Reducerile de pina la 25% promise de retaileri i-au convins pe romani sa-si duca vechea aparatura la magazin.Introdus timid la jumatatea acestui an, sistemul buy-back a inceput sa capete adepti in
Cei care au decis ca vor sa schimbe vechile televizoare sunt acum in situatia de a alege intre televizoarele LCD si cele cu plasma. Televizoarele LCD au avantajul unei durate de viata mai mari si a
O incursiune fascinanta in lumea companiilor si a banilor, o carte de economie care se citeste cu sufletul la gura, asemenea unui roman politist. De ce exista natiuni bogate si altele sarace, care
LG Electronics Romania mizeaza anul acesta pe afaceri cu 35% mai mari ca in 2007, pana la 140 milioane euro, iar rezultate companiei sunt deja cu 20% peste estimarile initiale in primul trimestru din
Televiziunea digitala Dolce a atins jumatate de milion de clienti, dupa un an si 4 luni de la lansarea pe piata, potrivit unui comunicat de presa al Romtelecom, compania care furnizeaza acest
De ce - in conditiile in care veniturile noastre sunt asa cum sunt comparativ cu media europeana - platim pentru o serie de bunuri si servicii mai mult decit rudele noastre bogate din Vest? Aparent
LG Electronics Romania raporteaza cresteri cu peste 60% fata de perioada similara a anului trecut, nivelul cresterii fiind cu 20% peste estimarile de crestere globala pe toate diviziile, se arata
LG Electronics estimeaza vanzari de 20 miliarde dolari pe segmentul de display-uri, pana in 2010, cu o crestere de 30% a vanzarilor de display-uri si o triplare a productivitatii.
LG Electronics tinteste pentru 2008 o crestere a vanzarilor in Europa cu 10% fata de anul trecut, potrivit unui comunicat al companiei. LG urmareste cresterea profitului pe diviziile de telefonie,
Sony Corp a anuntat ca va investi aproximativ 17 miliarde de dolari in afacerile si tehnologiile de baza, in urmatorii trei ani, in incercarea de a deveni liderul pietei de televizoare LCD (liquid
Investitiile in marketing in Europa vor creste cu peste 150 milioane dolari in 2008, iar cele peste trei milioane de USD investiti deja in design-ul de produs in regiune vor creste de asemenea, se
Europa, care a evitat pana acum criza economica mondiala, a cedat pana la urma, in contextul in care Germania, locomotiva cresterii economice europene, se confrunta cu probleme, strivind ultimele
Produsele electrocasnice mari au inregistrat in trimestrul 4 din 2008 un declin abrupt in vanzari de 18,7%, aducand si vanzarile din intregul an pe un trend negativ de 2,7%, potrivit unui studiu