Grampet Group infirma informatiile potrivit carora procesul de privatizare a HZ Cargo Croatia ar fi incetat pentru ca Grampet Group nu ar fi depus "garantiile financiare necesare".
Publicatiile croate au relatat la inceputul saptamanii, citand surse guvernamentale, ca privatizarea HZ Cargo a fost abandonata ca urmare a esecului negocierilor cu Grampet Group.
Gruia Stoica, urmarit de ghinion si in Croatia? Ce se intampla cu tentativa GFR de a cumpara HZ Cargo
"Reprezentantii Grampet si reprezentantii Ministerului Transporturilor vor avea in zilele urmatoare o intalnire programata pentru a discuta toate elementele ce tin de acest proces.
In ceea ce priveste motivul invocat, nedepunerea garantiilor financiare, dorim sa precizam ca in stadiul in care se afla acum procedura de privatizare a HZ Cargo nici nu este prevazuta depunerea unor astfel de garantii", se precizeaza intr-un comunicat Grampet Group remis Ziare.com.
Potrivit reprezentantilor companiei de transport ...citeste mai departe despre "Gruia Stoica face lumina in privatizarea "CFR" -ului din Croatia: Continua sau nu negocierile?" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 15 Ianuarie 2014, ora 18:19
Presedintele Grampet Group, Gruia Stoica, a primit din partea Forbes premiul 'Cel mai dinamic om de afaceri', dupa ce compania pe care o conduce, Grampet Group, a participat la nu mai putin de patru privatizari internationale ale unor operatori feroviari de transport de marfa, in doar primele 8 luni ale acestui an, potrivit unui comunicat al grupului.
"Sunt onorat sa primesc acest premiu, pe care vreau sa-l dedic managementului Grampet Group-Grup Feroviar Roman, celor 9.000 de angajati ai Grupului, precum si echipelor de lucru si de negociere care, in doar 8 luni de zile, au avut de gestionat nu mai putin de patru privatizari majore, strategice, in patru tari, patru culturi diferite: privatizarea din Romania a CFR Marfa, privatizarea din Croatia a HZ Cargo, privatizarea din Bulgaria a BDZ Cargo si privatizarea din Grecia a TRAINOSE. Este o activitate dificila chiar si pentru cele mai mari dintre companiile globale (...)", a precizat Gruia Stoica.
In Romania, privatizarea CFR Marfa a esuat, intrucat clauzele suspensive de care era conditionata finalizarea tranzactiei nu au fost indeplinite, iar cumparatorul, Grup Feroviar Roman, nu a platit intreaga suma licitata pana la 14 octombrie, cand era data-limita prevazuta in Hotararea de Guvern.
Compania Grup Feroviar Roman a fost declarata, pe 20 iunie 2013, castigatoare a competitiei pentru privatizarea CFR Marfa, iar contractul de vanzare-cumparare a pachetului de 51% din capitalul social al societatii catre... mai mult
Luni, 28 Octombrie 2013, ora 08:35