Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Festivalul de publicitate AdPrint a adus organizatorilor 200.000 de euro

Festivalul de publicitate AdPrint a adus organizatorilor 200.000 de euro
Festivalul european de publicitate AdPrint, care se desfasoara la Brasov in perioada 9 - 11 februarie, a adus organizatorilor 200.000 de euro, a declarat presedintele festivalului, Andrei Bortun.


"Veniturile festivalului s-au dublat in editia din 2007, in comparatie cu anul trecut", a explicat Andrei Bortun. Organizatorii au investit in festival 100.000 de euro, aceasta suma reprezentand insa doar organizarea festivalului la Brasov. "In afara de aceasti 100.000 de euro am investit si in echipa care lucreaza pe parcursul anului pentru organizarea evenimentului", a explicat presedintele festivalului.

Banii pe care i-au obtinut organizatorii festivalului AdPrint provin din taxe de participare la eveniment (20%), taxe de inscriere la competitie (50%) si sponsorizari (30%). Cele mai mari sume obtinute din taxele de participare provin de la participantii straini (70%) si restul de 30% de la participantii din Romania.

Andrei Bortun a explicat, pentru NewsIn, ca festivalul targeteaza tari importante din Europa precum Italia, Germania, Franta, Anglia, Olanda si Spania. Festivalul a fost promovat in aceste tari prin comunicarea cu presa si, mai ales, cu ajutorul unor parteneri media precum Media Forum, Lurzer's Archive si reviste de specialitate din Spania, Ungaria si Italia. De asemenea, ca metode de promovare a fost folosita comunicarea directa electronica si direct mailing-ul.

In comparatie cu festivalul Internetics (organizat tot de Millenium Communications, agentia care gestioneaza AdPrint), festivalul de print de la Brasov a adus organizatorilor un venit de patru ori mai mare.

"AdPrint este un eveniment ofertant si cu un viitor profitabil, mai ales ca poate aduce taxe de participare comparabile cu alte festivaluri europene", a mai declarat Andrei Bortun. In opinia presedintelui festivalului AdPrint, "lucrarile romanesti din acest an sunt sensibil mai bune decat la editiile precedente". El a mai spus ca in editia viitoare vor fi introduce categorii noi legate de print.

Festivalul de publicitate AdPrint, care se desfasoara la Brasov in perioada 9 - 11 februarie, este un proiect al companiei Millenium Communications, prima editie a concursului fiind organizata in 1998. Festivalul a avut, pana in prezent, trei editii locale si doua regionale. Anul trecut la concurs au participat 112 echipe, dintre care 50 romanesti si 62 din alte state europene.

Compania Millenium Communications s-a infiintat in 1998 si gestioneaza trei proiecte proprii: AdPrint, Internetics si Gala Societatii Civile. Prin divizia specializata pe proiecte BTL, Millenium Communications gestioneaza clienti mari precum Procter & Gamble, Timisoreana si Sony Ericsson.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 836 ori