Imbunatatirea sistemelor hardware la masinile cu motoare Diesel Euro 5 este in plin avant. Producatorii coopereaza cu atelierele auto si se asteapta la cifre de afaceri de sute de milioane de euro.
Cam cinci milioane de autoturisme cu motoare Diesel Euro 5 circula pe strazile Germaniei. Pentru ca aceste automobile emit noxe de oxid de azot peste limitele permise, conducatorii auto care le detin risca sa nu mai aiba voie in curand sa circule cu ele in numeroase orase germane.
Dupa ce, vreme indelungata dupa scandalul de poluare privind motoarele Diesel, producatorii auto nu s-au declarat dispusi decat sa imbunatateasca software-ul din aceste masini Euro 5, o masura insuficienta, Oficiul federal de Transport a emis de curand primele autorizatii de upgrade la hardware-ul automobilelor in cauza.
Iar cererea pentru noua tehnologie explodeaza. Doar firma specializata Twintec Baumot a inregistrat in cateva saptamani aproape 14.000 de comenzi pentru instalarea sistemului BNox.
Pentru mult timp, producatorii auto au respins strict modernizarea autoturismelor construite de ei cu astfel de sisteme hardware. Inginerii de la Twintec, din cadrul Baumot Group AG, au demonstrat deja cu doi ani in urma pe un model VW-Passat ca sistemul lor BNox reduce emisiile de oxid de azot mult sub normele prevazute pentru motoarele Diesel Euro 5.
Iar rezultatele furnizate de acesti ingineri au fost verificate si confirmate independent de respectatul ADAC (Automobil Clubul German).... mai mult
Marti, 29 Octombrie 2019, ora 15:52