Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului continua colaborarea cu pilotul Mihai Marinescu pentru promovarea brandului national de turism, de aceasta data in cadrul Finalei GP2 Series de la Abu Dhabi, in perioada 10-13 noiembrie 2011.
Pe durata competitiei, Mihai Marinescu va avea afisat brandul national de turim (logo si slogan) pe monopost si pe echipamentul de concurs, ca si la etapa din octombrie 2011 de la Monza (Italia), se informeaza intr-un comunicat de presa citat de Newsin.
"Promovarea intr-un astfel de cadru este o optiune consacrata si pentru alte destinatii turistice si, totodata, o modalitate de a asocia imaginea Romaniei cu valori precum calitatea si performanta", argumenteaza MDRT.
"L-am ales pe Mihai ca promotor al turismului nostru prin competitia F2 deoarece, din analiza indicatorilor de audienta din sport, a rezultat ca, la nivel mondial, competitiile automobilistice sunt pe locul doi in topul audientei. In plus, publicul care urmareste aceste competitii este si publicul pe care noi il vizam pentru promovarea brandului (calatoresc mult si sunt formatori de opinie), iar tarile in care se desfasoara etapele de campionat sunt piete importante pentru turismul romanesc: Austria, Germania, Marea Britanie, Franta, Spania, Ungaria.", explica ministrul Elena Udrea la data anuntarii colaborarii intre MDRT si Mihai Marinescu.
Audienta sezonului 2010, in care pilotul Mihai Marinescu a concurat ocupand locul 10 in clasamentul final, a fost... mai mult
Luni, 07 Noiembrie 2011, ora 18:25