Numarul curselor intarziate ale Companiei Nationale de Transporturi Aeriene Tarom a crescut cu o treime in 2018 fata de anul anterior.
Astfel, Tarom a inregistrat anul trecut 3.682 de zboruri intarziate, cu 922 de zboruri mai multe decat in 2017, respectiv cu 33,4%. Compania sustine ca in majoritatea cazurilor este vorba de motive neimputabile transportatorului, precum conditiile meteorologice nefavorabile, restrictii de trafic aerian, defectiuni tehnice etc, noteaza Profit.ro.
In primele 5 luni ale anului curent, Tarom a inregistrat 1.233 zboruri intarziate, dintre care 326 din motive neimputabile companie si doar 0,5% cu intarzieri de peste trei ore. Zborurile anulate au reprezentat 0,4% din totalul zborurilor Tarom.
Pasagerii sunt indreptatiti la compensatii financiare daca zborul lor are o intarziere de cel putin trei ore, exceptie facand cazurile de forta majora. Anual, Tarom plateste despagubiri de peste jumatate de milion de euro.
Conform firmelor specializate in despagubiri, Tarom si companiile low cost Wizz Air, Blue Air si Ryanair sunt campioanele intarzierilor sau zborurilor anulate, mai arata sursa citata.
Tarom a coborat sase pozitii, pe locul 55 din 72, in topul mondial al companiilor aeriene, stabilit in functie de punctualitate, servicii si modul de gestionare a cererilor de compensatii din partea pasagerilor.
Citeste si:
Explozie in timpul aterizarii pe Otopeni a unei aeronave Tarom cu 22 de pasageri la bordIntarzieri pe Otopeni pentru... mai mult
Sambata, 20 Iulie 2019, ora 11:22
Cursa TAROM Otopeni - Roma a decolat miercuri cu o intarziere de aproape cinci ore deoarece, in urma unor verificari tehnice suplimentare, a fost decisa inlocuirea aeronavei, informeaza operatorul aerian national printr-un comunicat remis AGERPRES.
"Cursa RO 403 Otopeni Roma a decolat la ora 15:33 cu o intarziere de 4 ore si 55 minute. In urma unor verificari tehnice suplimentare s-a luat decizia schimbarii aeronavei, fapt care a cauzat intarzierea. Zborul decurge in conditii de deplina siguranta si securitate pentru pasageri si echipaj. Subliniem faptul ca pasagerii nostri au fost anuntati de intarziere, inca de la indeplinirea formalitatilor de check-in. Mai mult decat atat, reprezentantii TAROM au protejat pasagerii la sol si le-au oferit asistenta, constand in doua mese, apa, sucuri si desert. Ne cerem scuze, inclusiv pe aceasta cale, tuturor pasagerilor care au avut de suferit din cauza intarzierii neplanificate la zborurile TAROM de astazi (miercuri, n.r.) ", precizeaza sursa citata.
Compania TAROM a implinit, marti, 64 de ani de la infiintare.
Peste 100 de milioane de pasageri au calatorit cu operatorul aerian national TAROM in cei 64 de ani de existenta a companiei, iar printre personalitatile marcante care au sosit in Romania la bordul unei aeronave TAROM s-a aflat Papa Ioan Paul al II-lea, in 1999. mai mult
Joi, 20 Septembrie 2018, ora 09:26
Cursele Tarom inregistrau intarzieri de cel putin 30-40 de minute, joi, pana la ora 10.30, din cauza conditiilor meteo nefavorabile, a anuntat compania aeriana.
"Pana la aceasta ora Tarom anunta intarzierea tuturor zborurilor, cu exceptia a doua curse care au fost anulate ROT 601 si ROT 611 Bucuresti-Timisoara din cauza conditiilor meteo nefavorabile", se arata intr-un comunicat al companiei.
Pasagerii beneficiaza de asistenta din partea companiei pe durata asteptarii lor in aeroport, iar cei ai curselor fost anulate vor fi reprogramati pe urmatoarele zboruri sau vor putea opta pentru rambursarea contravalorii biletelor.
"Pasagerii afectati de aceasta situatie sunt rugati sa contacteze agentiile emitente si agentiile Tarom pentru reprogramarea calatoriei sau rambursarea contravalorii biletului achitat, compania asigurand asistenta tuturor pasagerilor sai", se precizeaza in comunicat.
Pasagerii sunt rugati sa contacteze compania, pentru informatii legate de situatia zborurilor lor, la numerele de telefon Call Center Tarom: 9361 (valabil pentru apeluri din Bucuresti): 021.204.64.64; 021.303.44.00 si 021.303.44.44
"Prognozele meteorologice pentru urmatoarele cateva ore nu indica o imbunatatire semnificativa a vremii. Compania Tarom asigura pasagerii ca depune toate eforturile pentru operare in conformitate cu orarul de zbor, insa numai in conditii de siguranta", se mai spune in comunicat.
Mai multe curse externe si interne de pe aeroporturile Otopeni si... mai mult
Joi, 26 Ianuarie 2012, ora 11:51