Federa?ia Operatorilor Romani de Transport (FORT) cere premierului ca firmele de transport rutier de m?rfuri s? fie scutite de la plata rovinietei, in perioada 1 decembrie 2008 - 1 martie 2009,
BRD Sogelease IFN, societatea de leasing a BRD-Groupe Societe Generale, a afisat pentru anul trecut o valoare a bunurilor finantate de 237,27 milioane euro, in crestere cu 5,45% fata de 2007, in urma
Reprezentantii mediului de afaceri au cerut Finantelor ca firmele care au o cifra de afaceri anuala de pana la 15.000 euro sa fie scutite de la plata impozitului forfetar si ca acesta sa fie platit
Impozitul forfetar, in proiect, nu este nici impozit, nici forfetar, ci, mai degraba, un bir. Noul impozit al lui Pogea vrea bani pentru buget si de la firmele care nu incaseaza nici macar un leut.Am
Piata romaneasca de leasing se confrunta in prezent cu o crestere a costurilor de refinantare si cu dificultatea colectarii ratelor de leasing, probleme care vor afecta volumul de afaceri, a spus
Pierderile asigur?torilor pe acest segment sunt cauzate de numai 20% din clien?i. Aplicarea unei fran?ize de 100 de euro ar putea reduce cu aproximativ 12% num?rul de daune la poli?ele auto.
EuroIns Romania (fosta Asitrans) si-a revizuit in scadere cu circa un sfert tinta de afaceri pentru 2009, pana la 53 milioane euro, pe fondul crizei pe care urmeaza sa o traverseze economia
Dacia i?i intrerupe produc?ia in perioada 11 decembrie 2008 - 11 ianuarie 2009 ?i va reduce produc?ia de la 1.360 la 1.085 vehicule pe zi, incepand cu 12 ianuarie ca urmare a sc?derii "brutale" a
Dintr-un total de 243.475 de ma?ini vandute in Romania in perioada ianuarie-octombrie 2008, un num?r de 68.181 unit??i au fost achizi?onate prin leasing, restul de 175.294 ma?ini fiind cump?rate prin
Criza economic? ii determin? pe dealerii auto s? recurg? la strategii noi de vanzare. De teama falimentului, ace?tia renun?? la profit ?i vin cu oferte nemaiintalnite pan? acum pe pia?a auto.
Producatorii auto pot depune cerere de inscriere in prima etapa a Programului de stimulare a innoirii parcului auto pentru 2009 pana in 27 februarie, iar suma maxima pe care o pot solicita pentru o
Multe companii care sunt clienti ai societatilor de leasing au intrat in incapacitate de plata, motiv pentru care este nevoie de un lobby puternic ca bugetul pentru anul acesta sa intre in vigoare
Cea mai mare problema a programului de innoire a parcului auto national, denumit si "Rabla", vine din faptul ca accesul la creditare este in prezent mai dificil decat anul trecut, iar obiectivul de
Fraudele de pe piata de leasing sunt estimate la cateva zeci de milioane de euro, poate chiar spre 100 milioane euro in 2008, fenomen care a luat amploare odata cu cresterea competitiei intre