Pandemia a schimbat aproape cu totul strategiile bancilor de a face afaceri cu clientii persoane fizice. Astfel, BCR a implementat un nou sistem, prin care, daca vrei sa ajungi in fata unui lucrator de-al bancii, va trebui, mai intai, sa iti faci o programare telefonica sau prin e-mail.
Ziare.com iti explica, in cadrul rubricii "Profu' de bani", cum sa lucrezi cu banca fara sa iti bati prea mult capul.
"Odata cu implementarea noului sistem de programari, timpul de asteptare s-a redus la aproape 0 pentru clienti. Am inregistrat 33.000 de apeluri in primele doua zile. In prima zi, 60% din programari s-au facut de acasa, iar restul in fata unitatii. Procentul a crescut la 70% a doua zi. Ne asteptam ca, in doua saptamani, clientii sa se obisnuiasca cu aceasta procedura.
Ceea ce ne bucura este ca aproximativ 35%-40% dintre apelurile primite au fost rezolvate pe loc de consilierii dedicati, fara sa mai fie nevoie de o vizita in sucursala", au spus reprezentantii BCR.
Proiectul de programari a fost pornit, in regim pilot, in urma cu doua luni, in 12 unitati BCR din toata tara. In urma feedback-ului pozitiv din partea clientilor, a urmat implementarea in intreaga retea. Au fost introduse peste 600 de numere de telefon in retea, pentru a-i ajuta pe clienti sa se programeze, iar Contact Center-ul a ramas ca platforma de suport.
Rubrica "Profu' de bani" este sustinuta de BCR
CITESTE SI:
Sfaturi care te salveaza de un posibil transfer fraudulos de bani
Cum faci... mai mult
Luni, 26 Octombrie 2020, ora 08:30
Banca Comerciala Romana (BCR) va implementa, incepand de luni, 19 octombrie, un nou mod de functionare la nivelul intregii retele teritoriale, prin care clientii vor avea acces in sucursale exclusiv in baza unei programari telefonice, potrivit unui comunicat.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programari prin telefon, derulat in ultimele luni, in 12 agentii din tara, care s-a dovedit a fi unul de succes.
Programul a fost conceput pentru a pregati migrarea catre un nou mod de functionare in reteaua bancii, care urmareste cresterea gradului de confort si protectie pentru clienti, reducerea timpilor de asteptare, imbunatatirea eficientei operationale si incurajarea utilizarii platformei de digital banking.
Extinderea sistemului la nivelul intregii retele, incepand de luni, este una temporara si a fost accelerata de escaladarea, la nivel national, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum si de apropierea sezonului rece, in contextul in care exista cazuri in care se formeaza cozi in fata unitatilor bancare.
"Siguranta si sanatatea clientilor nostri continua sa fie cele mai importante preocupari pentru noi. In ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitala si am implementat noi modele de lucru, care vin in intampinarea clientilor cu solutii cat mai practice. Ca urmare a contextului actual si a cresterii numarului de infectari, am decis sa extindem imediat, in toata reteaua BCR, sistemul de acces in agentii doar pe baza de programare", a... mai mult
Miercuri, 14 Octombrie 2020, ora 17:21