Renault promite o intretinere ieftina

Joi, 14 Iunie 2007, ora 12:39
1181 citiri

O GLOBO (Brazilia), 14 iunie 2007 - in versiunea de baza, aerul cald este optional, iar partea centrala a bordului este neagra; in celelalte, dispune de un strat de vopsea ce imita aluminiul. Pentru ajustarea oglinzilor retrovizoare externe este necesar sa se puna degetul mare pe oglinda, intrucat reglajul intern este disponibil doar in versiunea Expression.

Nu exista amenajari suplimentare in interior, care este imbracat in plastic compus din piese intregi pe bord si usi. Colturile, insa, si jonctiunile sunt foarte ingrijit lucrate, fara imperfectiuni. Geamurile sunt aproape plane, amintind de masinile construite pana la inceputul anilor '90.

Distanta dintre osii - de masina medie

Renault tine sa-si compare noul produs cu cele concurente de la Fiat (Siena) si GM (Prisma), dar nu a mentionatr acest lucru la ea acasa. Cifrele obtinute sunt aproape identice cu rezultatele obtinute de Clio Sedan, dar in privinta dimensiunilor este o mare diferenta: modelul Logan este cu doar 5,6 cm mai mare in lungime, insa cu 10 cm mai mare in largime.

Unul dintre cele mai importante aspecte legate de sporirea spatiului interior este distanta dintre osii - care la Logan este de 2,63 m. Pentru a avea o idee, aceasta masura este superioara celei detinute de masinile medii de categorii superioare, cum ar fi Corolla (2,60 m) si Astra (2,61 m).

Fabricantul ofera trei ani garantie si revizii la preturi prestabilite

Renault justifica linia invechita a modelului Logan printr-o optiune pentru formele clasice, rezistente la variatiile modei si care intentioneaza sa dea un aer de robustete. Ideea ar fi perfecta in cazul in care compania ar fi lansat blue jeans - insa in lumea automobilistica unei lansari ii lipseste sex appeal-ul. Daca am avea in vedere ratiunea pura, exista modele precum Gol si Mille care domina piata.

In schimb, Renault ofera o garantie de trei ani, cu revizii la cate 10.000 de kilometri, la tarife stabilite de fabrica. in cazul in care reteaua de dealeri va respecta programul fabricantului si nu va oferi servicii inutile clientilor, intretinerea modelului Logan va costa putin.

Motoarele sunt aceleasi cu cele folosite la Clio, insa exista unele diferente la partea electronica si la esapament. Versiunea Privilege dispune de 1.6 16v Hi-Flex, cu o putere de 112 cai putere, folosind numai alcool.

Cu toate ca este un Logan "de lux", versiunea Privilege nu dispune de aer conditionat in pretul initial de 36.790 de reali. Pentru a avea acest echipament trebuie sa se plateasca inca 3.000 de reali.

Platforma X90 a modelului Logan va da multe roade in Brazilia.

Unul dintre acestea, asteptat in curand, va fi un hatch cu aspect propriu, al carui design ar trebui sa se bazeze de modelul Clio III european. in plus, baza mecanica va putea fi folosita pe modele ale Nissan, marca ce apartine companiei Renault.

Istoria modelului Logan a inceput in Romania, unde modelul este fabricat impreuna cu Dacia. Masina este produsa si in Rusia, in Turcia, in Columbia, in Iran, in Maroc si in India, unde se realizeaza prin intermediul unui acord intre Renault si Mahindra.

Pe baza succesului sau de vanzare in tari asa-zis "emergente", Renault estimeaza ca va vinde in Brazilia 1.500 de masini Logan pe luna.

<b>Bloombiz</b>

(Sursa: <a href=http://rador.srr.ro/ target=_blank>Rador</a>)