White Image, prima agentie de email marketing din Romania, aniverseaza 15 ani de activitate, perioada in care a trecut de la statutul de pionier al pietei locale, la o companie care ajuta clientii sa trimita anual un miliard de email-uri.
Compania a trecut prin toate etapele de dezvoltare a unei piete care a pornit de la banale newslettere, la campanii de marketing extrem complexe - de la simple email-uri, la adevarate generatoare de vanzari.
Activitatea companiei a inceput in 2003, cand email marketing-ul era un concept necunoscut in Romania, iar la nivel global inca facea primii pasi. Acest an a fost crucial, pentru ca apareau si primele reglementari din domeniu, "Can Spam Law" in SUA si "Privacy and Electronic Communications Regulations" in Uniunea Europeana.
Piata din Romania a fost cu un pas in urma, dar dezvoltarea tehnologiilor si a infrastructurii de internet moderne au condus la recuperarea rapida a decalajului fata de pietele occidentale.
"Piata a evoluat de la 'De ce sa trimit emailuri cu voi, pentru ca am si eu Outlook?!', la situatia de azi in care nu cred ca exista companie care sa nu fi avut campanii de email marketing. Clientii din ecommerce aveau email marketing-ul probabil la alte canale de conversie, azi foarte multi marketeri au email marketingul drept canalul situat pe locul 2 sau 3 ca volum al vanzarilor generate, dar cu cel mai bun raport cost-conversie", explica Andrei Georgescu, cofondator White Image.
Potrivit acestuia, daca in... mai mult
Joi, 06 Decembrie 2018, ora 15:25
In cursa frenetica dupa clientii, companiile ne bombardeaza cu reclama la tot pasul. Totul este branduit, de la mijloacele de transport in comun, la cutiile cu lapte, pungile de cumparaturi si traditionalul televizor. Din nefericire pentru companii, consumatorii au invatat sa ignore mare parte din informatii.Yankelovich, o companie de cercetare de piata, estimeaza ca un locuitor dintr-un oras mare este expus in medie la 5.000 de reclame zilnic.
Acest lucru inseamna ca ne lovim de 3-5 mesaje pe minut, in functie de cat de mult dormim, conform calculelor Forbes.
In acest "vacarm", consumatorilor le este din ce in ce mai greu sa cearna informatia care conteaza pentru ei.
Nu este surprinzator faptul ca identificarea lor cu anumite branduri a devenit din ce in ce mai greu de realizat.
Anul trecut, spre exemplu, cantitatea medie de raspunsuri la mailurile trimise de companii a scazut in SUA sub 1%.
Concluzia - comportamentul consumatorilor s-a schimbat. Explozia social media a adus review-urile de produse, brandurile si experientele altor consumatori mai aproape de public.
Deoarece consumatorii au mai multa incredere in aceste recomandari decat in mesajele publicitare, deciziile de cumparare nu mai sunt dictate de cele din urma.
Fenomenul este demonstrat de studii recente, care arata ca doar 14% dintre consumatori au incredere in mesaje publicitare, in timp ce 90% cred in review-uri.
In acest context, companiile pot actiona pe trei cai pentru a "repara" relatia cu consumatorii:... mai mult
Marti, 28 Iunie 2011, ora 14:16
Vrei sa stii care sunt cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul online, trecand "in revista" practicile de e-mailing, e-commerce si social media? Editia a treia a conferintei Internationale "Marketing in Direct" iti va prezenta modalitatile prin care compania ta poate obtine cele mai bune rezultate in mediul online.Prezentarile speakerilor straini, cu accent pe aplicabilitate si exemple concrete, vor fi contrabalansate de o serie de abordari indraznete asupra mediului online romanesc, in viziunea celor mai cunoscuti antreprenori locali.
Conferinta Internationala Marketing in Direct (MID) la a 3-a editie sta sub semnul comunicarii directe digitale si va dezbate 3 E-uri: e-mail, e-commerce, e-marketing!
Specialistii internationali in Marketing Direct vor prezenta cele mai noi tactici de promovare directa, analize, studii de caz si exemple relevante.
Cei mai cunoscuti antreprenori romani vor aborda indraznet mediul de afaceri local, oferind sfaturi si inspiratie bazate pe o experienta solida.
Iar la cele trei workshop-uri desfasurate in paralel, teme precum E-mail Marketing, Online & Social Media si E-commerce/Marketing Afiliat vor fi dezbatute de specialisti romani cu o vasta experienta in domeniu.
Printre speakerii prezenti se vor numara Dela Quist, Email Marketing Leader si CEO Alchemy Work London, Michael Straathof, presedintele Asociatiei olandeze de E-mail, Silviu Hotaran, fost director Microsoft Romania, Dragos Stanca, general manager... mai mult
Joi, 19 Mai 2011, ora 15:11
Lista de mailing te ajuta, intr-o campanie de marketing direct, sa vorbesti direct cu publicul tau tinta. Lista de mailing este importanta pentru ca este lista de la care incepi sa te astepti la un feedback, considera Mihaela Petrovan, general manager More Than Pub.Vezi video pe 3idei.ro mai mult
Miercuri, 10 Februarie 2010, ora 16:52