Recesiunea globala a distrus industria auto din Europa de Est, care a fost motorul cresterii in regiune in ultimii ani, sunt de parere analistii.Cu exceptia statelor in care exista prime de casare,
Numarul firmelor participante la editia din acest an a Targului Transport-AR este mai mic cu 50 % fata de anul trecut. Organizatorii sustin ca transportatorii au avut de suferit din cauza crizei
Producatorii auto cauta sa-si salveze profitul investind in tarile emergenteIn ultimii ani, miscarile de trupe din industria auto au lasat cu gura cascata multi analisti de renume si au pus o
Daca cineva ar fi spus in urma cu patru ani ca piata auto din Romania se va dubla pana in 2004, putea provoca cel mult un hohot general de ris.Cu vanzari de aproape 1.000 de unitati, anul 2004 a fost
Trnava, Slovacia. Inaugurarea aici a unei fabrici de automobile, cu un capital de 890 milioane dolari, a fost un eveniment major pentru Slovacia. Primul- ministru si alti oficiali guvernamentali au
Unul dintre cei trei directori generali ai companiei Porsche Romania, Franz Fruehwirth, va prelua, incepand din ianuarie 2007, conducerea filialei din Slovacia a grupului austriac Porsche Holding,
Vehiculul produs in Romania a detronat modelul ceh Fabia de pe primul loc al clasamentului vanzarilor din Europa Centrala si de Est. In timp ce vanzarile Skoda au scazut cu 3,4% fata de anul 2004,
Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc
Problemele de logistica, infrastructura mai slab dezvoltata si pozitia geografica fac din Romania o tara mai putin atractiva pentru marii constructori de automobile in comparatie cu statele central
Tarile din Europa Centrala si de Est au inregistrat cele mai bune performante in activitatea de comert international din ultimul deceniu. In 10 ani, acestea au reusit sa-si dubleze cota de piata, la
Dacia a vandut, anul trecut, peste 40.000 de masini in 26 de tari din Europa, cu 77% mai mult decat in 2005, potrivit statisticilor afisate, marti, de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile
Marii producatori auto si-au concentrat atentia spre tarile din Europa Centrala, in special Slovacia, Polonia, Ungaria si Cehia pentru deschiderea de noi uzine, atrasi de forta de munca ieftina,
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Europa Centrala si de Est a devenit un adevarat magnet pentru constructorii de masini. Marea Britanie a pierdut cele mai multe fabrici, in timp ce partea de est a Germaniei si vecinii din zona au
Piata zonala de autoturisme a scazut cu 4,03% in semestrul I din 2005.Piata auto din Romania continua sa ii uimeasca pe analisti. Atat pe cei autohtoni, cat si pe cei straini. Desi toti sunt de acord
Europa Centrala si de Est (CEE) va continua sa aiba un avantaj substantial ca destinatie a investitiilor straine directe (FDI), se arata intr-un studiu al Organizatiei de Comert Exterior a Japoniei,
Vanzarile de masini second-hand vor creste cu circa 20% in acest an fata de nivelul de 125.000 de unitati consemnat anul trecut, avans inferior celui al pietei de autovehicule noi, pe fondul
THE SUNDAY TIMES (Marea Britanie) - La vremea respectiva parea ca expansiunea companiilor germane aparute in Europa de Est va aduce numai succes si profit. Dar acum are loc o retragere a firmelor
Compania americano-coreeana da pe o fabrica poloneza de cinci ori mai mult decat a dat Ford pentru Automobile Craiova. Compania coreeana Daewoo, preluata de General Motors, aplica in Polonia o
FINANCIAL TIMES (Marea Britanie) - Daimler, producatorul auto german, analizeaza planurile de a demara productia de masini Mercedes in Europa de Est, la o fabrica de asamblare care ar angaja mii de
In cadrul unui interviu acordat in exclusivitate pentru Business Standard, Holger Kintscher, membru in Consiliul de Administratie al Skoda Auto, responsabil pentru Afaceri Comerciale, a declarat ca
Marcile Renault, Volkswagen, Skoda, Opel si Ford detin impreuna aproape 55% din piata masinilor noi de import din Romania, segment care a crescut cu 50% in primele 11 luni ale anului, potrivit
Piata auto din Romania se afla in momentul sau de glorie. Vanzarile de automobile noi au depasit orice asteptari. Cresterea nu va mai dura mult, spun analistii pietei. Dupa integrarea in Uniunea
Agentia de evaluare financiara Fitch Ratings a indicat ca trendul de majorare a productiei si a vanzarilor de autovehicule in Europa Centrala si de Est (CEE) este un fapt pozitiv pentru profilul de
Porsche Romania a lansat miercuri cea de-a doua generatie a masinii sport Audi TT, pentru care a primit deja 25-30 de comenzi, dupa ce generatia anterioara s-a vandut in 50 de exemplare in cei sase
Bernd Pischetsrieder, presedintele grupului Volkswagen, spune ca firma sa nu este interesata sa investeasca la Automobile Craiova.Pischetsrieder se afla in Romania, chiar de Ziua Nationala a
Romania poate detrona in curand Polonia de pe pozitia celei mai mari piete auto din Europa Centrala. Romanii cumpara din ce in ce mai multe autoturisme noi, in timp ce polonezii - din ce in ce mai
Logan a fost, de asemenea, masina cu cele mai bune rezultate in cel de-al doilea trimestru al acestui an, devansand modelele Skoda Fabia si Octavia, Renault Megane si Suzuki Ignis.