Prezenta pe Facebook, cea mai importanta retea de socializare, a devenit obligatorie si pentru companii. Giganti precum Coca Cola, Starbucks sau Converse se gasesc in topul brandurilor cu cele mai multe "like-uri".
Coca Cola - 41,85 milioane de "Like-uri"
Brandul care a adunat cele mai multe "like-uri" pe pagina de Facebook este si una dintre cele mai faimoase marci din intreaga lume: Coca Cola. Cu peste 41 de milioane de fani, daca Coca Cola ar fi o vedeta ar fi mai populara decat Megan Fox, Beyonce sau Adam Sandler, scrie CNBC.
Optiunea "Like" este pozitionata chiar sub timeline, incurajand fanii sa "ajute" brandul sa devina unul din cele mai apreciate pe reteaua de socializare.
Pe pagina de Facebook Coca Cola, utilizatorii sunt incurajati sa isi prezinte povestile care au legatura cu celebra bautura. In plus, compania posteaza pe reteaua de socializare toate evenimentele si promotiile la care fanii pot participa.
Disney, 35,54 milioane de "like-uri"
Desi Disney este prezenta pe reteaua de socializare cu peste 200 de pagini, niciuna nu are mai multe like-uri decat pagina principala, care, in prezent, numara peste 35 de milione de fani. Ba mai mult, pe aceasta pagina sunt postate toate noutatile Disney, imagini din timpul filmarilor, desene animate, citate celebre, etc.
MTV, 34,18 milioane de "like-uri"
Postul de televiune MTV ocupa locul al treilea in clasamentul celor mai apreciate branduri pe Facebook. MTV isi pastreaza... mai mult
Luni, 21 Mai 2012, ora 08:27
Dupa ce si-au facut cont pe LinkedIn, unii executivi romani de top incep sa descopere, destul de timid, e adevarat, retelele sociale de tip Facebook. Majoritatea managerilor utilizeaza Facebook in scop personal si mai putin pentru a-si promova businessul. In cele din urma, cei mai castigati de pe urma exploziei de utilizatori de pe retelele sociale au ramas tot recruiterii. Numarul utilizatorilor retelei sociale Facebook a ajuns la aproape 100.000 de persoane pe plan local, in timp ce la nivel mondial exista mai mult de 250 de milioane de utilizatori, estimeaza jucatorii din online.
Cu toate acestea, fenomenul Facebook nu-si face inca simtita prezenta foarte puternic in business, unde prea putini manageri il folosesc pentru a se promova pe sine sau afacerea pe care o conduc. Cei mai multi dintre cei prezenti pe Facebook provin din domeniul IT sau recrutare, pentru acestia din urma o retea sociala fiind o sursa enorma de candidati.
Situatia de pe plan local nu este diferita de ceea ce se intampla in lume. Un studiu recent realizat publicat pe blogul uberceo.com arata ca foarte putini dintre executivii care fac parte din Topul Fortune 2009 utilizeaza Facebook, LinkedIn, Wikipedia sau scriu pe un blog.
Cei mai multi dintre managerii de top care si-au deschis conturi pe Facebook provin in special din domeniul IT, in timp ce pentru ceilalti principalul scop este unul personal. "Folosesc acest instrument de comunicare in scop personal.
In scop profesional, apelez la alte... mai mult
Luni, 14 Septembrie 2009, ora 10:45