In conditiile in care piata europeana este inchisa pentru alimentele continand organisme modificate genetic (OMG), este posibil ca, dupa aderare, Romania sa fie nevoita sa renunte la culturile de
Media Insight realizeaza pentru marca Wiesana un proiect special de sponsorizare: promotia A"Arata-le iubirea taA", desfasurata in perioada martie A- iunie 2006.Conceptul este construit in jurul
Profiturile producatorilor alimentari depind, pe langa politicile de vanzari, si de sezon, deoarece clientii isi schimba obiceiul de consum in functie de sarbatori si temperatura.Vanzarile de
In Romania, E-urile din alimente nu pot fi depistate in laboratoare. Determinarea prezentei sau concentratiei aditivilor va fi obligatorie peste sase luni.Un laborator pentru analiza aditivilor
Orkla Foods Romania a preluat firma de distributie a producatorului de margarina Royal Brinkers Romania pentru un pret agreat de 2,1 milioane de euro, achizitionand 51% din capitalul social al firmei
Aderarea Slovaciei la Uniunea Europeana a provocat o situatie care trimite mai degraba la trecutul comunist al tarii, consumatorii confruntandu-se cu o criza a untului.Operatorii de pe piata
Prima serie de elevi, castigatori ai excursiilor oferite de Unilever South Central Europe in cadrul probelor sportive desfasurate cu ocazia Olimpiadei de Distractie desfasurata la Ploiesti pe 25
Deficitul comercial cu produse agroalimentare a depasit 1,293 miliarde euro, in primele zece luni ale anului, suma ce reprezinta o crestere cu 24,2 la suta (252,2 milioane euro) fata de perioada
Romanii care vor sa deschida o firma in Italia trebuie sa aiba un venit mediu anual de 8.400 euro, sa detina o locuinta, proprietate personala sau inchiriata pe teritoriul Italiei, precum si un
Aderarea Bulgariei la Uniunea Europeana a avut parca un efect surprinzator asupra afluxului de investitii straine in regiune. In loc de informatii privind zeci de intreprinderi noi in Bulgaria,
Intr-un studiu realizat de Institutul European Brand din Viena, compania Nokia a fost desemnat? cel mai valoros brand european, cu 38,28 miliarde de euro. Urmeaza LVMH, cu 34.9 miliarde euro si