Bancile au resimtit o scadere semnificativa a cererii pe segmentul cardurilor de credit in ultimele luni, dar pentru perioada urmatoare intentioneaza sa-si puna in practica strategii agresive de atragere a clientilor, prognozand o revenire in teritoriu pozitiv a cererii de consum. In fata acestor provocari, este posibil ca bancile sa se pregateasca sa puna in functiune noi facilitatii clientilor.
Cardul de credit a fost pentru multi romani "centura de siguranta" in plina perioada de criza financiara. Insa la ora actuala, costurile cardurilor de credit au cea mai mare greutate in influentarea clientilor de retail sa cumpere un astfel de produs. Tocmai de aceea, pentru a vedea care sunt cele mai bune carduri de credit si care sunt bancile care ofera cele mai mici costuri , Business24 a luat in considerare cardurile standard din oferta primelor cinci banci si a incercat sa afle care sunt cele mai avantajoase oferte pe aceasta piata.
Bancile penalizeaza diferit
De exemplu, daca ai alege cardul de cumparaturi de la BCR, limita de creditare este cuprinsa intre 500 si 20.000 lei, iar dobanda fixa este de 28%/an pentru cardurile negarantate si de 23%/an pentru cardurile garantat. Perioada de gratie este de pana la 53 zile in care dobanda este 0%. Comisionul de emitere card principal este de 20 lei, iar comisionul de administrare anuala a cardului este de 45 lei.
Punct BRD, cu o linie de credit de pana la 20.000 de lei, are cea mai scazuta dobanda practicata de bancile... mai mult
Luni, 27 Ianuarie 2014, ora 14:30
Piata romaneasca a cardurilor este estimata la 14 milioane de euro pe an, din care aproximativ 800.000 de euro reprezinta carduri de fidelitate, a declarat vineri, Gina Anastasiu, Sales Manager al companiei Supercard.
"In Romania, piata cardurilor este estimata la 14 milioane de euro pe an, suma din care aproximativ 800.000 de euro reprezinta carduri de fidelitate", a afirmat Gina Anastasiu.
Implicata in dezvoltarea primelor proiecte de acest gen de pe piata romaneasca, Supercard a venit in cei peste 12 ani de activitate cu solutii personalizate nevoilor clientilor companiei si realitatilor din Romania.
Compania dezvolta peste 100 de programe de fidelitate care au cunoscut un real succes pe parcursul anului 2011, cu precadere in America de Nord si Europa, cand au fost produse peste 1,7 miliarde de carduri de loialitate, cu o valoare estimata la 395 de milioane de dolari americani.
O serie de elemente ale programului de fidelitate pot fi dezvoltate personalizat. Este vorba despre serviciile de Direct Mailing, Call Center, si SMS Marketing. mai mult
Vineri, 01 Iunie 2012, ora 14:03