Dacia a fost, anul trecut, brandul care a crescut cel mai repede in industria auto europeana, potrivit datelor Jato Dynamics. Impulsionati de pretul modelului Logan, europenii, fara aportul romanilor
Potrivit unui studiu Synovate, prezentat in cadrul conferin?ei "Strategic Branding", Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand
Grupul Renault si-a propus sa diversifice gama de autoturisme produse in Romania, sa dezvolte centrul de productie de subsansamble (CKD) si sa deschida o filiala specializata in operatiunile de
Porsche Romania a vandut in august peste 4.000 de masini si a afisat, pentru primele opt luni ale anului, vanzari totale de 27.139 de unitati, cu 38% peste nivelul inregistrat in perioada similara a
Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Fiat, NIssan sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu
Romania poate deveni baza Aliantei Renault-Nissan in Europa de Est, dar situatia constructorului european nu este tocmai imbucuratoare. Grupul francez se bazeaza acum mai mult pe subsidiarele Samsung
Una dintre cele mai mari companii auto mondiale, General Motors, trece in prezent printr-o perioada extrem de zbuciumata, din cauza pierderilor financiare. Preluarea diviziei de automobile a firmei
In timp ce Connex si-a planificat o campanie de 6 luni de co-branding pentru a face cunoscuta afilierea cu Vodafone, Cosmote, fostul Cosmorom, si-a lansat o campanie agresiva de marketing.Strategia
Potrivit unui studiu facut de compania GfK, doar 15 marci romanesti sint cu adevarat cunoscute atit in Romania, cit si in strainatate. Printre acestea se numara Dacia, Arctic, Borsec, nume care sint,
Din modestie, sincera sau mimata, firmele sunt discrete cu bugetele alocate implicarii sociale.Multinationalele cheltuie milioane de euro convinse ca RSC va face diferenta pe o piata cu oferte
Vanzarile Dacia pe plan mondial au scazut cu 2%, in primul trimestru al acestui an, pana la aproape 46.000 de unitati, pe fondul scaderii cu 48% a vanzarilor de vehicule comerciale, arata un raport
Hatchback-ul Renault prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt poate fi modelul cu care Dacia sa-si largeasca baza de clienti. Renault Sandero, modelul prezentat in aceasta saptamana la Salonul Auto
Traditia tutunaritului in Romania e pe cale de disparitie. Marci precum Snagov, Carpati, Marasesti isi pierd din faima. Desi tutunul si-a infipt demult radacinile in pamant romanesc, studiile arata
Alianta Renault-Nissan si-a consolidat pozitia a patra intre producatorii auto la nivel mondial in ceea ce priveste vanzarile, cu un total de 5,911 milioane unitati comercializate (in scadere cu 3,6
Grupul german Metro, cel mai mare retailer de pe piata locala, a inregistrat in 2007, in Romania, o cifra de afaceri de 1,957 mld. euro, in crestere cu circa 30% fata de anul precedent, pe fondul
Primii cinci jucatori de pe piata auto au investit in promovare, pe canalele TV, presa scrisa si radio, in perioada ianuarie-decembrie 2007, sume brute de aproximativ 137 de milioane de euro,
Noua generatie a automobilului Renault Symbol, care poate fi comandata in Romania incepand din 10 septembrie, nu concureaza cu Dacia Logan, pentru ca se adreseaza unor clienti mai pretentiosi,