Cantitatea de haine cumparate per capita in Uniunea Europeana a crescut cu 40% in ultimii 25 de ani, ca urmare si a unei scaderi a preturilor in asa-numita fast fashion, ceea ce automat a antrenat si
Desi cumparaturile online continua sa creasca la nivelul UE, doar 22% dintre bulgari si 23% dintre romani au facut achizitii online in 2019, fata de o medie de 60% inregistrata in Uniunea Europeana
Micii fermieri duc astazi greul crizei. Dar nu sunt singuri. In mijlocul unei pandemii care a schimbat obiceiurile de consum si pe fondul unui excedent de productie, fermierii locali, parteneri cheie
Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
Romanii au cheltuit cel mai mult, in medie 800 de lei, pentru achizitionarea de televizoare si produse electronice, cu ocazia Black Friday 2019, iar o treime dintre utilizatorii de Internet si-au
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza rezultatele studiului anual "Comertul electronic pe piata din Romania".
PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza primele rezultate ale studiului anual "Comertul electronic pe piata din
Carrefour Romania lanseaza Duminica Verde si propune romanilor o noua traditie in zilele de duminica: un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire si reciclare.
Carrefour Romania continua programul "Punem pret pe plastic" si lanseaza Plata Cu PET-ul in 6 orase din tara! "Punem Pret pe Plastic" este un program de economie circulara adresat reducerii
Apetitul romanilor pentru cumparaturi online este tot mai mare. Astfel, potrivit studiului GPec dat publicitatii la inceputul acestui an, valoarea achiztiilor online facute de romani in 2018 se
Romanii care opteaza pentru amenajarea apartamentului sau casei cu piatra naturala aloca sume intre 1.000 si chiar 20.000 de euro, bugetul variind in functie de tipul locuintei, de suprafata si de
Eurolife ERB Asigurari, in parteneriat cu platforma www.bilete.ro, lanseaza En Garde: prima polita din Romania dedicata protectiei celor care achizitioneaza bilete online la spectacole, respectiv
Comertul online in Romania a crescut cu 30%, in 2018 fata de anul anterior, pana la valoarea 3,6 miliarde de euro, in timp ce numarul magazinelor active pe acest segment s-a dublat, ajungand la 14