Dupa 1 iulie, data la care a intrat in vigoare noua taxa de mediu, Romania a fost invadata de masini second-hand. Cea mai importata marca la mana a doua este Volkswagen. Masina populara nemteasca
Situatia de la Dacia Pitesti este o mostra cat se poate de concludenta pentru raul pe care politicul il poate provoca economiei atunci cand guvernantii vor sa o ia pe scurtatura, ignorand efectele
Productia nerealizata de Automobile Dacia in cele 20 de zile in care isi va intrerupe activitatea va fi de peste 27.000 de masini, respectiv de aproape 200 milioane de euro, fara a fi luate in calcul
La prima licita?ie de ma?ini vechi organizat? in Romania cel mai bine s-au vandut Loganurile ?i m?rcile str?ine ai c?ror ani de fabrica?ie sunt 2004 ?i 2005. Nu mai pu?in de 250 de ma?ini au fost
Banca Europeana pentru Investitii va imprumuta constructorii auto cu 7 miliarde de euro in prima jumatate a acestui an, pentru dezvoltarea de autovehicule ecologice, existand posibilitatea
Liderii Sindicatului Automobile Dacia au fost informati, de catre administratie, ca trebuie sa majoreze cadenta de la 1.085 de masini la 1.200 pe zi. Masura vine ca urmare blocarii pietei din
Situa?ia teritorial? a vanz?rilor efective de automobile in luna octombrie 2008 claseaz? Bucure?tiul pe primul loc, cu un volum al vanz?rilor de 7.811 ma?ini, urmat la mare distan?? de Constan?a cu 1
Dacia i?i intrerupe produc?ia in perioada 11 decembrie 2008 - 11 ianuarie 2009 ?i va reduce produc?ia de la 1.360 la 1.085 vehicule pe zi, incepand cu 12 ianuarie ca urmare a sc?derii "brutale" a
Dintr-un total de 243.475 de ma?ini vandute in Romania in perioada ianuarie-octombrie 2008, un num?r de 68.181 unit??i au fost achizi?onate prin leasing, restul de 175.294 ma?ini fiind cump?rate prin
Cea mai mare problema a programului de innoire a parcului auto national, denumit si "Rabla", vine din faptul ca accesul la creditare este in prezent mai dificil decat anul trecut, iar obiectivul de
Martin Winterkorn, presedintele celui mai important concern european de automobile, Volkswagen, se arata ingrijorat, intr-un interviu citat de AFP, de caracterul "protectionist" al planului in