Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc
Tarile din Europa Centrala si de Est au inregistrat cele mai bune performante in activitatea de comert international din ultimul deceniu. In 10 ani, acestea au reusit sa-si dubleze cota de piata, la
Constructorii mondiali de automobile sunt de aceeasi parere cum ca producerea de masini in Rusia ar putea fi un succes pe o piata in dezvoltare exploziva, dar multi sunt prudenti, din cauza
Omenirea se confrunta cu cel putin doua crize globale majore: deficitul de resurse si problemele legate de incalzirea globala. Extensia acestor crize in economie si in viata oamenilor este cat se
Europa Centrala si de Est (CEE) va continua sa aiba un avantaj substantial ca destinatie a investitiilor straine directe (FDI), se arata intr-un studiu al Organizatiei de Comert Exterior a Japoniei,
Numarul societatilor comerciale cu participare straina la capital nou inregistrate a crescut cu 29,1%, iar capitalul social subscris de societatile comerciale noi a crescut cu 101,3% in primele 11
Compania americano-coreeana da pe o fabrica poloneza de cinci ori mai mult decat a dat Ford pentru Automobile Craiova. Compania coreeana Daewoo, preluata de General Motors, aplica in Polonia o
Wal-Mart este cea mai mare companie din lume, pentru al doilea an consecutiv. Cu peste 2 milioane de angajati, retailerul american are venituri anuale de 379 miliarde dolari, conform topului intocmit
Cele mai citite si interesante stiri economico-financiare din presa zilei de 8 Martie 2006133.900 de euro pe luna, cel mai mare salariu platit unui roman din Romania
Combinatul de la Galati vrea sa puna din nou tabla pe masinile de la Colibasi. "2005 s-a incheiat cu o usoara scadere de productie fata de 2004, cand s-a inregistrat un nivel de 4,7 milioane de tone"
Romania ocupa ultimul loc din punctul de vedere al investitiei straine pe locuitor, inregistrand un nivel de 8 ori mai mic decat in Ungaria sau de aproape 3 ori mai mic decat in Polonia.Din punct de
Daewoo Automobile Romania a beneficiat de facilitati fiscale in suma de aproximativ 800 milioane euro, valoare apropiata de nivelul investitiilor realizate in Romania de grupul Daewoo, de circa 850
Romania poate deveni baza Aliantei Renault-Nissan in Europa de Est, dar situatia constructorului european nu este tocmai imbucuratoare. Grupul francez se bazeaza acum mai mult pe subsidiarele Samsung
INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE: Fabricantul francez de automobile Renault a incheiat joi un acord cu conglomeratul indian Mahindra & Mahindra pentru construirea a 500 000 de masini pe an la o fabrica