, in anul 2008, informeaza un articol aparut la
Ideea construirii modelului Logan a fost la inceput respinsa de majoritatea oficialilor Renault care considerau ca masina nu va putea aduce profit, scrie Louis Schweitzer, fost presedinte al Renault
Fabricantul japonez Toyota a reusit sa faca din modelul sau hibrid Prius un referent al noii generatii de autovehicule in care eficienta ebergetica constituie motivul de cumparare, iar acum doreste
O gama cuprinsa intre 9.101 si 13.000 de euro. Un evantai de preturi care ar putea corespunde oricarei masini de oras: C1, Ka, Panda, pentru a da doar cateva exemple. Cu toate acestea vorbim de un
In principiu ar fi trebuit sa fie masina de 5.000 de euro. Apoi, incet-incet, pretul a crescut prin calcularea TVA, a taxelor si a costurilor suplimentare, astfel ca pretul CIP a fost stabilit la 7
O GLOBO (Brazilia), 14 iunie 2007 - in versiunea de baza, aerul cald este optional, iar partea centrala a bordului este neagra; in celelalte, dispune de un strat de vopsea ce imita aluminiul. Pentru
"In conditiile in care economia mondiala inregistreaza o scadere care se reflecta cu deosebire asupra sectorului auto din tarile industrializate, grupul Renault isi continua cresterea inceputa la
Concernul francez a construit in Romania cu suma de 214 milioane euro o fabrica pentru cutii de viteza, care vor fi exportate pentri fabricile de autoturisme Renault si Nissan din Europa Occidentala.