Reprezentantii industriei de marcomm se mai pot inscrie timp de inca trei zile la Marketing for Men 2013, conferinta din seria SMARK KnowHow ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si caracteristicile barbatului roman pentru prima data in tara noastra.
Conferinta include o componenta puternica de research, cu prezentari ale unor cercetari locale si regionale referitoare la publicul masculin ce nu au mai fost dezvaluite pana acum. Vor fi dezvaluite astfel rezultatele unor studii de piata realizate pentru target-ul masculin la nivel de regiune si tara.
Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport "Species", ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu (Lighthouse Group) va prezenta in exclusivitate primele rezultatate ale raportului "Men in Romania", ce urmeaza sa se lanseze in curand.
Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezinta un studiu referitor la perceptia barbatilor romani despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurta analiza a comportamentului masculin in magazin, plecand de la factorii de influenta si continuand cu identificarea stimulilor, a barierelor de achizitie si descrierea propriu-zisa a procesului decizional.
Printre temele generale abordate la conferinta de catre specialistii in research, marketing si comunicare, se numara:
- Portretul consumatorului barbat din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum,... mai mult
Luni, 09 Septembrie 2013, ora 13:51