Magda din România este unul dintre cei trei protagoniști ai noii campanii globale de Employer Branding lansată de JYSK la începutul lunii noiembrie, #ProudToBeJYSK. Scopul campaniei este de a arăta cum este să lucrezi la JYSK și de a le mulțumi tuturor celor peste 30.000 de angajați ai companiei.
Campania #ProudToBeJYSK se va desfășura pe parcursul a trei săptămâni în toate țările în care JYSK activează, iar povestea Magdei va ajunge astfel în 48 de țări.
#ProudToBeJYSK își propune să le mulțumească angajaților JYSK pentru munca lor, dar și să atragă mai mulți candidați, care pot găsi posturile disponibile în România pe site-ul de cariere, https://cariere.jysk.ro.
POVESTEA FILMĂRII
Magda Groza este Director de magazin în pregătire (Store Manager Trainee) și lucrează în magazinul din Pașcani. În clipul video al campaniei, povestește cum se desfășoară o zi din viața ei, iar camera de filmat o surprinde în diverse momente: când se pregătește să plece la serviciu, realizând diverse sarcini în magazin, alături de echipa ei și acasă, cu soțul și cele două fetițe ale ei, de 5, respectiv 3 ani.
“Filmarea clipului video a fost o experiență unică, aveam emoții mari, dar mi-a depășit orice așteptare modul de a lucra a echipei de filmare venită din Danemarca, felul în care au implicat copii și în care s-au purtat cu familia. Au fost foarte prietenoși! Și soțul, și copiii, au fost... mai mult
Miercuri, 02 Noiembrie 2022, ora 16:49
JYSK Romania, retailerul scandinav de produse pentru casa si gradina, infiinteaza un departament special dedicat vanzarilor catre companii. Noul departament Business to Business este dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, atat companii private, cat si publice, si are rolul de a facilita achizitia produselor JYSK de catre organizatiile care au nevoie de volume mari sau de consultanta.
"Le oferim companiilor flexibilitate in livrare, cantitati mai mari si consultanta de specialitate. Cele 100 de magazine pe care le avem acum in Romania au, in acelasi timp, si un rol de showroom. Ne putem intalni cu clientii in magazin, le putem prezenta cele mai bune oferte si le putem face o selectie aplicata pe nevoile lor. Incepand din toamna acestui an vom avea doua cataloage in plus alocate B2B. Unul va aparea in toamna si va include colectia de mobilier de interior, iar cel de-al doilea va fi in primavara, pentru colectia Outdoor", explica Ciprian Fratila, B2B Manager JYSK Romania.
Cumparaturi mai simple
Prin introducerea unui departament B2B local, JYSK doreste sa imbunatateasca experienta clientilor B2B din Romania. Principalul obiectiv este de a se asigura ca acestia au cel putin aceleasi posibilitati si ca pot interactiona cu JYSK la fel de usor ca si clientii persoane fizice. Astfel, clientii persoane juridice vor putea beneficia de oferte atractive, de sprijin in achizitionarea si livrarea unor volume mai mari intr-un timp scurt, de asistenta si consultanta cu... mai mult
Marti, 15 Iunie 2021, ora 15:58
Cu ocazia Ajunului Craciunului, toti angajatii JYSK Romania vor avea o zi libera, pentru a fi alaturi de familie si pentru a putea face ultimele pregatiri pentru Craciun. Astfel, pe 24 decembrie, toate cele 95 de magazine JYSK din tara, departamentul de Serviciu Clienti si sediul central JYSK vor fi inchise.
Este cel de-al doilea an in care compania ii rasplateste pe angajatii sai cu o zi libera in plus, pentru munca pe care au depus-o de-a lungul anului.
"Anul acesta a fost cu adevarat iesit din comun, ne-a testat capacitatea de adaptare, puterea de munca si dorinta de a fi mai buni in fiecare zi. Rezultatele foarte bune inregistrate de companie in 2020 se datoreaza colegilor nostri, care au depus eforturi suplimentare si s-au autodepasit zi de zi. Ne-am dorit sa le multumim oferindu-le un cadou care stim sigur ca ii va bucura: o zi libera cu ocazia Ajunului Craciunului. Pe 24 decembrie toata lumea este inca in febra cumparaturilor de Sarbatori si multi cauta cadouri pe ultima suta de metri, iar pentru retaileri este o zi cu vanzari foarte bune. Noi am ales sa ne gandim la oameni, nu la cifre. Timpul petrecut cu familia este de nepretuit, iar colegii nostri merita sa isi petreaca Ajunul Craciunului acasa, cu cei dragi", spune Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania si Bulgaria.
Toate magazinele JYSK din Romania vor fi inchise pe 24 decembrie, pentru ca angajatii petreaca aceasta zi asa cum isi doresc.
Programul magazinelor JYSK in perioada Craciunului va fi... mai mult
Vineri, 18 Decembrie 2020, ora 18:39
Retailerul danez de mobilier si accesorii JYSK, cu afaceri la nivel global de 2,5 miliarde de euro, este interesat de colaborari cu producatori de mobila si saltele din Romania pentru magazinele din Europa Centrala si de Est.
"Expansiunea in alte tari si deschiderea de noi magazine au reprezentat intotdeauna o prioritate pentru JYSK. De aceea, gestionarea logisticii este deosebit de importanta. Centrul nostru de achizitii se ocupa cu meticulozitate sa gaseasca furnizori in toata lumea", a declarat intr-un comunicat Alex Bratu, country manager pentru JYSK Romania si Bulgaria.
JYSK are 14 magazine in Romania
In Romania JYSK opereaza in prezent 14 magazine si are in plan sa ajunga la o retea de 100 de unitati pe termen mediu.
"In cadrul JYSK Group estimam ca vom deschide aproximativ 120 de magazine noi in 2014. Planurile de expansiune pe termen mediu aprobate de JYSK Nordic sunt: 100 magazine in Romania si 35 in Bulgaria. Esential pentru noi este sa gasim locatii potrivite si conditii contractuale bune pentru zonele in care ne vom dezvolta. Suprafata medie a unui magazin JYSK Nordic este de 1.000 mp, iar magazinele din Romania sunt ceva mai mari. Bineinteles, una dintre prioritatile noastre este adaptarea la sistemul JYSK Nordic din toate punctele de vedere: layout magazine, sortimente si gama de produse, sistem informatic si sistem de management. Astfel, anul acesta toate magazinele din Romania vor trece printr-o perioada de remodelare", a aratat Bratu.... mai mult
Marti, 18 Februarie 2014, ora 15:24
Afacerile din Romania ale retailerului suedez de mobilier JYSK au crescut usor anul trecut, iar grupul intentioneaza sa-si extinda, pe termen mediu, reteaua de magazine din Romania la 100 de unitati, de la cele 14 locatii pe care le detine in prezent.
"Ne asteptam sa vedem o imbunatatire a cifrei de afaceri pentru anul financiar 2013/14, deoarece tendinta de usoara crestere economica pare sa continue si in Romania. Increderea consumatorilor continua, insa, sa ramana la un nivel scazut in majoritatea tarilor in care JYSK Group opereaza, imbunatatirea semnificativa a indicatorilor macro-economici fiind foarte putin probabila", a declarat agentiei Mediafax Alexandru Bratu, country manager JYSK Romania si Bulgaria.
El a afirmat ca afacerile JYSK Romania au inregistrat un usor avans anul trecut, fara sa ofere insa detalii. Potrivit datelor remise Ministerului Finantelor, JYSK Romania a raportat un rulaj de 65,5 milioane lei in 2011, pentru 2012 datele nefiind insa publicate.
Grupul a intrat pe piata romaneasca in 2007 prin magazine in franciza, iar in luna martie a anului trecut a devenit proprietarul unitatilor din Romania si Bulgaria, managementul celor doua tari fiind reunit intr-un sediu central la Bucuresti.
JYSK detine in prezent 14 magazine in Romania si trei unitati in Bulgaria
"In cadrul JYSK Group estimam ca vom deschide aproximativ 120 de magazine noi in 2013/14. Pentru Romania nu am stabilit un numar fix de magazine pe care trebuie sa le deschidem in... mai mult
Joi, 06 Februarie 2014, ora 16:15