Compania Baxi Romania planuieste comercializarea unui numar de aproximativ 17.000 de centrale termice in 2007 si cresterea cifrei de afaceri cu 12% pana la aproape sapte milioane euro au declarat
BRC Business Group a demarat lucrarile celei de-a doua faze a complexului rezidential Citadella Titan, care va aduce pe piata inca 112 locuinte noi, constructia intregului ansamblul presupunand o
Itzhar Invest va aloca 7 milioane euro in constructia unui bloc cu 54 de apartamente in zona Titan din Capitala, bloc in care pretul de vanzare pe metrul patrat construit variaza intre 1.100 si 1.320
Cea mai ieftina locuinta scoasa la vanzare in cadrul celei de-a noua editii a Targului National de Imobiliare (tIMOn) costa 27.000 de euro, iar cea mai scumpa are un pret de aproximativ 700.000 de
Piata romaneasca de real-estate inregistreaza o cerere mai mare decat oferta, insa proiectele sunt tot mai multe, iar concurenta devine din ce in ce mai mare si, implicit, riscul ca proiectul sa nu
Compania Pelican Com, dezvoltatorul complexului Atlantis Residence, negociaza achizitia unui teren de doua hectare in zona Pipera, tranzactie de circa 40 milioane de euro, unde are in plan
Impresia castigului speculativ din "case si terenuri " creata in deceniul trecut si intensificata pana la punctul de fierbere de marii imbogatiti ai acestor ani ( unde componenta "imobiliara" izbeste
Majoritatea clientilor prefera sa achizitioneze apartamente cu unu sau doua dormitoare, in timp ce locuintele cu trei dormitoare sau duplex-urile sunt mai putin cautate de catre cumparatori, sustin
2009 se anunta a fi cel mai dificil an istoria recenta a pietei imobiliare autohtone, odata cu amanarea sau chiar stoparea unor investitii deja incepute. Dau faliment dezvoltatorii? Pana cand vor mai
Prima faza a proiectului Baneasa Rezidential, reprezentand 12 cladiri, ce cuprind 227 de apartamente printre care si 18 penthouse-uri, a fost vanduta in proportie de 100%, informeaza un comunicat de
Avalansa de proiecte imobiliare obliga dezvoltatorii sa construiasca locuinte mai mici sau foarte bine gandite pentru o anumita clientela. Unii au inceput sa ofere loc de parcare gratuit, discounturi
Incertitudinea inregistrata de segmentul imobiliar rezidential, situatie care a dus la scaderea apetitului cumparatorilor pentru apartamente, schimba strategiile companiilor care vizau acest segment,