Nici una dintre masurile anticriza ale guvernului Boc nu a fost pusa in practica, dupa aproape trei luni de guvernare, cu exceptia programului "Rabla", la care nici macar nu s-au incheiat inscrierile
Bugetul pe 2009 obliga Transporturile sa uite de construirea a 800 de kilometri de autostrazi in urmatorii patru ani.Ministrul Transporturilor si Infrastructurii are sanse mari ca in urmatorii patru
Romania va trebui sa investeasca anual intre patru si cinci miliarde euro anual in urmatorii 10 - 15 ani pentru a construirea a circa 3.000 de kilometri de autostrada si pentru intretinerea retelei
Compania de Drumuri va alege, prin licitatie deschisa, pana la inceputul lunii noiembrie, patru firme care vor asigura salubrizarea si paza pe autostrazile Soarelui si Bucuresti-Pitesti-Centura
Traversarea Dunarii pe podul de la Cernavoda, pe traseul autostrazii A2, va fi taxata de anul viitor, a declarat pentru Cotidianul ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Acesta a precizat ca
Compania de Autostrazi vrea sa concesioneze "la pachet" lucrarile de intretinere si operare de pe Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Constanta. Compania Nationala de Autostra zi si Drumuri Nationale din
Pentru constructia si reabilitarea drumurilor nationale trebuie folosite fonduri de la bugetul de stat, iar, pentru autostrazi bani din credite externe, de la UE si din taxele pentru autostrazi, a
Primele benzinarii de pe Autostrada Soarelui vor fi construite anul viitor. Potrivit lui Florin Dascalu, directorul de intretinere a drumurilor nationale, Ministerul Transporturilor urmeaza sa
Compania de Autostrazi a impus, din 2008, folosirea bitumului cu polimeri la constructia sau reparatia de drumuri. Singurul producator din tara este deocamdata Rafinaria Vega, apartinindu-i lui Dinu
Riscul de a muri pe un drum national din Romania este de 40 de ori mai mare decat media din UE, informeaza un raport despre infrastructura de transport din Romania, realizat de Societatea Academica
Viitorul sistem electronic de gestionare a rovinietelor nu va scuti Romania de eticheta de tara UE cu cel mai neeuropean mod de taxare a infrastructurii rutiere.
Autoritatile considera ca starea proasta a drumurilor se poate remedia prin concesionarea serviciilor de intretinere si reparatii catre firme private. Garantia lucrarilor executate la autostrazi a
450 de milioane de euro din credite externe s-ar putea duce pe apa sambetei, banii nefiind folositi pentru indepartarea efectelor inundatiilor din 2005 si 2006.