Magazinul online din domeniul home & deco, ce inregistra o cifra de afaceri de 55 de milioane euro in 2019, a crescut cu 10 procente in martie, fata de previziunile initiale. Bonami, cu sediul la Praga, in Republica Ceha, si-a creat in ultima luna cel mai mare stoc de produse din istoria sa si a adaugat un alt spatiu de depozitare.
In prezent, compania isi indreapta eforturile catre sustinerea clientilor si a comunitatii.
"Este important pentru noi, in aceasta perioada critica, sa ne aducem aportul in cat mai multe moduri posibil. In primul rand, pregatim pachete pe care le vom distribui in azile de batrani. In al doilea rand, am decis sa comercializam masti textile de protectie pe care le oferim la pret de achizitie, fara adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtarii lor in strategia noastra de comunicare din social media", a mentionat Pavel Voparil, CEO Bonami.
Mastile de protectie textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre masurile preventive ce au oprit raspandirea bolii. Masca textila nu ofera protectie deplina impotriva virusului, insa reduce riscul infectarii altor persoane in cazul in care purtatorul este imbolnavit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19.
Initial, compania a inregistrat o scadere a vanzarilor, in perioada imediat urmatoare declansarii pandemiei, tendinta pietei fiind aceea de crestere pe zona alimentara si farmaceutica. Ulterior vanzarile au depasit previziunile: " Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au... mai mult
Miercuri, 15 Aprilie 2020, ora 17:36
La aniversarea a doi ani de prezenta pe piata romaneasca, Bonami, magazinul online ce comercializeaza produse din zona home & deco si mobilier, prognozeaza in 2018 o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, in crestere cu 75% fata de anul anterior si reprezentand 10% din cifra totala de afaceri a companiei. Numarul total al persoanelor inregistrate s-a dublat, ajungand la 800.000 de abonati.
Bonami este prezent in Cehia, Polonia, Slovacia, Romania si, din septembrie 2018, si in Ungaria. Lansarea in tara vecina reprezinta un real succes.
"In baza experientei acumulate pe celelalte piete, a numarului actual de preinregistrari, peste 100.000, si a concurentei scazute de pe piata maghiara, ne asteptam ca Ungaria sa atinga anul acesta o cifra de afaceri de 600.000 de euro, ceea ce reprezinta cea mai rapida lansare dintre toate tarile", a afirmat David Siska, CEO Bonami.
Pentru a oferi clientilor sai produse cat mai variate, compania si-a extins la 12.000 numarul de produse disponibile in stoc, iar spatiul de depozitare ocupa acum o suprafata de 10.000 mp. Momentan livrarea se efectueaza in sase zile, insa se prognozeaza o reducere treptata a termenului. De asemenea, prima pagina a magazinului online a fost reconfigurata, adaugandu-se filtre pentru campanii, astfel incat experienta navigarii sa fie cat mai placuta si usoara.
Romanii sunt din ce in ce mai interesati de achizitionarea de mobilier online. Vanzarile categoriei de mobilier au crescut spectaculos anul... mai mult
Marti, 16 Octombrie 2018, ora 15:43
Femeia de afaceri Monica Cadogan vorbeste despre pasiunea sa pentru frumos si conexiunile sale cu aceasta arta inca din scoala. Acum conduce unul dintre cele mai mari magazine online de home&deco din Romania, Vivre, nascut la initiativa Neogen.
Femeia de afaceri vorbeste de vanzari de peste 1 milion de euro pe luna si planuri mari pentru 2014: inclusiv extinderea afacerii si a familiei sale.
"Ideea de afacere a venit intr-o discutie din 2011 din partea Neogen, dar efectiv implementarea a inceput in 2012 cand a fost un moment prielnic in programul si prioritatilor fondatorilor. Vivre a venit la momentul potrivit ca un proiect dorit, visat, studiat cu atentie si pretuit pe masura", povesteste directorul general Vivre.
Fondatorii Vivre sunt Advisory Delta, Andras Nagy Vajda si Neogen, un trio vizionar care mizeaza pe puterea pe care mediul online o are deja, si cresterea afacerilor in acest mediu, mult mai mare decat cea din mediul traditional.
Vivre este o asociere intre Advisory Delta, Andras Nagy Vajda si Neogen. Cum s-a nascut aceasta asociere si cum arata povestea de inceput a afacerii?
Cei trei fondatori Vivre aveau deja o experienta anterioara de aproximativ trei ani de colaborare si oamenii se cunosc de mult timp.
Asocierea e foarte relevanta pentru acest tip de afacere pentru ca imbina cunostiintele strategice ale Neogen in mediul online, puternica experienta in dezvoltare si management de produs a lui Andras Nagy Vajda si viziunea antreprenoriala... mai mult
Sambata, 18 Ianuarie 2014, ora 00:00
Cristina Miu este managerul unui club de shopping online pentru cei pasionati de home&deco. A estimat si a atins o cifra de afaceri de 1.500.000 de euro in 2013, iar anul 2014 este pentru ea anul profitului.
Afacerea pe care o conduce dupa ce a parasit boardul de management al Grupului Metro are in spate un fond olandez de investitii care a vazut o mare oportunitate in Romania.
Proiectul ii merge atat de bine, incat are in plan extinderea in tarile vecine. Nu isi doreste sa devina antreprenor, pentru ca stie ca o astfel de schimbare i-ar rapi din timpul liber. Iar de cand au aparut cei mici, tot acest timp este dedicat lor.
Totusi, daca ar fi sa se desprinda de Homeycomb.ro si sa se dezvolte pe cont propriu, ar investi intr-o unitate de invatamant.
"Un punct major ca importanta este educatia copiilor de azi, respectiv adultii de maine. Consider ca aici este cea mai buna investitie care merita facuta, si in plus, ai si cele mai mari satisfactii", spune Cristina Miu, intr-un interviu acordat Business24.
Ati trecut de la Metro (Gupul Metro) la un magazin online de home deco. Cat de "dura" a fost aceasta trecere?
Trecerea de la Grupul Metro la magazinul online homeycomb.ro nu a fost o trecere dura. De fapt, a fost un pas natural, o provocare mai mare, o trecere pentru care am simtit ca sunt pregatita.
Unde este mai greu sa fii manager, in businessul traditional sau in cel online?
Sunt de parere ca nu exista un manager pentru bussines-ul traditional si... mai mult
Sambata, 07 Decembrie 2013, ora 00:00