Grupul financiar ING a fost inclus in premiera in editia 2004 a "Topului celor mai puternice branduri globale", realizat de Interbrand, intrand direct pe pozitia 88.Performanta este atribuita de
Brandul unei natiuni se naste in timp si costa enorm. Romania nu are nici atitia bani si nici prea mult timp pentru a-si fabrica o imagine. Deocamdata, exista o comisie si ceva entuziasm. Lipseste
In perioada interbelica, si inca multi ani dupa, o domnisoara cu zestre putea spera sa ia in casatorie un tanar sau netanar de familie buna daca avea si o buna reputatie. Daca nu avea zestre, atunci
Flamingo International, distribuitorul de produse electronice listat la Bursa de Valori Bucuresti, intentioneaza sa-si dubleze suprafata totala de vanzare a magazinelor sale, la 80.000 metri patrati,
"New World, New Thinking (O noua lume, o noua gandire) noua semnatura-brand a Lenovo rezuma strategia de business a companiei si strategia sa de brand. Lenovo este un nou tip de companie globala,
Grapefruit este agentia cu cele mai multe nominalizari si premii castigate la "Identity: Best of the Best 2007"- competitie internationala de design de logo si identitate de companie organizata de
Evensys organizeaza, pe data de 5 decembrie 2007, NetCamp, primul eveniment dedicat noilor strategii in dezvoltarea Internetului. Evenimentul va avea loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel din
Baneasa Investments, dezvoltatorul Proiectului Baneasa, a obtinut unul dintre trofeele Business SuperBrands in cadrul evenimentului SuperBrands Tribute, informeaza un comunicat de presa.46 de
Desi majoritatea companiilor au un website care cuprinde sectiuni dedicate misiunii si valorilor organizatiei, testimonialelor angajatilor sau partenerilor si carierei in cadrul companiei, acestia
Dacia lucreaza la schimbarea siglei, ca parte a strategiei de repozitionare pe piata, prin atragerea clientilor tineri si activi, potrivit datelor obtinute de EVZ. Noua sigla Dacia, prezentata in
J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel va gazdui cea de-a doua editie "Digital marketing forum", un eveniment ce isi propune sa aduca in prim plan cele mai noi informatii despre online marketing, mobile
Directorii firmelor de stat se confunda cu istoria companiilor pe care le conduc. Ioan Nan (Antibiotice) si Constantin Roibu (Oltchim) dovedesc ca pot tine pasul cu privatii.
Companiile de comunicare si-au incheiat bilanturile pe anul trecut. Grupul Time Warner a facut in 2007 cumparaturi pe piata on-line in valoare de 700 milioane de dolari.
Diferentele salariale intre companiile mari si cele mici, care puteau fi uneori si de 100% in favoarea corporatiilor, s-au atenuat tot mai mult in ultimii ani, ca efect al crizei de personal cu care