Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Omul de afaceri Gruia Stoica, cel care controleaza compania Grup Feroviar Roman, declarata castigatoarea competitiei in privatizarea CFR Marfa, a declarat, joi, la TVR, ca va plati cele peste 200 de
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
EximBank a aprobat recent un sprijin financiar destinat Grup Feroviar Roman (GFR) in vederea cumpararii de catre compania detinuta de omul de afaceri Gruia Stoica a operatorului de transport feroviar
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Trei companii au intrat in competitia pentru privatizare CFR Marfa: Grup Feroviar Roman (GFR), Transferoviar in asociere cu Donau-Finanz GmbH& Co KG Austria si Omnitrax. Business24 a analizat
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Bulgaria a decis sa anuleze procedurile pentru privatizarea companiei de transport feroviar de marfa, parte a companiei nationale de cale ferata BDZ, dupa ce un singur investitor a ramas intresat de
CFR Marfa a pierdut un contract de 22,5 milioane de lei, fara TVA, cu Compania Nationala a Huilei (CNH), pentru transportul carbunelui, atribuit in final operatorului privat Grup Froviar Roman