Noul Consiliu de Administratie al DOMO Retail are ca obiective intarirea pozitiei companiei in piata si stabilirea strategiei de dezvoltare pentru urmatorii ani, in vederea atingerii pozitiei de lider de piata.
"Pentru perioada imediat urmatoare, prioritatea noului Consiliu de Administratie va fi in principal continuarea procesului de optimizare si eficientizare a operatiunilor companiei, astfel incat sa devenim o organizatie flexibila si profitabila, capabila sa exploateze oportunitatile din piata si sa satisfaca nevoile si asteptarile clientilor intr-un mediu din ce in ce mai competitiv. Atat pentru conducerea Domo, cat si pentru fiecare dintre angajati, acest mediu competitiv trebuie sa reprezinte o motivatie suplimentara pentru a incerca sa gestioneze cu atentie relatia cu clientii si cu furnizorii, a declarat Dragos Dinu, CEO al DOMO Retail.
Recent, retailerul a modificat componenta consiliului. Astfel, presedintele noului CA al Domo este Eugen Petrov, iar functia de CEO este ocupata de Dragos Dinu din luna martie.
Lorand Szarvadi nu mai face parte din CA al DOMO
Fondatorul Domo, Lorand Szarvadi nu mai face parte din CA
Din Consiliul de Administratie al companiei a iesit Lorand Szarvadi, cel care a pus bazele retailerului, dar a ramas in grup ca General Manager si actionar in Digistore, companie in care DOMO este actionar majoritar, care gestioneaza zona de e-commerce. De asemenea, un alt membru al Consiliului de Administratie, Lucian Ghitescu, a... mai mult
Joi, 03 Octombrie 2013, ora 16:40
Vremurile tulburi prin care trece economia globala, scaderea acordarii imprumuturilor de consum precum si lipsa finantarii, sunt doar cateva din motivele pentru care retailerii de electronice au renuntat la planurile de dezvoltare, au inchis pravaliile din buricul targului si asteapta cuminti.Ionut Pascu, analist al Roland Berger, este de parere ca in lipsa finantarii lanturile regionale vor intra in faliment in cel mai scurt timp."O parte dintre lanturi, poate nu cele mai mari, poate cele medii, cele regionale, este posibil sa intampine dificultati mari si este posibil ca unele sa isi inchida operatiunile", declara Ionut Pascu pentru The Money Channel la sfarsitul lunii ianuarie.Precum alte domenii si sectoare lovite de criza, acesta este de parere ca principala preocupare a retailerilor de electronice ar trebui sa fie capabile sa se diferentieze de concurenta si in acelasi timp sa-si eficientizeze costurile la maximum.Principalul plan pentru 2009: Reducerea costurilorIn 2008, Altex, Domo si Flamingo, aveau planuri marete pentru 2009. Actualmente, marii jucatori de pe piata de electronice indosariaza planurile marete, le pastreaza pentru vremuri mai favorabile, si incearca pe cat posibil diminuarea efectelor crizei.Cea mai mare companie din retailul de electronice, electrocasnice si IT, Altex, a renuntat la planurile de extindere in Bulgaria si Ucraina. Sta in asteptare si urmareste consolidarea pozitiei de lider pe care a ocupat-o in ultimii ani si dezvoltarea... mai mult
Luni, 09 Februarie 2009, ora 12:24