Valoarea totala a volumelor tranzactionate online a ajuns la 142,28 milioane de lei, mai mult cu peste 17% fata de anul trecut la aceeasi ora, cand s-au inregistrat aproximativ 120,83 milioane de lei
Numarul de tranzactii a ajuns la 223.213, mai mult cu aproximativ 35% fata de anul trecut la aceeasi ora
Minutul de aur ramane 07:28 cu 2.140 de tranzactii, iar valoarea medie a cosului a scazut de la 645lei la 632lei, potrivit raportului PayU.
Ce se cumpara de Black Friday in Romania:
IT&C - peste 56% din totalul tranzactiiloreTail - peste 28% din totalul tranzactiilorServicii - peste 7% din totalul tranzactiilor
Black Friday in Romania ramane un eveniment de interes si pentru alte tari
Valoarea totala a volumelor procesate din alte tari a crescut la 9,06 milioane de lei, cu peste 75% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut
Top 3 tari din afara granitelor de unde se cumpara in Romania raman:
Marea Britanie: numarul de tranzactii creste la 12.194, peste 5% din totalul tranzactiilorUngaria: numarul de tranzactii creste la 4.419, aproximativ 2% din totalul tranzactiilorBulgaria: numarul de tranzactii creste la 690, aproximativ 0.3% din totalul tranzactiilor
Printre destinatiile exotice de unde s-a cumparat din Romania se numara: Coreea de Sud, India, Japonia, Australia si Malaezia.
Cum cumpara romanii de Black Friday:
Pana acum romanii au cumparat online in rate in valoare de peste 56 milioane de lei
Aproximativ 46% din totalul... mai mult
Vineri, 15 Noiembrie 2019, ora 10:27
ContentSpeed, prima agentie de e-commerce din Romania care ofera solutii dedicate magazinelor online, a realizat o analiza a evolutiei vanzarilor celor mai importante 100 de magazine online care folosesc platforma companiei. Analiza ne arata care au fost principalele tendinte care s-au remarcat in week-end-ul de Black Friday, pe fiecare categorie de produse in parte.
In timp ce segmentul Electro&IT a ramas reperul vanzarilor online, inregistrand cea mai mare medie a valorii cosului de cumparaturi, cel de produse de Frumusete si Sanatate s-a facut remarcat ca evolutie a numarului de comenzi si a sumelor alocate de cumparatori.
Potrivit datelor companiei, chiar daca doar o parte dintre magazinele online au rulat promotii speciale, s-a vazut o crestere a volumului de comenzi pentru majoritatea magazinelor analizate, demonstrand apetitul romanilor pentru shopping in aceasta perioada.
"Daca analizam ponderea procentuala a numarului de comenzi generate de fiecare nisa, castiga detasat, cu 63%, Frumusete & Sanatate. Este o cifra foarte importanta pentru ca, daca analizam comparativ numarul comenzilor generate de fiecare nisa in ultimele 30 de zile excluzand comenzile de Black Friday, vom observa ca diferenta dintre primele doua locuri e mult mai mica - 29% pentru Frumusete si 23% Hobby.
Concluzia e ca produsele din gama de frumusete, parfumerie si dermato-cosmetice se preteaza foarte bine pentru campanii de Black Friday. Pentru aceste nise, campaniile de Black Friday... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2018, ora 17:40
Platforma online Autovit.ro a anuntat vineri lansarea campaniei de Black Friday, printre ofertele dealerilor parteneri fiind un Ford Fiesta din 2017 la 7.723 euro, pret redus cu 50% de la 15.446 euro, si BMW Seria 4 la 16.997 euro, redus cu 23% de la 21.990 euro.
In total, in ziua de Black Friday, pe Autovit.ro sunt peste 300 de oferte active pentru autoturisme, camioane si utilaje grele, cu o valoare totala a discount-urilor de peste 900.000 de euro.
"Am lansat cele mai mari discount-uri din istoria campaniei Black Friday de pe Autovit.ro: am pregatit oferte cu discount-uri record, care ajung la 50% din valoarea initiala a autoturismelor. Ne-am asigurat ca masinile din oferta sunt extrem de relevante pentru cumparatori, cu un rulaj mic, produse recent, de la cei mai importanti dealeri ai nostri. In plus, anul acesta vine si cu o varietate de oferte pentru categoria de camioane si utilaje grele, iar acest lucru ne face sa fim si mai increzatori in succesul pe care il are Black Friday in Romania", a declarat Business Manager Autovit.ro, Andrei Dumuta.
Campania de Black Friday Autovit.ro contine oferte de la 26 de dealeri parteneri, cele mai multe oferte fiind oferite de Aliat AUTO (Centru Autorizat Mercedes-Benz) din Targu Mures, Auto Geist (Galati), Leasing Atomobile (Bucuresti) si Casa Auto Timisoara.
"Cel mai mare discount oferit in cadrul campaniei de Black Friday Autovit.ro este de 19.792 de euro si reprezinta 25% din valoarea masinii scoase la vanzare, un... mai mult
Vineri, 16 Noiembrie 2018, ora 10:55
Romanii au cumparat, in primele 9 ore de Black Friday, produse in valoarea de 54,16 milioane, mai mult cu 43% fata de anul trecut cand s-au inregistrat tranzactii de 38 milioane, transmite procesatorul de plati PayU Romania.
Pana la ora 07:00 dimineata au fost inregistrate aproximativ 10.000 de tranzactii in valoare totala de 4 milioane de lei. In urmatoarele doua ore romanii si-au umplut cosurile virtuale cu produse de peste 50 de milioane de lei.
PayU Romania a facut un top 3 al tranzactiilor inregistrate:
32,460 lei28,178 lei24,500 lei
Toate cele 3 sume au fost inregistrate pe cosul de cumparaturi care a constat intr-un mix de electrocasnice - televizoare, aspiratoare, masini de spalat etc.
Valoarea medie a unui cos de cumparaturi a fost de 830 de lei, mai mica fata de anul trecut, cand a fost de 904 lei.
50% din cumparaturile online au fost platite cu un singur click, in timp ce pentru 30% s-a folosit un card in rate fara dobanda pentru plata.
Categoriile din care au fost achizitionate cele mai multe produse, in primele aproape opt ore, sunt IT&C si fashion. ...citeste mai departe despre "Black Friday: Tranzactii de 50 de milioane de lei in doar 2 ore - UPDATE" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 16 Noiembrie 2018, ora 09:28
eMAG estimeaza pentru acest an, de Black Friday, vanzari de 400 milioane lei, printre ofertele din acest an regasindu-se lingouri din aur, un BMWi8, pachete de servicii medicale pentru nasteri etc, conform datelor prezentate joi de Iulian Stanciu, CEO al companiei.
"Black Friday este cel mai asteptat eveniment de cumparaturi al anului. Conform studiilor pe care noi le facem, studii reprezentative realizate la nivel national, 88% dintre romani stiu de Black Friday. In 2012 erau doar 27%. Fata de anul trecut este o crestere de 9 puncte procentuale, de la 79% la 88%. 51% au declarat ca intentioneaza sa cumpere ceva de Black Friday fata de 16% in 2012 si 44% anul trecut", a explicat Stanciu.
eMAG a pregatit reduceri de 220 de milioane de lei si cea mai mare oferta de produse pentru clienti de Black Friday (16 noiembrie) . eMAG si cei peste 6.000 de selleri din Marketplace participanti in promotie pun la dispozitia clientilor 3 milioane de produse pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an.
In acest an, in oferta eMAG vor fi incluse 50.000 de televizoare, 76.000 de smartphone-uri, 20.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 de masini de spalat, 165.000 de electrocasnice mici, 235.000 de produse fashion, 100.000 de parfumuri si cosmetice, 300.000 de jocuri si jucarii, 190.000 de anvelope, 300.000 de produse pentru casa si gradina 30.000 de articole si echipament sportiv.
Printre produsele speciale din oferta se numara monede de aur de 22K si lingouri de aur... mai mult
Joi, 08 Noiembrie 2018, ora 17:40
Lectura este un obicei de care nu poti si nici nu vrei sa scapi? Citesti oriunde si oricand ai putin timp liber la dispozitie? Avem vesti bune pentru tine! De Black Friday 2018, pe Libraria Esteto.ro gasesti mii de volume, la reduceri de pana la 80%. Da, da, ai vazut bine! Pana la 80%!
Vezi toate reducerile Esteto Black Friday aici: https://www.esteto.ro/black-friday
Asadar, fii pe faza incepand cu 16 si pana pe 19 noiembrie, pentru a nu rata cele mai tari preturi de Black Friday Romania 2018, la cele mai apreciate si cunoscute carti online. Este momentul oportun pentru a-ti completa rafturile propriei biblioteci cu literatura care te inspira, te fascineaza, te captiveaza.
Fie ca-ti place sa-ti petreci serile citind creatiile marilor clasici, precum Dostoievski, Tolstoi, Dumas sau sa le asculti capodoperile cu castile in urechi, Libraria Esteto este locul in care, odata ce ai intrat, nu vei mai dori sa pleci de aici sau, cel putin, cu siguranta vei mai dori sa revii.
Ce poate fi mai frumos decat sa adulmeci mirosul filelor tiparite, rasfoind scrierile marilor autori, sa traiesti, sa simti, sa vezi cu ochii lor? Ahhhh, nimic, stiu! Este un sentiment inexplicabil, incomparabil cu nimic in lume.
Cu drag pentru tine, omul indragostit de carte, ti-am pregatit volume din literatura clasica, contemporana - beletristica, biografii, memorii, volume atat in romana, cat si engleza, franceza, germana, italiana, maghiara si spaniola.
Un loc aparte in libraria online... mai mult
Miercuri, 31 Octombrie 2018, ora 18:03
Potrivit studiului realizat de GPeC impreuna cu Eureka Insights, 7 din 10 romani din mediul urban si cu acces la internet asteapta in mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday si Craciun pentru a achizitiona produse in perioada urmatoare.
Doar 3 din 10 respondenti s-au aratat neinteresati de campaniile de discount, facand cumparaturi in mod uzual in perioada anterioara Black Friday (septembrie - noiembrie 2018).
Conform studiului, romanii intentioneaza sa cheltuiasca cel mai mult pe produsele din gama IT&C, astfel:
Laptopuri, telefoane si tablete: 1.472 leiTV / Audio-Video / Foto: 1.393 leiElectrocasnice: 986 leiPC, periferice si software: 628 lei
Vacantele si calatoriile reprezinta cea de a doua categorie importanta pentru care romanii sunt dispusi sa cheltuiasca aprox. 1.460 lei in perioada urmatoare. Urmeaza produsele din categoria Auto & Moto incluzand politele RCA (606 lei), produsele din categoria Home & Deco (548 lei), dar si articolele de vestimentatie (541 lei), cardurile cadou (454 lei), jocurile electronice si produsele pentru Gaming (373 lei) si cosmeticele (294 lei).
Romanii vor cheltui, in medie, 2 73 lei pentru jucarii si produse destinate copiilor sau bebelusilor, iar pentru produsele din categoria Carti, Birotica si Cadouri - bugetul mediu este de 251 lei. Pe ultimul loc in clasament se afla produsele pentru adulti, romanii fiind dispusi sa cheltuiasca doar 125 lei pentru acestea.
In intervalul noiembrie - decembrie, categoriile... mai mult
Marti, 23 Octombrie 2018, ora 16:55
Iulian Stanciu, CEO-ul eMag, a anuntat, joi, cand organizeaza compania anul acesta Black Friday si motivele pentru care a ales aceasta data.
eMag, cel mai mare retailer online din Romania in functie de cifra de afaceri, organizeaza anul acesta Black Friday la data de 16 noiembrie.
"Vrem sa avem timp ca pana la mini vacanta de 30 noiembrie - 1 decembrie - cand va fi, ca variaza in fiecare an - sa livram tot. Va fi o singura zi", a detaliat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.
Retailer-ul online a adus Black Friday in Romania incepand cu anul 2011. Black Friday este o traditie in Statele Unite ale Americii, de unde a fost preluata global, fiind folosit de retaileri, atat de cei online, cat si de cei traditionali, pentru a accelera vanzarile pentru Craciun.
eMag a avut, anul trecut, promotii pentru 543.000 de produse dintre cele peste 2 milioane pe care le avea in oferta. Anul acesta, la finele lunii septembrie, retailerul avea listate peste 3,15 milioane de produse.
Citeste si Black Friday: care sunt categoriile de produse care au cel mai mare succes? ...citeste mai departe despre "eMag a decis cand organizeaza Black Friday anul acesta" pe Ziare.com mai mult
Joi, 18 Octombrie 2018, ora 20:18
O lume intreaga asteapta cu nerabdare Black Friday 2018, o sarbatoare intrata in circuitul sarbatorilor de doar cativa ani, dar care a reusit sa se extinda la nivel mondial si sa creeze o adevarata isterie.
Cei care au dat tonul au fost americanii, magazinele lor fiind primele in care multimile s-au calcat in picioare, la propriu, pentru reduceri. In Romania au inceput sa se faca reduceri de vinerea neagra in momentul in care comertul online era deja dezvoltat, asadar s-a sarit peste imbulzeala dusa pana la extrem. Totusi, o buna parte dintre romani se trezesc la ora 4-5 in fiecare ultima vineri din Noiembrie cu speranta de a-si cumpara ceva iar aceasta zi duce la cheltuiala unor bugete impresionante.
Dat fiind faptul ca Vinerea Neagra atrage atat de multa lume, i-am contactat pe cei de la blackfriday.onlines.ro, experti in tot ceea ce inseamna reduceri si am creat o lista cu statistici interesante despre aceasta sarbatoare.
Statistici de Black Friday in Romania
Romania nu are statistici chiar atat de impresionante ca America sau alte state din Vestul Europei, insa exista cateva elemente care au reusit sa contureze black friday-ul la noi:
* Peste 80% dintre romani stiu de existenta sarbatorii. Rata de penetrare este una uriasa, in conditiile in care in 2012 doar 27% stiau.
* 44% dintre romani isi doresc sa cumpere ceva in aceasta zi. Este unul dintre motivele pentru care din ce in ce mai multe magazine aleg sa participe.
* 44% dintre locuitorii tarii... mai mult
Joi, 18 Octombrie 2018, ora 15:57