Între 13 și 17 noiembrie este marcată la nivel european Săptămâna Europeană a Jocurilor de noroc în Siguranță (European Safer Gambling Week), o amplă campanie anuală având drept obiectiv
Cu o creștere constantă a conștientizării privind responsabilitatea socială și impactul pe care îl au afacerile asupra mediului, companiile se adaptează rapid la noile cerințe ale pieței
Mediul înconjurător este o preocupare majoră în societatea actuală, iar implicarea companiilor în protejarea acestuia devine tot mai importantă. Profi, una dintre cele mai cunoscute companii
Cei 10.000 de angajati Edenred din intreaga lumea si-au dedicat o parte din programul de lucru comunitatilor locale ca parte a Idealday, evenimentul mondial de solidaritate al Grupului. In Romania,
Intr-o societate in care retelele de socializare au devenit o agora virtuala si fiecare persoana isi poate exprima liber parerile, reputatia si imaginea unei companii trebuie construite si mentinute
Mai multe companii chineze, inclusiv o subsidiara a grupului taiwanez Foxconn, printre clientii caruia se numara si Apple, si-au modificat liniile de productie pentru a fabrica masti medicale si
Calvin Klein, o filiala detinuta in totalitate de PVH Corp. [NYSE: PVH], este incantat sa anunte numirea SARKK S.A. ca distribuitor exclusiv si partener de franciza pentru brandul CALVIN KLEIN in
Romania s-a schimbat, s-au facut lucruri bune, insa paradoxul este ca nu avem o directie clara spre care ne indreptam. Alexandru Lazar este de parere ca avem un potential mare si ca, impreuna,
In doar 10 ani, activitatea de responsabilitate sociala corporativa (CSR) a intrat in atentia directorilor de companii, pe masura ce nu doar activistii au inceput sa urmareasca implicarea CSR a
Cea de-a doua editie a competitiei Romanian CSR Awards a aliniat la start aproape 100 de proiecte de Responsabilitate Sociala Corporativa implementate pe parcursul anului trecut si peste 60 de
BMW a fost desemnata compania cu cea mai buna reputatie din lume, conform studiului Global RepTrak 100 2012, realizat de Reputation Institute. In clasamentul general, primele trei pozitii sunt
Specialistii in Responsabilitate Sociala Corporativa (CSR) din multinationalele europene vin la Bucuresti in perioada 15-16 mai sa impartaseasca omologilor romani experienta in domeniu, prin
Lumea se invarte in jurul lor fiindca sunt companiile care au transformat criza in oportunitate. Giganti precum Starbucks, Pepsi si Nike au gasit moduri inovative de a folosi universul social-media