eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in 2013, la 400 de magazine online.
Lupta se va da pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
Marketingul afiliat este un instrument online prin care afiliatul (asociat/partener) obtine un comision de la furnizor pentru vanzarile catre clientii pe care i-a directionat.
Sistemul eMAG Profitshare, solutie de marketing afiliat dezvoltata intern de catre eMAG, a fost inspirat de sistemul de marketing afiliat oferit de catre Amazon.com, cel mai mare retailer online din lume, care a creat acest model de business in iulie 1996.
In ultimii patru ani, eMAG a platit afiliatilor sai comisioane in valoare de un milion de euro.
Compania Conversion Marketing, detinuta in proportie de 90% de catre eMAG, gestioneaza sistemul de marketing afiliat pentru eMAG si se va ocupa si de noul Profitshare 2.0, platforma de afiliere multi-advertiser.
Marius Pahomi, directorul general al Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care vor fi conditiile in care o companie va fi acceptata in sistemul de marketing afiliat Profitshare 2.0, dar si care va fi modelul de... mai mult
Joi, 21 Martie 2013, ora 08:27