Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Marketing for Men 2013. Ultimele zile de inscriere pentru singurul eveniment destinat shopper-ului masculin

Marketing for Men 2013. Ultimele zile de inscriere pentru singurul eveniment destinat shopper-ului masculin


Reprezentantii industriei de marcomm se mai pot inscrie timp de inca trei zile la Marketing for Men 2013, conferinta din seria SMARK KnowHow ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si caracteristicile barbatului roman pentru prima data in tara noastra.

Conferinta include o componenta puternica de research, cu prezentari ale unor cercetari locale si regionale referitoare la publicul masculin ce nu au mai fost dezvaluite pana acum. Vor fi dezvaluite astfel rezultatele unor studii de piata realizate pentru target-ul masculin la nivel de regiune si tara.

Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport "Species", ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu (Lighthouse Group) va prezenta in exclusivitate primele rezultatate ale raportului "Men in Romania", ce urmeaza sa se lanseze in curand.

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezinta un studiu referitor la perceptia barbatilor romani despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurta analiza a comportamentului masculin in magazin, plecand de la factorii de influenta si continuand cu identificarea stimulilor, a barierelor de achizitie si descrierea propriu-zisa a procesului decizional.

Printre temele generale abordate la conferinta de catre specialistii in research, marketing si comunicare, se numara:

- Portretul consumatorului barbat din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, noua preocupare a barbatilor pentru dezvoltarea si ingrijirea imaginii personale;
- Felul in care se raporteaza barbatii la cumparaturi;
- Influenceri, ambasadori de brand si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul masculin;
- Influenta asupra deciziei de cumparare si gestionarea bugetului gospodariei;
- Abordari ale diferitelor target-uri masculine;
- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de success.

Ultima zi de inscriere este miercuri, 11 septembrie. Mai multe detalii despre subiectele abordate, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferintei.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1564 ori