JYSK Romania, retailerul scandinav de produse pentru casa si gradina, infiinteaza un departament special dedicat vanzarilor catre companii. Noul departament Business to Business este dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, atat companii private, cat si publice, si are rolul de a facilita achizitia produselor JYSK de catre organizatiile care au nevoie de volume mari sau de consultanta.
"Le oferim companiilor flexibilitate in livrare, cantitati mai mari si consultanta de specialitate. Cele 100 de magazine pe care le avem acum in Romania au, in acelasi timp, si un rol de showroom. Ne putem intalni cu clientii in magazin, le putem prezenta cele mai bune oferte si le putem face o selectie aplicata pe nevoile lor. Incepand din toamna acestui an vom avea doua cataloage in plus alocate B2B. Unul va aparea in toamna si va include colectia de mobilier de interior, iar cel de-al doilea va fi in primavara, pentru colectia Outdoor", explica Ciprian Fratila, B2B Manager JYSK Romania.
Cumparaturi mai simple
Prin introducerea unui departament B2B local, JYSK doreste sa imbunatateasca experienta clientilor B2B din Romania. Principalul obiectiv este de a se asigura ca acestia au cel putin aceleasi posibilitati si ca pot interactiona cu JYSK la fel de usor ca si clientii persoane fizice. Astfel, clientii persoane juridice vor putea beneficia de oferte atractive, de sprijin in achizitionarea si livrarea unor volume mai mari intr-un timp scurt, de asistenta si consultanta cu privire la produsele potrivite in functie de nevoi si de traficul estimat, astfel incat experienta de cumparaturi sa fie usoara prin orice canal vor interactiona cu JYSK.
"Prin prisma produselor pe care noi le vindem, clientii pe care ii avem in vedere in prima etapa sunt cei care activeaza in domeniul HoReCa: hoteluri, pensiuni, camping-uri, hosteluri. In etapa urmatoare avem in vedere si institutii publice sau private precum municipalitati, gradinite, scoli, centre de batrani, spitale", spune Ciprian Fratila.
Experienta internationala
Serviciul B2B este implementat de JSYK de mai multi ani in Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda, Polonia si Croatia.
"A fost o perioada mai lunga de analiza, in care am identificat clientii importanti, procedurile existente, am lucrat cu colegii de la sediul central din Danemarca si din celelalte tari, in special tarile apropiate, Croatia, Polonia, pentru a vedea ce proceduri au aplicat ei. In toate tarile in care implementam B2B facem un proces de analiza a pietei, a concurentei si a sistemelor pe care le folosim", explica Ciprian Fratila.
Printre produsele cel mai des comandate de catre clientii B2B se numara mobilierul de interior, mobilier de exterior precum scaune de gradina, mese de gradina si seturi de terasa, precum si produse pentru dormit precum saltele, perne, plapumi.
Despre JYSK Romania
JYSK este unul dintre cei mai importanti retaileri de mobila si decoratiuni interioare din Europa. Grupul desfasoara operatiuni in peste 51 de tari si numara un total peste 26.500 de angajati si peste 3000 de magazine.
JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 in Danemarca, in orasul Aarhus, al doilea cel mai mare din tara. Cinci ani mai tarziu, compania s-a extins dincolo de granitele tarii odata cu deschiderea unui magazin in Germania.
Retailerul danez de mobila si decoratiuni interioare comercializeaza o gama variata de produse pentru casa si gradina la o calitate ridicata si la cel mai redus pret. Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK ofera tot ce este necesar in casa pentru viata de zi cu zi, de la mobilier de interior si de gradina, pana la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative si de iluminat.
JYSK a intrat pe piata din Romania in 2007, odata cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reteaua numara in prezent 100 de magazine in Romania. Compania JYSK este detinuta de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are in portofoliu si alte companii, cu o cifra de afaceri anuala de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,1 miliarde euro.