Valentine's Day este de ani buni o oportunitate pentru magazinele online sa atraga mai multi clienti si sa genereze venituri suplimentare fata de o perioada normala a anului.
Conceptul de agentii boutique sau microagentii specializate in servicii specifice, cu focus pe online, pentru companii mici si mijlocii, este in plin avant pe piata din Romania, mai ales pe segmente
Un parfum fin isi va cauta intotdeauna femeia care sa-i reprezinte delicatetea aromelor integrate intr-un buchet unic. O femeie isi va cauta mereu parfumul de lux care sa-i evidentieze calitatile
Cand e brandul tau in joc cauti cele mai stralucite idei si cei mai descurcareti oameni sa le puna in practica. Insa ca rezultatul sa fie cel scontat trebuie sa inveti sa fii curajos, sa ai incredere
Stefan Iarca, Country Head - CarnationGroup part of POSSIBLE, este unul din managerii care au schimbat imaginea Romaniei in fata profesionistilor din zona de digital din intreaga lume.
Regizorul Andrei Cohn este Creative Director, Managing Director si Managing Partner la agentia de publicitate Cohn and Jansen JWT, o companie pe care a creat-o in 2002 sub numele Cohn & Jansen si
Radu Vatcu, alpinist profesionist si ghid de turism, a infiintat prima agentie de turism extrem din Romania, impreuna cu Alexandru Boru si Valentin Ghinculov. In 2013, la doar trei ani de la
Eurolines a preluat in luna aprilie transportatorul german de persoane Kessler, proprietarului companiei, Walter Kessler, intentionand sa vanda compania chiar la momentul cand grupul roman era
Mara Gojgar este managing partner in compania Confident Communications si coautor al studiului "Apetenta Antreprenorilor pentru Externalizarea Serviciilor de PR si Comunicare".
Noul sef de la Ogilvy isi propune sa imbunatateasca serviciile de creatie si client service ale agentieiDupa plecarea lui Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, lumea publicitatii romanesti a tremurat de
Agentiile de publicitate din Romania vad Internetul drept domeniul cu cea mai spectaculoasa evolutie dintre toate domeniile media si inspre care se vor indrepta importante sume de bani."Internetul
Intrucit consumatorii moderni sint tot mai greu de atins prin mesaje publicitare traditionale, agentiile de publicitate romanesti incearca sa se specializeze pe anumite segmente. 141 este prima