Modele simple si culori de baza sau, mai degraba, combinatii fanteziste si imprimeuri vibrante? Daca ai acasa o mica domnisoara pasionata de moda atunci trebuie sa-i achizitionezi articole vestimentare pe masura. Orice mama isi doreste ca fiica ei sa devina stilata si sa invete cum sa se imbrace intr-un mod care sa o ajute sa iasa in evidenta. Cu atat de multe exemple in jur si acces facil la informatii nu este de mirare ca tinerele fashioniste au propriile preferinte in materie de vestimentatie si chiar stiu cum sa-si combine hainele pentru un look deosebit. Iata cateva piese esentiale pentru garderoba unei fete care apreciaza tinutele fashion:
1. Rochii si fuste din materiale vaporoase
Nimic nu scoate mai bine in evidenta delicatetea si feminitatea decat rochiile si fustele. Aceste tipuri de haine sunt preferatele femeilor deoarece ofera o eleganta aparte si pot fi integrate intr-o multime de combinatii diverse. Totusi, atunci cand alegem asemenea articole vestimentare pentru o adolescenta trebuie sa tinem cont de materialele din care sunt confectionate. In general, domnisoarele de pana in 16 ani se bucura de candoare si rafinament prin prisma varstei lor, asa ca li se potrivesc de minune tesaturile vaporoase, usoare, ideale pentru anii copilariei. Gasesti la Carrefour haine, pentru fete, din in, bumbac, dantela sau tull care aduc o nota moderna. Materialele trebuie adaptate varstei pentru ca pot imbatrani o persoana. De pilda, catifeaua se potriveste de minune... mai mult
Miercuri, 31 Martie 2021, ora 14:12
Fie ca este 1 iunie, Craciunul sau ziua de nastere a copilului nostru, in aceste zile speciale simtim nevoia sa marcam intr-un mod diferit evolutia lui de pana atunci.
Dorintele lui cele mai mari se transforma in realitate: jucarii una mai impresionanta decat cealalta, electronice sau chiar vacante in locurile iubite.
Dar investitia unui parinte in fericirea copilului lui nu incepe si nu se opreste aici. Cuvintele pe care le foloseste, situatiile la care este expus copilul, evenimentele din viata de familie sunt pagini care vor scrie povestea lui de succes.
Atat reusitele, precum si esecul sunt lectii de viata pe care copilul le traieste pentru prima data in familia lui, alaturi de parinti.
Fiecare parinte este eroul principal din povestea copilului lui. Intrebat ce vrea sa se faca cand va fi mare, copilul raspunde deseori "vreau sa fiu ca mami"/ "vreau sa fiu ca tati". De aceea, responsabilitatea noastra ca parinti ar trebui sa inceapa de la "cine sunt eu in viata copilului meu"?
Ca mama antreprenor, traiesc deseori sentimentul de responsabilitate de a fi un exemplu in viata fiicelor mele; de la calitatea tesaturilor pe care le alegem, la confortul tinutelor pe care le cream; de la felul in care ne intampinam clientele, la seriozitatea pe care o avem la sedintele foto sau la evenimentele la care participam; sau de la cheltuielile zilnice pana la planificarea financiara a fiecarei luni.
Ca mama antreprenor le ofer copiilor mei 100% din cunostintele mele,... mai mult
Vineri, 01 Iunie 2018, ora 21:35
Marile fabrici de confectii din Turcia profita din plin de forta de munca ieftina reprezentata de refugiatii sirieni si mai ales de copiii acestora, care ajung sa munceasca si cate 12 ore pe zi, "la negru", pentru salarii de mizerie, arata o ancheta BBC.
Reporterii britanicii au investigat in secret folosirea refugiatilor minori in fabricile din Turcia, un fenomen care nu este reflectat in documentele oficiale si este negat de marile branduri din industria hainelor.
Rezultatele anchetei sub acoperire arata ca Mark and Spencer, Zara, Mango si Asos sunt doar cateva dintre marile nume ale industriei de profil care beneficiaza de pe urma exploatarii copiilor fugiti in Turcia din calea conflictului din Siria.
Reprezentantii firmelor mentionate sustin ca monitorizeaza permanent lantul de furnizori si nu tolereaza exploatarea refugiatilor sau a minorilor.
Potrivit oficialilor brandului Mark and Spencer, inspectiile derulate in fabricile partenerilor din Turcia nu au scos la iveala nereguli in aceasta privinta, in acestea neexistand forta de munca recrutata din randul refugiatilor sirieni.
Cu toate acestea, reporterii BBC au stat de vorba cu mai multi copii sirieni care lucreaza in conditii mizere in fabricile care furnizeaza marfa pentru firma britanica.
Unul dintre refugiati abia a implinit 15 ani, dar lucreaza mai bine de 12 ore pe zi calcand hainele care sunt expediate apoi in magazinele firmei britanice.
Refugiatii sunt platiti cu putin peste 1 euro... mai mult
Luni, 24 Octombrie 2016, ora 14:11
2"Haina il face pe om", spune o zicala arhicunoscuta. Insa, in era digitala, modul in care faci shopping poate spune la fel de multe despre tine.
Comertul online a prins aripi in ultimii ani in Romania, dupa cum recunoaste Razvan Predica, CEO al retailerului Fashion Days, unul dintre liderii de piata din Europa de Est.
Modelul de business Fashion Days a cunoscut o adaptare constanta la nevoile clientilor din regiune, in prezent incluzand peste 1.000 de branduri si 500.000 de produse ale acestora.
In ce directie se indreapta fashion-retailul online din Romania, care sunt factorii cheie care asigura succesul unei afaceri de acest gen si cat de pretentiosi sunt clientii din Europa de Est explica Razvan Predica, intr-un interviu acordat Business 24.
Care sunt caracteristicile pietei de fashion din Europa Centrala si de Est care au favorizat transformarea Fashion Days intr-un lider de piata?
In ultimii ani, Fashion Days a cunoscut o crestere rapida in tarile din Europa de Est, direct proportionala cu evolutia din ultimii ani a industriei de e-commerce in regiune. Cresterea pietei are un impact puternic asupra evolutiei oricarei companii, insa, ca sa fii lider de piata ai nevoie de mai mult de atat.
Diferentiatorii si deciziile strategice sunt factori cheie care iti asigura succesul. Fashion Days este in prezent destinatia numarul 1 de fashion datorita reactiei sale rapide la nevoile si asteptarile clientilor.
Serviciile de calitate (livrarea rapida,... mai mult
Sambata, 02 Aprilie 2016, ora 00:00
1Doina Vilceanu si-a inceput propria afacere intr-un moment in care putine doamne mai au curajul de a merge pe cont propriu, pe plan profesional. In 2010 a pus bazele MiniFashion, imediat dupa nasterea primului sau copil, cand a inceput sa caute hainute de calitate pentru acesta.
In momentul in care a inteles ca nici furnizorii locali nu faceau fata exigentelor sale a decis ca e momentul sa devina importator. Incet, incet, afacerea s-a extins: "Daca reusesti sa fidelizezi un client, ai 3-4 comenzi potentiale pe an. Inmultit cu numarul de clienti se poate ajunge la un volum de vanzari considerabil", explica Doina Vilceanu, pentru Business24.
Desigur, nici investitia intr-o astfel de afacere nu este una tocmai mica: "Un europalet (...) are o valoare intre 3-7 mii euro. In momentul in care te hotarasti sa faci acest pas trebuie sa te obisnuiesti sa faci niste calcule foarte laborioase. Intervin costuri de stocare, sisteme de gestionare a stocului, personal in depozit care pregateste coletele, contabili, taxe vamale, taxe la stat, investitii substantiale in marketing", mai spune aceasta.
Acum, dupa ce s-a nascut si a crescut si cel de-al doilea copil si a mai castigat putin timp liber, se implica intr-un nou proiect: ContentSpeed, detinut de Radu Vilceanu, sotul sau. Iar pentru viitor are planuri si mai mari, poate chiar deschiderea unei fabrici de hainute pentru copii, povesteste antreprenorul.
Spuneti-ne povestea primei dumneavoastra afaceri, Mini Fashion. Inteleg... mai mult
Sambata, 26 Iulie 2014, ora 00:00
Roxana Dumitru si Adina Sasu au lansat primul magazin online cu articole pentru copii create de designeri romani, o idee de business neexploatata pana acum, cel putin in Romania.
Ideea s-a nascut la o ceasca de cafea, cand cele doua femei de afaceri si-au permis sa "viseze cu ochii deschisi".
Visul s-a transformat in scurt timp in realitate, iar designeri precum Rhea Costa, Malvensky, Carla Szabo, Zaysha si, in curand, George Neagu s-au aratat mai mult decat incantati sa contribuie la dezvoltarea noului business "Designers for Kids".
Magazinul online vine cu tot ceea ce si-ar putea dori un copil, dar mai ales un parinte pentru copilul sau. Iar daca prin acest proiect cei mai norocosi dintre cei mici se vor bucura de hainute si accesorii unicat, cei mai putin norocosi vor fi sprijiniti prin proiectul lansat de cele doua antreprenoare: campania sociala "Imbraca un copil".
Desi nu poate vorbi inca de cifre in ceea ce priveste investitia initiala, Roxana Dumitru sustine ca daca business-ul va ajunge la break-even dupa primul an de functionare, atat ea, cat si partenera sa de afaceri, se vor declara multumite.
Ati lansat recent unicul proiect de fashion Made in Romania. De ce ati ales sa il faceti tocmai online? Ati observat o tendinta accentuata catre shopping-ul online in Romania?
Designul vestimentar "Made in Romania" a inceput sa faca pasi importanti, sa fie recunoscut, apreciat si dorit nu numai in Romania, dar si pe piete importante din afara tarii. De... mai mult
Sambata, 27 Aprilie 2013, ora 00:00
Dupa listarea Facebook la bursa, a venit randul modei sa paseasca pe podium. Desi nu reusesc sa fie trendsettleri si in ceea ce priveste rezultatele financiare, moda ramane un domeniu profitabil.
Odata cu debutul New York Fashion Week pe 9 februarie, Fast Many a facut un top al celor mai bine cotate companii de imbracaminte, incaltaminte sau accesorii din lumea modei.
Estee Lauder, 22,67 miliarde de dolari
Dupa ce s-a situat pe pozitia 16 intr-un clasament S&P 500 privind companiile cu cele mai bune rezultate financiare in 2011, valoarea actiunilor companiei a crescut cu 37%.
In plus, la inceputul lunii februarie, pe seama rezultatelor anuale, actiunile au crescut cu alte 46 de procente, potrivit de CNBC..
Compania americana detine branduri ca Origins, Clinique, Bobbi Brown, Aveda, fiind furnizor de produse pentru Tommy Hilfinger, Donna Karan, Sean John and Coach si din iunie 2011 si pentru Ermenegildo Zegna.
Cota de piata a companiei este de 22,67 miliarde de dolari.
Nordstrom, 10,37 miliarde de dolari
"Pentru o investitie pe termen lung, nu exista o alegere mai buna decat Nordstrom. Deja au cei mai buni parteneri de afaceri si abia acum incep sa isi organizeze departamentele, ceea ce inseamna ca rezultatele abia de acum incep sa se vada", este de parere Patty Edwards, specialist Fast Money.
Compania cu sediul in Seattle detine retailerul de discounturi Norstrom Rack si Jeffrey Boutique, la care se adauga parteneriate cu branduri importante... mai mult
Sambata, 11 Februarie 2012, ora 11:15
Daca vrei sa-ti imbraci copii ca Brad Pitt si Angelina Jolie, nu trebuie sa mergi la cumparaturi prin Europa. Trebuie sa ajungi doar pana la Baneasa Shopping City, unde functioneaza de un an cel mai fashion magazin pentru copii - Petit Bateau.
Luna trecuta, Petit Bateau, lantul de magazine care a inventat lenjeria intima asa cum o stim si a introdus tricourile marinaresti in moda de zi cu zi, a implinit un an de zile de la inaugurare.
Cristian Preotu, proprietarul Le Manoir, firma care a adus in Romania Petit Bateau si lantul de delicatese Le Comtesse Du Barry, spune ca a reusit sa vanda produse de vestimentatie in valoare de 300.000 de euro.
"Interesul pentru hainele de lux pentru copii este in crestere, tot mai multi parinti alegand haine de calitate. Iar calitatea inseamna un pret ridicat", a declarant Preotu.
Magazinul vedetelor
Magazinele Petit Bateau din toata lumea sunt preferatele vedetelor cand vine vorba de vestimentatia celor mici. De aici aleg hainele copiilor Angelina Jolie si Brad Pitt si tot aici isi face cumparaturile Alec Baldwin.
"Cei care cumpara de la Petit Bateau acorda o atentie deosebita in alegerea garderobei copiilor, aceasta fiind cel putin la fel de importanta ca si propria vestimentatie", mai spune Preotu. Magazinul din Romania este frecventat de obicei de parinti peste 30 de ani, care au cariere puternice, cum ar fi: avocati, notari, doctori, oameni de afaceri etc.
Daca vreti sa dati o raita prin Petit Bateau in... mai mult
Sambata, 24 Decembrie 2011, ora 00:00