Europa de Est a incetat sa fie zona cu cele mai reduse costuri pentru producatorii de automobile, locul acesteea fiind luat de India, China si tarile din Orientul Mijlociu, a declarat un oficial
Producatorii si comerciantii independenti de piese de schimb pentru Dacia acuza fabrica de la Pitesti de monopol. Marul discordiei consta intr-un spot publicitar impotriva contrafacerilor.
Romania poate deveni baza Aliantei Renault-Nissan in Europa de Est, dar situatia constructorului european nu este tocmai imbucuratoare. Grupul francez se bazeaza acum mai mult pe subsidiarele Samsung
Dacia se pregateste sa lanseze pe piata noi modele. In mai putin de o luna vom putea conduce modelul Logan pe motorina, iar peste sase luni vom vedea la fata modelul break.Acesta din urma se fabrica
Renault ar putea fabrica in viitor automobile Logan in unitatile de productie ale partenerului sau japonez Nissan, a declarat, ieri, la Salonul auto de la Tokyo, vicepresedintele insarcinat cu
INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE: Fabricantul francez de automobile Renault a incheiat joi un acord cu conglomeratul indian Mahindra & Mahindra pentru construirea a 500 000 de masini pe an la o fabrica
Au nume precum Brilliance BS6, Landwind Fashion sau ciudatul Hover Wingle si sunt fabricate in China. Si cu toate ca aceste vehicule nu sunt deloc la fel de cunoscute ca Volkswagen Golf sau Renault
Toyota Motor Europa (TME) a vandut pe continent peste 100.000 de masini hibride, automobile care pe langa motorul clasic cu combustie interna pot fi propulsate si de motoare electrice, iar tinta
Grupul francez PSA Peugeot Citroen, numarul doi in Europa in productia de autoturisme dupa Volkswagen, urmareste sa se extinda in Rusia, Europa de est si China pentru a-si spori vanzarile si profitul
Tata Motors vrea sa introduca pe piata europeana, in urmatorii patru ani, modelul sau de automobil foarte ieftin Nano, a declarat seful departamentului de proiectare de masini compacte al Tata Motors