Contractul cu Eurosport pentru difuzarea spoturilor de promovarea a Romaniei ca destinatie turistica este cel putin la fel de bun ca si cel incheiat intre Croatia si acelasi post de televiziune, a
Presedintele Traian Basescu a declarat, vineri, ca bancile nu vor mai avea un sustinator in persoana sefului statului pana nu reiau creditarea si nu coboara "batjocura din zona dobanzilor",
Seful statului a precizat luni ca imprumutul pentru care UE cere incheierea unui acord cu FMI poate fi luat dintr-un fond de aproximativ 30 de miliarde de euro destinat statelor din Europa de Est si
De parca scena muzicala romaneasca nu ar fi fost suficient de asaltata de "talente", casele de discuri din Romania, in colaborare cu oameni din show-biz si producatori tv au initiat, in ultimii ani,
Filmul "Fix alert" (2004) regizat de Florin Piersic Jr. va fi lansat pe DVD pe 15 decembrie, la libraria Carturesti. Initial, lansarea trebuia sa aiba loc la jumatetea lunii noiembrie, dar a fost
Radu Budes, managing partner al Splendid MediaZece, se pregateste de licitatia pentru publicitatea de la TVR. In curind, cei de la SMZ vor sti daca ei vor gestiona in urmatorii trei ani spatiul
Petrom a premiat castigatorii concursului national "Parcurile Viitorului", in cadrul Galei de decernare a premiilor, desfasurata miercuri, 18 Iulie, la Institutul de stiinte Agronomice Bucuresti. La
Cofondatorul Microsoft, Bill Gates, a declarat, intr-un interviu acordat TVR, ca pentru tineri cele mai importante ar trebui sa fie studiile, un loc de munca bine platind venind ca o consecinta a
In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Aparitii noi pe piata televiziunii, a radioului si a presei scrise, bugete mari de publicitate si investitii consistente in instrumente de cercetare. Media romaneasca s-a dezvoltat cu 20% anul trecut
Banii din Fondul National de Dezvoltare sunt fictivi, exista doar ca valoare contabila, spune premierul Emil Boc, ca raspuns la afirmatiile fostului prim-ministru Tariceanu, care a declarat ca sumele
14 milioane de euro au fost cheltuiti de guvern, din 2002 pina astazi, dintr-un fond special destinat imaginii Romaniei in lume. Din acesti bani, 9 milioane de euro au fost tocati aiurea, pe proiecte
Cu doua zile inainte de un probabil vot negativ in Parlament, Valentin Nicolau si-a anuntat ieri demisia din functia de sef al TVR. Un nume este pronuntat ca posibil inlocuitor: Tudor Giurgiu, cel
A doua zi de conferinte a abordat doua teme A"sensibileA" care tin de proiectele sociale: relatia dintre sectorul neguvernamental si mass-media, si obstacolele in privinta atragerii de finantari
Pentru ca vara nu se fac foarte mari investitii in programe, am vrut sa vedem cati bani cheltuiesc posturile tv pentru aceste filme romanesti pe care le-au tot difuzat.Concluzia: televiziunile isi
Cazuri mai vechi sau mai noi intaresc rolul presei in societate. Accidentul produs de ministrul transporturilor, Ludovic Orban, a readus in discutie puterea si influenta presei. Cazuri din istoria
Stirista numarul 1 a PRO-ului numara aproape 40.000 de euro in ziua de salariu, iar Mircea Radu si Dan Negru, vedetele masculine ale Antenei, 18.000, respectiv 20.000 de euro. Radu Moraru ar avea o
Societatea Romana de Televiziune (SRTv) a aprobat, in sedinta din 18 septembrie, suplimentarea bugetului Departamentului Sport cu 1,5 milioane de euro, pentru cumpararea unor meciuri de fotbal din
Alexandru Oprea, directorul general RCS&RDS, liciteaza "cu sange rece" din jumatate in jumatate de milion de euro pentru a castiga meciurile din Liga I. Ziua de 31 martie marcheaza inceputul unei noi
Dupa o lupta acerba, cele doua companii de media au achizitionat meciurile din primul esalon fotbalistic romanesc cu suma de 85 milioane de euro pe trei ani.
Companiile Mercedes si Ford vor asigura gratuit autovehicule ce vor fi folosite pentru coloanele oficiale pe durata summitului NATO de la Bucuresti, a anuntat, joi, purtatorul de cuvant al
In ultimele sase luni, principalele posturi tv au investit 160 milioane de euro in drepturile de difuzare a meciurilor de fotbal. Fotbalul a devenit cel mai pretios produs pentru piata tv din Romania